2006-10-22, 13:19
  #949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
TVU från den där killen som har center ice, är nästan meningslöst att se, upplösningen & kvalitén är horribel!!
I så fall måste du ha sett något annat än mig. Tycker det ser helt ok ut utan alltför mycket buffring osv.
Citera
2006-10-22, 13:39
  #950
Medlem
Jag hörde att man kunde se NHL även på denna länk också. Stämmer det?

http://sports.yahoo.com/nhl
Citera
2006-10-22, 14:03
  #951
Medlem
Heinekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
TVU från den där killen som har center ice, är nästan meningslöst att se, upplösningen & kvalitén är horribel!!

Än så länge har svenskarna gjort skitdåligt ifrån sig i NHL, de enda som gjort bra ifrån sig är bröderna lejonhjärta, Tallinder & Nylander.

Jag tycker det skiftar lite, såg en match med pingvinerna som jag inte klarade av att fortsätta se, och en match med montreal och ottawa måste ha varit inspelad med HD-utrustning och grejer för det var väldigt bra bild även om streamen var inställd på det gamla vanliga. Dessutom har jag aldrig upplevt några frysningar faktiskt, vilket jag helt klart trodde jag skulle behöva plågas med innan jag testade programmet. Vissa NHL-sändningar i amerikansk TV är väldigt dåliga faktiskt.

På tal om svenskar så tycker jag du har glömt IKEA-kedjan som har varit helt superb. Tillsammans har kedjan 29 poäng och H Sedin toppar assistlistan tillsammans med Nylander.
Citera
2006-10-22, 16:45
  #952
Medlem
Punchlines avatar
Ni får ursäkta att jag länkar till det lägsta i dagstidiningsnivå:

http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,914465,00.html
http://expressen.se/index.jsp?a=726319

Liiiiite bättre:
http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=2634817
Citera
2006-10-22, 19:18
  #953
Medlem
Icecubes avatar
Aj vilket misstag att sparka iväg Hitchcock om än jag har förståelse för att Clarke får sin post.
Citera
2006-10-22, 20:18
  #954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Ni får ursäkta att jag länkar till det lägsta i dagstidiningsnivå:

http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,914465,00.html
http://expressen.se/index.jsp?a=726319

Det räcker inte . Dem måste göra av med sina sega backar, Hatcher och Rathje. Dem är som en skog som bara står stilla och anfallarna sportbilar, det enda man kan hoppas på att dem krockar, vilket dem aldrig gör. >.<
Dem måste även skaffa en STABIL målvakt, litar inte på deras målvakter som dem har atm.
Citera
2006-10-22, 21:08
  #955
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quenthel
Det räcker inte . Dem måste göra av med sina sega backar, Hatcher och Rathje. Dem är som en skog som bara står stilla och anfallarna sportbilar, det enda man kan hoppas på att dem krockar, vilket dem aldrig gör. >.<
Dem måste även skaffa en STABIL målvakt, litar inte på deras målvakter som dem har atm.

De enda spelare som har något tradevärde i laget, är ju Pitkänen, Carter, Richards & Gagne..Kanske kan de få något för Knuble också, men han är knappast problemet.

Foppa har väl en no-trade klausul.
Citera
2006-10-22, 21:11
  #956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Aj vilket misstag att sparka iväg Hitchcock om än jag har förståelse för att Clarke får sin post.
Det är det bästa som hänt Flyers sen han anställdes... Finns det tråkigare coacher än Hitch? Paul Holmgren låter bra, bringing back the Bullies
Citera
2006-10-22, 21:34
  #957
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Det är det bästa som hänt Flyers sen han anställdes... Finns det tråkigare coacher än Hitch? Paul Holmgren låter bra, bringing back the Bullies

Jag anser att Hitchcock har en hel del med kunskap och tillhör en av NHLs främsta coacher. Dock har Bobby Clarke, deras GM satt en hel del kuggar i hjulet för Flyers de senaste åren. Konstiga beslut och vad gör sedan Petr Nedved samt Matt Ellison i Phantoms, deras farmalag?
Citera
2006-10-22, 22:19
  #958
Medlem
Nedved borde inte ens platsa i Phantoms. Det var länge sedan han presterade bra ishockey. Redan när han kom till Philly förra säsongen undrade jag vad Clarke sysslade med. Har du sett Nedved spela? Han är en riktig "fringe"-spelare, dvs en som håller sig lite utanför trafiken och hoppas kunna plocka lite smulor ibland och som sedan gärna skjuter från långt avstånd innan ngn motståndare får chansen att takla honom. Dessutom är han värdelös i defensiven. Hitch kunde inte använda honom som scoring center, för han gjorde inga mål eller assists...och inte som checking center för han kan inte checka. Till slut dög han bara till att plocka ihop puckarna efter träningarna.

Clarke skall ha sparken, borde fått det för längesedan. Han har tålamod som ett barn, för personliga vendettor med spelare, hänger inte med i NHLs utveckling (Hatcher!!!!) och är ett riktigt energiläckage under alla former.
Citera
2006-10-22, 22:27
  #959
Medlem
http://slam.canoe.ca/Slam/Hockey/NHL/Philadelphia/2006/10/22/2096202-ap.html


Hehe, Clarke skyller på att han var lite utbränd o less.
Citera
2006-10-23, 00:14
  #960
Medlem
Vart tittar alla på sina matcher da? Canal+ ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in