Citat:
Ursprungligen postat av D-Fens
Hasek till Detroit. Skrev på ettårskontrakt.
Jag är jävligt osäker på vad jag tycker om det, Hasek kan i sina bästa stunder vara helt jävla otrolig, det är bara det att gubben är skadebenägen och hans bästa stunder händer inte lika ofta som för ett par år sen.
Förstår fortfarande inte hur Red Wings kunde låta Luongo gå förbi dom.