• 1
  • 2
2022-01-05, 15:03
Medlem
jingiskingiss avatar
En väldigt omdiskuterad fråga med många olika synvinklar och åsikter. Jag skulle vilja höra vad ni tycker? Enligt min uppfattning är det mer vanligt att killen i förhållandet kollar på porr, men jag kan ha fel. Personligen tycker jag att det är ganska olämpligt att kolla på porr om man är i en relation. Självklart förstår jag att vi människor har sexuella drifter/kinks etc. Men varför kolla på porr om man lika gärna kan kolla på sin partner alt. spela in en porrvideo med sin partner om denne är med på det såklart?

Jag har nämligen en relation med kille som jag tycker om jättemycket, MEN han kollar på väldigt mycket porr när vi inte träffas. Detta får mig att känna mig osäker och otillräcklig. Jag har frågat honom varför han kollar och han påstår att han inte tittar på kvinnorna utan att han tänder på själva "akten" i videon, jag vet inte om jag kan tro på detta då det låter ganska orimligt men jag vill samtidigt försöka förstå hans sida. Utöver det hittar jag ofta videor av sexuell natur i hans telefon, t.ex. när tjejer "dansar" , oftast från tiktok. En gång hittade jag ett helt album som hette "snaphoror" där han hade sparat videos från "botar" som hade skickat olika former av videor där de onanerade etc. När jag har konfronterat honom angående detta så har han sagt att han bara gör det "för skojs skull".

Vad ska jag dra för slutsats av det här? Finns det någon grabb som kanske kan ge mig en förklaring till varför min partner gör såhär?
Citera
2022-01-05, 15:10
Medlem
Svinigs avatar
Kollar du själv inte på porr?
Citera
2022-01-05, 15:12
Medlem
lemmy124s avatar
har tom kollat porr med min partner.
Citera
2022-01-05, 15:14
Inger att bry sig om. Det är liksom inbyggt och naturligt

Lite som att man tar handen från en platta om man känner att den är varm
Citera
2022-01-05, 15:16
Medlem
jingiskingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinig
Kollar du själv inte på porr?

Har gjort men tycker inte det är speciellt najs längre
Citera
2022-01-05, 15:26
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Legendariske användaren CarlSerung har i sin klassiska signatur lösningen: Se på det, tillsammans.

Det viktiga, både för relationen och för åsiktsfriheten i vårt land, är att inte springa med de milli tanta v-vargarna och förledas hemfalla åt vänsterns demonisering och skuldbeläggande och krav på förbud.
Citera
2022-01-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jingiskingis
Har gjort men tycker inte det är speciellt najs längre

Så när du gjorde det var det okej. Nu när du har tröttnat så skall alla rätta in sig i ditt led?
Citera
2022-01-05, 15:34
Medlem
jingiskingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Så när du gjorde det var det okej. Nu när du har tröttnat så skall alla rätta in sig i ditt led?

Haha nej verkligen inte, jag var singel när jag gjorde det
Citera
2022-01-05, 15:40
Medlem
Idumeas avatar
Kolla på porr är väl en sak, jag tycker att ens onani kan få vara skild från ens sexliv. Problemet är väl att han har en mapp som heter snaphoror.
Eller såhär: han säger att han skiter i tjejerna och gillar akten, men uppenbarligen så är det en stor hobby för honom att kolla på sexiga tjejer, oavsett akt. Han känns inte så ärlig.
Citera
2022-01-05, 15:42
Medlem
jingiskingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Kolla på porr är väl en sak, jag tycker att ens onani kan få vara skild från ens sexliv. Problemet är väl att han har en mapp som heter snaphoror.
Eller såhär: han säger att han skiter i tjejerna och gillar akten, men uppenbarligen så är det en stor hobby för honom att kolla på sexiga tjejer, oavsett akt. Han känns inte så ärlig.

Det stör mig som FAN att han inte kn vara ärlig med att han tycker om det, så jävla mesigt. Men han står fast vid att det bara är "för skojs skull". Borde jag vara orolig för att han eventuellt inte tänder på mig? Varför skulle han isåfall behöva ett sådan album i sin telefon för?
Citera
2022-01-05, 15:43
Bannlyst
Beror på hur ofta man har sex, porr är mest ett substitut som jag ser det.
Ses ni varje vecka så borde de räcka.

Jag är rätt säker på att ditt förhållande inte kommer att hålla så speciellt länge.
Citera
2022-01-05, 15:45
Medlem
wes420s avatar
kåta och utforskande tjejer är med på att kolla porr med sin partner.
torra och tråkiga sillar gör det ej.
hej!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här