Citat:
Ursprungligen postat av taags
Hehe är du så rädd för HV?

Nä inte ett dugg, jag tror HV kommer att få en tuff säsong. Man har värvat dåligt och inte täckt igen dom hål som Liv, Karlsson, Jonsson och Melin har lämnat.
Att vara rädd och inte unna HV en bra spelare är olika saker.
Sen tycker jag som en Detroit fan att det är skönt att man kom överens då Franzén är en sån rollspelare som jag tycker man behöver.