2022-01-05, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jingiskingis
Det stör mig som FAN att han inte kn vara ärlig med att han tycker om det, så jävla mesigt. Men han står fast vid att det bara är "för skojs skull". Borde jag vara orolig för att han eventuellt inte tänder på mig? Varför skulle han isåfall behöva ett sådan album i sin telefon för?

Är du snygg då? Känner du dig sexig??
Citera
2022-01-05, 15:46
Medlem
Porr är bara fantasier, i syfte att snabbt få orgasm. Det är ett verktyg för avslappning.

Men om du föredrar att suga av honom, eller runka av honom samtidigt som du pratar sexigt, ett par ggr varje dag så berätta det för honom. Tror han föredrar att du gör det.

Men många killar tycker att det är enklare att kolla på porr lite diskret, än att gå och tjata om avsugning för tro det eller ej de flesta kvinnor vill inte suga av sina killar ett par ggr varje dag, särskilt inte en längre tid, månader och år.

Män runkar till porr överallt nu för tiden, tack vare de heliga mobiltelefonerna.

Samtidigt minskar männens törst efter kvinnor som vill utnyttja männen ekonomiskt, så porr är utmärkt av flera skäl.
Citera
2022-01-05, 15:47
Sexualitet ska ske på det sätt som är mest tändande. Om inte din kille gillar en viss sexuell handling så kommer sperman och fertiliteten bli dålig. Ju mer tändande något är desto fler och snabbare spermier. Om det är porr som leder till det så är porr det rätta.

Jag vet detta eftersom jag regelbundet mäter antalet. Kollar du på bögporr så halveras antalet.
Citera
2022-01-05, 15:49
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Det stör mig som FAN att han inte kn vara ärlig med att han tycker om det, så jävla mesigt. Men han står fast vid att det bara är "för skojs skull". Borde jag vara orolig för att han eventuellt inte tänder på mig? Varför skulle han isåfall behöva ett sådan album i sin telefon för?

Jag tror han tänder på dig också, men han framstår ju inte som en jätteskön person direkt.
Citera
2022-01-05, 15:51
Medlem
jingiskingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
kåta och utforskande tjejer är med på att kolla porr med sin partner.
torra och tråkiga sillar gör det ej.
hej!

Vi har provat det men kändes mest stelt
Citera
2022-01-05, 15:51
Medlem
jingiskingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Är du snygg då? Känner du dig sexig??

Skulle väl påstå att jag är en stark 7:a
Citera
2022-01-05, 15:53
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:

han kanske glor på gruppknull eller styvmorsor. du använder kvinnlig logik för att förstå dig på manlig kåthet. vi är ologiska där.
o allt som man kollar på kanske man inte alls skulle vilja göra själv. om du fortsätter tänka så här blir det problem i relationen. bara släpp det.
Citera
2022-01-05, 16:02
Medlem
Anser ni också att alla som tittar på krigsfilmer eller gangsterfilmer vill skjuta ihjäl andra människor?
Citera
2022-01-05, 16:03
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Skulle väl påstå att jag är en stark 7:a
stark sjua gör dig till en en toppentjej i mitt tycke.
du gillar dig själv och tycker du e het, vilket gör - utan att ha sett dig - mig attraherad.
du tar inte I för mycket mycket, men folk runtomkring dig ser dig som en 9+ grundat på utseende men de extra poängen för din personlighet.
Citera
2022-01-05, 16:04
Medlem
Farbaute666s avatar
Seriöst så är det respektlöst mot ens partner, särskilt om han gör det på det viset. Låter som ett omoget beteende och du kanske borde se dig om efter en bättre partner.
Citera
2022-01-05, 16:06
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Anser ni också att alla som tittar på krigsfilmer eller gangsterfilmer vill skjuta ihjäl andra människor?

Försöker du påstå att du som porrkonsument egentligen inte har någon lust att knulla? Det låter ju som ännu MER anledning för TS att ifrågasätta killens beteende innan han blir som du då.
Citera
2022-01-05, 16:09
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Seriöst så är det respektlöst mot ens partner, särskilt om han gör det på det viset. Låter som ett omoget beteende och du kanske borde se dig om efter en bättre partner.

Jag vill inte försvara porr, men vänd på det: varför ska porrkonsumenten bry sig om vad hans "partner" känner? Finns det någon moralisk regel eller nåt? Hans ovana kanske känns viktigare för honom. Ifall partnerskapet börjar innebära jobbiga ifrågasättanden kanske han hellre vill upplösa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in