Citat:
Alltså hennes politik snack! Hon är ju en så kallad champagnevänstef utan att fatta att det är ett skällsord!
”gör dessutom de avdrag jag har rätt till i mitt företag” antagligen Celine väskan för 23 tkr.
”ringer Kry när jag inte får plats i telefonkön på vårdcentralen som är full kl 07:03” absolut - du vet bara att det är företag som tar ut vinst på våra skattepengar?
” Jag bidrar inte själv på exakt alla sätt som är möjliga för att förbättra klimatet och minska mina egna avtryck ” ja jo - du massproducerar kläder för Lindex stup i kvarten som är så gräsliga att de säljs på rea sen!
Man fattar varför man inte kan rösta på V när det är sådan här sjuk människor som gör det! Godhetsflaggande influensers🥂🍾
”gör dessutom de avdrag jag har rätt till i mitt företag” antagligen Celine väskan för 23 tkr.
”ringer Kry när jag inte får plats i telefonkön på vårdcentralen som är full kl 07:03” absolut - du vet bara att det är företag som tar ut vinst på våra skattepengar?
” Jag bidrar inte själv på exakt alla sätt som är möjliga för att förbättra klimatet och minska mina egna avtryck ” ja jo - du massproducerar kläder för Lindex stup i kvarten som är så gräsliga att de säljs på rea sen!
Man fattar varför man inte kan rösta på V när det är sådan här sjuk människor som gör det! Godhetsflaggande influensers🥂🍾
Precis så. Jag är på riktigt förundrad över de här personerna som vill signalera godhet men som inte alls lever som de lär. Det kan vara såväl vänsterröstare som de som röstar på exvis C på grund av deras starka avståndstagande till SD. De senare bor inte sällan i vita segregerade bostadsområden.
I Sofias fall koketterar hon dessutom som svar till en kommentar med att hon minsann inte känner några som röstar på SD: "SD har jag inga direkta vänner som är men ja, till och med det finns i nån slags yttre periferi tror jag även om jag inte vet säkert." Så mycket för hennes "öppenhet" att prata politik utan att döma andras åsikter (det var så jag välvilligt tolkade det hon ville säga med inlägget).
Och nej, jag röstar inte själv på SD men jag är trött på alla hycklare till höger och vänster.
Dessutom, i inlägget efter att hon har deklarerat att hon röstar V och Mp gör hon reklam för Dyson: https://www.leighday.co.uk/latest-up...ysian-factory/
Men hon håller även på mycket med händerna på liknande sätt, liksom SMEKTE en kaka hon bakat en gång.... känns enormt fixerad vid sitt utseende, eller vad andra kan tänkas tycka om det i alla fall.