2006-08-25, 23:56
  #469
Medlem
rangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngapa
Har dem börjat med nerladdningar igen kanske? länge sedan jag var där.
Nerladdningar och nerladdningar. Dom som cappar länkar till torrenten dom lagt upp som brukar finnas på Diwana och Demonoid. Sen är det bara att tanka, vara glad och kolla på matchen.
Citera
2006-08-26, 00:55
  #470
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngapa
cif har slutat med downloads. men denna e bra. http://diwana.org/
Jag brukar faktiskt kunna undvika att se resultatet. Knullzor: testa också att bränna matchen på en DVD rw. jag gör så när jag kmr hem fårn plugget ser jag matchen sen tankar jag nästa match som e klar på en timma ellr 3. bränner den å ser nästa dag efter plugget o.s.v.
Det e inte live, men personligen gör det inte mig något.


LÄNK: http://diwana.org/
De har inte slutat med downloads. Inte det senaste halvåret jag varit medlem iallafall. Som sagt så laddar man inte ner från deras sida utan det är ett forum där cappare länkar till torrentsidorna.
Citera
2006-08-26, 12:40
  #471
Medlem
SweTechs avatar
http://thepiratebay.org/

Har lagt upp "The Blood Game" igen, ladda ner och njut =)

Editerad av Mod, orsak direktlänk till torrent, vg se FB-forum/Mod
Citera
2006-08-26, 13:50
  #472
Medlem
Tror ni att Marc och Jordan Staal tar plats i NYR respektive PP i år ? Marc var ju tydligen ganska nära förra året ? Då skulle de bara lämna yngsta brodern Jared i OHL
Citera
2006-08-26, 16:44
  #473
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullzor
Håller på och laddar den nu . Har fått ner 20% , men när jag öppnar det jag fått ner så kommer det ingen bild bara ljudet :S .

Den funkar för mig, kolla på den i VLC så ska det inte vara några problem
Citera
2006-08-26, 18:04
  #474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=175293&hubname=nhl

Där kom beskedet jag väntat på, bra för Red Wings, bra för Färjestad eftersom inte HV fick honom

Hehe är du så rädd för HV?
Citera
2006-08-26, 18:24
  #475
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Hehe är du så rädd för HV?

Nä inte ett dugg, jag tror HV kommer att få en tuff säsong. Man har värvat dåligt och inte täckt igen dom hål som Liv, Karlsson, Jonsson och Melin har lämnat.

Att vara rädd och inte unna HV en bra spelare är olika saker.

Sen tycker jag som en Detroit fan att det är skönt att man kom överens då Franzén är en sån rollspelare som jag tycker man behöver.
Citera
2006-08-26, 18:29
  #476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Nä inte ett dugg, jag tror HV kommer att få en tuff säsong. Man har värvat dåligt och inte täckt igen dom hål som Liv, Karlsson, Jonsson och Melin har lämnat.

Att vara rädd och inte unna HV en bra spelare är olika saker.

Sen tycker jag som en Detroit fan att det är skönt att man kom överens då Franzén är en sån rollspelare som jag tycker man behöver.

Håller med dig till viss del. Tror inte heller HV vinner i år inte efter så många bra spelare försvann. Men nog ska inte fbk:are känna sig så säkra heller.

Förhoppningsvis kommer dem nya finnarna och Langkow inte floppa och då kommer vi vara med i toppen igen.
Eller så missar vi slutspel som vi brukar göra varannan säsong
Citera
2006-08-26, 19:12
  #477
Moderator
vfs avatar
Inga direktlänkar till torrents tack/Mod
Citera
2006-08-26, 19:37
  #478
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Inga direktlänkar till torrents tack/Mod

Ojdå.. det gick bra sist så jag tänkte inte på att kolla reglerna eller fråga nån Mod.. mea culpa
Citera
2006-08-26, 19:52
  #479
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Ojdå.. det gick bra sist så jag tänkte inte på att kolla reglerna eller fråga nån Mod.. mea culpa


http://www.flashback.org/showpost.php?p=4777875&postcount=17
Citera
2006-08-26, 22:58
  #480
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carmelo
Tror ni att Marc och Jordan Staal tar plats i NYR respektive PP i år ? Marc var ju tydligen ganska nära förra året ? Då skulle de bara lämna yngsta brodern Jared i OHL
Jordan är inte på kartan än vad jag hört och Marc kommer få det svårt då vi har fått tillskott med Rachunek och Ward medans Poti lämnat.

Malik, Ward, Rozsival, Rachunek, Kasparaitis, Tyutin blir de 6 ordinarie. Ozolinsh är närmare en ordinarie plats än Staal är än tror jag nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in