2006-07-26, 12:06
  #229
Medlem
Pittsburgh plockar upp Mark Recch ( igen )i och Ronald Petrovicky. Ska bli intressant att följa mitt favoritlag nu med alla hårdarbetare som kommit som Jarko Ruutu, Dominic Moore, Petrovicky och så ska vi ju självklart inte glömma Evgeni Malkin
Citera
2006-07-27, 22:04
  #230
Medlem
Meanmachines avatar
Gruppknullaren Tallinder håvar in 75 millar på 4 år.
Citera
2006-07-27, 22:40
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Gruppknullaren Tallinder håvar in 75 millar på 4 år.

hehe vart är den där lycksökerskan nudå?
Citera
2006-07-28, 04:26
  #232
Medlem
xploddans avatar
Äntligen hemma på flashback efter en vecka på Kreta!

Markov till Detroit och Belfour till Florida ser jag direkt här nu.
Citera
2006-07-29, 11:58
  #233
Medlem
Punchlines avatar
Jag har varit borta i tre veckor. Vad har jag missat?
Citera
2006-07-29, 13:03
  #234
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Jag har varit borta i tre veckor. Vad har jag missat?

3 dubbelavsnitt av Rederiet.
Citera
2006-07-30, 04:34
  #235
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Jag har varit borta i tre veckor. Vad har jag missat?

Inte speciellt mycket. De flesta lagen jobbar med att få sina restricted agents re-signade.
Citera
2006-08-01, 11:04
  #236
Medlem
Hasek till Detroit. Skrev på ettårskontrakt.
Citera
2006-08-01, 11:06
  #237
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Fens
Hasek till Detroit. Skrev på ettårskontrakt.

Jag är jävligt osäker på vad jag tycker om det, Hasek kan i sina bästa stunder vara helt jävla otrolig, det är bara det att gubben är skadebenägen och hans bästa stunder händer inte lika ofta som för ett par år sen.

Förstår fortfarande inte hur Red Wings kunde låta Luongo gå förbi dom.
Citera
2006-08-01, 11:09
  #238
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag är jävligt osäker på vad jag tycker om det, Hasek kan i sina bästa stunder vara helt jävla otrolig, det är bara det att gubben är skadebenägen och hans bästa stunder händer inte lika ofta som för ett par år sen.

Förstår fortfarande inte hur Red Wings kunde låta Luongo gå förbi dom.

Håller med dig, vet inte om Hasek håller klassen längre. Men han får gärna överbevisa mig. Och återigen så gör Detroit det de är bäst på: att köpa in gamla spelare.
Citera
2006-08-01, 13:52
  #239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Håller med dig, vet inte om Hasek håller klassen längre. Men han får gärna överbevisa mig. Och återigen så gör Detroit det de är bäst på: att köpa in gamla spelare.

Men i det här fallet så passar det ju faktiskt rätt så nice eftersom Detroit har en ung målvakt som snart kommer upp... Howard eller vad fasen han heter. Just nu behöver dom bara en som kan hålla laget kvar i toppstriden ett år.

Jag tycker det är bättre med Hasek än Belfour som dom höll på att signa förrut.
Citera
2006-08-01, 13:58
  #240
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KateH
Men i det här fallet så passar det ju faktiskt rätt så nice eftersom Detroit har en ung målvakt som snart kommer upp... Howard eller vad fasen han heter. Just nu behöver dom bara en som kan hålla laget kvar i toppstriden ett år.

Jag tycker det är bättre med Hasek än Belfour som dom höll på att signa förrut.

Belfour är alkis

Ja, jag har fördomar.

Men du har rätt, Howard är väl en av de målvakter som man tror ska komma upp i Roy-klass?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in