2006-08-09, 16:35
  #349
Medlem
käsemeisters avatar
Fan då, jag vill ju se Malkin i Penguins kommande säsong. Åh andra sidan har ju den ekonimiska biten förändrats radikalt för ryssarna.
Citera
2006-08-09, 22:41
  #350
Medlem
Eric Desjardins lägger av. Synd att han är så skadebenägen senaste tiden, han hade passat utmärkt i det "nya" NHL. Ett av historiens snyggaste efternamn hade han också!

Manny Legace till St. Louis.
Citera
2006-08-09, 23:37
  #351
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Eric Desjardins lägger av. Synd att han är så skadebenägen senaste tiden, han hade passat utmärkt i det "nya" NHL. Ett av historiens snyggaste efternamn hade han också!

Manny Legace till St. Louis.

Legace...bäst i grundserien, sållet själv i slutspelet. Tack för det.
Citera
2006-08-09, 23:38
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Eric Desjardins lägger av. Synd att han är så skadebenägen senaste tiden, han hade passat utmärkt i det "nya" NHL. Ett av historiens snyggaste efternamn hade han också!

Manny Legace till St. Louis.


ojoj det tar sig för ST LOUIS
Citera
2006-08-09, 23:54
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Legace...bäst i grundserien, sållet själv i slutspelet. Tack för det.

Just den typen av målvakter, mycket bra i grundserien - dålig i slutspelet, har St. Louis prenumererat på de senaste 6 säsongerna. Roman Turek är en av dem och nu har de alltså en till. Senast de hade en stabil målvakt var Grant Fuhr, och det var ju ett tag sedan nu...
Citera
2006-08-10, 00:12
  #354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Just den typen av målvakter, mycket bra i grundserien - dålig i slutspelet, har St. Louis prenumererat på de senaste 6 säsongerna. Roman Turek är en av dem och nu har de alltså en till. Senast de hade en stabil målvakt var Grant Fuhr, och det var ju ett tag sedan nu...


dom kanske skulle satsa på cam ward då.hyra in han bara till slutspelet han är ju rätt bra i slutspel
Citera
2006-08-10, 11:55
  #355
Medlem
Snoppzors avatar
"St Louis får ett såll som inte håller i SLUTSPELET".

Nhls sämsta lag förra säsongen får nog kämpa för att ens komma i närheten av slutspelet Så oroa er inte..
Citera
2006-08-10, 18:02
  #356
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
"St Louis får ett såll som inte håller i SLUTSPELET".

Nhls sämsta lag förra säsongen får nog kämpa för att ens komma i närheten av slutspelet Så oroa er inte..

Sa man om Tampa med och så går de och vinner
Citera
2006-08-10, 18:34
  #357
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Sa man om Tampa med och så går de och vinner

Go Blues go
Citera
2006-08-12, 00:34
  #358
Medlem
Petr Sykora till Edmonton, 1 år.

Travis Green tillbaka till Anaheim, 1 år.
Citera
2006-08-12, 13:38
  #359
Medlem
Hur ska era lags lines se ut nästa säsong?


Colorado

Brunette - Sakic - Hejduk
Wolski - Arnason - Svatos
Konowalchuk - Laperriere - Laaksonen (checkingline)
McLean - Turgeon - Richardson
Rycroft

Leopold - Skrastins
Liles - Clark
Väänänen - Brisebois
Sauer

Théodore
Budaj
Citera
2006-08-12, 13:56
  #360
Medlem
xploddans avatar
New York Rangers

Straka-Nylander-Jagr
Prucha-Cullen-Shanahan
Ward-Immonen-Hall
Hollweg-Betts-Ortmeyer

Extra: Hossa/Dawes/Orr


Malik-Rozsival
Kasparaitis-Tyutin
Ward-Rachunek

Extra: Ozolinsh


Lundqvist
Weekes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in