Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
TVU från den där killen som har center ice, är nästan meningslöst att se, upplösningen & kvalitén är horribel!!
Än så länge har svenskarna gjort skitdåligt ifrån sig i NHL, de enda som gjort bra ifrån sig är bröderna lejonhjärta, Tallinder & Nylander.
Jag tycker det skiftar lite, såg en match med pingvinerna som jag inte klarade av att fortsätta se, och en match med montreal och ottawa måste ha varit inspelad med HD-utrustning och grejer för det var väldigt bra bild även om streamen var inställd på det gamla vanliga. Dessutom har jag aldrig upplevt några frysningar faktiskt, vilket jag helt klart trodde jag skulle behöva plågas med innan jag testade programmet. Vissa NHL-sändningar i amerikansk TV är väldigt dåliga faktiskt.
På tal om svenskar så tycker jag du har glömt IKEA-kedjan som har varit helt superb. Tillsammans har kedjan 29 poäng och H Sedin toppar assistlistan tillsammans med Nylander.