2025-05-20, 12:27
Medlem
Har ni nåt exempel på när Elsa härmar Sofias mimik för jag ser det inte?
Citera
2025-05-20, 21:21
Medlem
Elsa har, i mitt tycke, börjat härma hennes "sensuella", sköra, flickiga röst i alla fall. Kände knappt igen den i Sensai-reklamen eller vad det nu var. Vem är målgruppen undrar man
Citera
2025-05-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnsmal
Har ni nåt exempel på när Elsa härmar Sofias mimik för jag ser det inte?

Jag vet att jag regerade först på det i sminkvideos när hon började sminka sig som Sofia. Det var längesen nu. Nu har hon ju typ morfat sig till Sofia som hon var då och Sofia har väl försökt gå vidare.
Citera
2025-05-21, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
I dagens poddavsnitt sa Elsa att hon var avundsjuk på Sofias överläpp som har ett naturligt put. Ja det är helt klar overlining säger Sofia, att det endast är därför. Jovisst 😂

Haha tänkte ba LOL när hon sa det 🤣.
Citera
2025-05-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Haha tänkte ba LOL när hon sa det 🤣.

Ja, Elsas mun blir mest en knorr när hon försöker pluta sensuellt.
Citera
2025-07-13, 19:36
Medlem
Dishys avatar
Nu är jag inte jätteinsatt i Sofia och därmed inte stenkoll på hennes utseende, men visst var hon mer "nätt" i sina drag förut? Spontant känns det som filler bonanza nu.

https://imgur.com/a/g4bjtSy
Citera
2025-07-13, 20:25
Medlem
Sofia var tvungen att måla knallröd ankmun för att ta uppmärksamheten från sina nygjorda ögonbryn.
Citera
2025-07-14, 18:31
Medlem
Håller med! Hon känns fylligare i ansiktet trots att hon väl tappat vikt senaste åren. Det hänger inte riktigt ihop. Eller så är det en åldersgrej, vissa kvinnor blir lite grövre och fylligare i ansikte och hals/nacke när de blir äldre.

Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Nu är jag inte jätteinsatt i Sofia och därmed inte stenkoll på hennes utseende, men visst var hon mer "nätt" i sina drag förut? Spontant känns det som filler bonanza nu.

Citera
2025-07-23, 10:33
Medlem
Ser att SW har delat ett inlägg från Alice Bah Kuhnkes Insta där den senare skriver om Gaza och rackar ner på regeringen och bland annat skriver: " Sveriges statsminister låtsas som ingenting". Jag håller inte med - men - detta är inget politiskt inlägg i detta känsliga ämne!

Det jag hakar upp mig på är att SW delar detta, och vill vad? Ta några fina politiska poäng? Jag tycker att detta ekar så tomt när deras podd (Billgren Wood) andas ytlighet i 180 för det mesta. Inte minst det senaste avsnittet. Jag undrar vad hon gör själv rent konkret för de orättvisor hon tycks uppleva (retorisk fråga).

Kanske är jag orättvis men också trött på hyckleriet.
Citera
2025-07-26, 08:47
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy

Oj. Sofia hävdar ju själv att det bara är overlining men resultatet blir ju i alla fall att det ser ut som fullpumpade läppar. Skulle jag gissa skulle jag gissa Botox, väldigt diskret fyllning i kinder och lip flip.
Sofia är ju så söt i sig själv, väldigt trist om hon känner behov av att göra diverse ingrepp. (Trist att vem som helst känner det behovet.)

Citat:
Ursprungligen postat av Nanny06
Ser att SW har delat ett inlägg från Alice Bah Kuhnkes Insta där den senare skriver om Gaza och rackar ner på regeringen och bland annat skriver: " Sveriges statsminister låtsas som ingenting". Jag håller inte med - men - detta är inget politiskt inlägg i detta känsliga ämne!

Det jag hakar upp mig på är att SW delar detta, och vill vad? Ta några fina politiska poäng? Jag tycker att detta ekar så tomt när deras podd (Billgren Wood) andas ytlighet i 180 för det mesta. Inte minst det senaste avsnittet. Jag undrar vad hon gör själv rent konkret för de orättvisor hon tycks uppleva (retorisk fråga).

Kanske är jag orättvis men också trött på hyckleriet.
Jag vet inte vad hon gör, men Sofia har iaf bloggat regelbundet om politik och samhällsfrågor.
Faktum är att jag uppskattar hennes blogg väldigt mycket, läser bakåt i den då och då. Roligt nog är det ibland kommentarer som ”den här kommentaren godkände inte Elsa B, får se om du gör det”. Och det gör ju Sofia, som jag generellt upplever som mogen och reflekterande.
Citera
2025-07-26, 12:13
Medlem
cleolinas avatar
Jag har länge trott att Sofia gjort en lip flip, och skrev om det senast i morse, men jag får faktiskt ta tillbaka det.
Ligger och läser gamla inlägg i hennes blogg och såg denna bild, som jag inte sett tidigare:
https://files-aller-blogger-platform...&fm=webp&dpr=2
Från detta inlägg:
https://sofiawood.elle.se/tankar/en-fraga-om-karlek/
Uppenbarligen hade Sofia redan som tonåring denna överläpp som är fylligare och större än underläppen. Hennes läppar är alltså högst troligen naturliga. Detta har hon ju också hela tiden sagt, och aktivt förnekat att ha gjort fillers (även om lip flip inte är filler utan någon grej som görs med muskeln), till skillnad från botox, där hon aldrig svarar rätt ut utan försöker leda iväg samtalet.
Jag hade fel, förlåt! Sofias vackra läppar verkar vara naturliga ändå!
Citera
2025-07-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina

Jag vet inte vad hon gör, men Sofia har iaf bloggat regelbundet om politik och samhällsfrågor.
Faktum är att jag uppskattar hennes blogg väldigt mycket, läser bakåt i den då och då. Roligt nog är det ibland kommentarer som ”den här kommentaren godkände inte Elsa B, får se om du gör det”. Och det gör ju Sofia, som jag generellt upplever som mogen och reflekterande.

Ja, jo jag kan hålla med dig om att hon (stundom) upplevs som mogen och reflekterande. Men podden är för det mesta (?) det motsatta - kanske därför jag reagerar som jag gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in