Citat:
Ursprungligen postat av
Dishy
Nu är jag inte jätteinsatt i Sofia och därmed inte stenkoll på hennes utseende, men visst var hon mer "nätt" i sina drag förut? Spontant känns det som filler bonanza nu.
https://imgur.com/a/g4bjtSy
Oj. Sofia hävdar ju själv att det bara är overlining men resultatet blir ju i alla fall att det ser ut som fullpumpade läppar. Skulle jag gissa skulle jag gissa Botox, väldigt diskret fyllning i kinder och lip flip.
Sofia är ju så söt i sig själv, väldigt trist om hon känner behov av att göra diverse ingrepp. (Trist att vem som helst känner det behovet.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Nanny06
Ser att SW har delat ett inlägg från Alice Bah Kuhnkes Insta där den senare skriver om Gaza och rackar ner på regeringen och bland annat skriver: " Sveriges statsminister låtsas som ingenting". Jag håller inte med - men - detta är inget politiskt inlägg i detta känsliga ämne!
Det jag hakar upp mig på är att SW delar detta, och vill vad? Ta några fina politiska poäng? Jag tycker att detta ekar så tomt när deras podd (Billgren Wood) andas ytlighet i 180 för det mesta. Inte minst det senaste avsnittet. Jag undrar vad hon gör själv rent konkret för de orättvisor hon tycks uppleva (retorisk fråga).
Kanske är jag orättvis men också trött på hyckleriet.
Jag vet inte vad hon gör, men Sofia har iaf bloggat regelbundet om politik och samhällsfrågor.
Faktum är att jag uppskattar hennes blogg väldigt mycket, läser bakåt i den då och då. Roligt nog är det ibland kommentarer som ”den här kommentaren godkände inte Elsa B, får se om du gör det”. Och det gör ju Sofia, som jag generellt upplever som mogen och reflekterande.