Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Legace...bäst i grundserien, sållet själv i slutspelet. Tack för det.
Just den typen av målvakter, mycket bra i grundserien - dålig i slutspelet, har St. Louis prenumererat på de senaste 6 säsongerna. Roman Turek är en av dem och nu har de alltså en till. Senast de hade en stabil målvakt var Grant Fuhr, och det var ju ett tag sedan nu...