2007-03-22, 09:32
  #2281
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
En som kommer att vara ur spel den närmaste tiden på grund av en hjärnskakning är dock Philadelphias Todd Fedoruk som blev knockad av hemmalagets Colton Orr i ett slagsmål och bars ut på bår och vidare förd till sjukhus. Slagsmålet var ett svar på Philadelphias tuffa spel senast lagen möttes.
Fedoruk undersöktes noga på sjukhuset, men smällen verkar inte ha givit honom några framtida men.
- Jag är öm, men det känns okey nu. Jag kommer ihåg allt. Han fick in en träff och jag gick ner för räkning. När jag kom av isen vaknade jag upp igen, kommenterade Fedoruk smällen i ett skrivet uttalande.


Var en riktigt fin träff han fick in Orr, och synd om Fedoruk tycker jag inte. Han är ju inte guds bästa barn Och dagens löjligaste från Aftonbladet måste vara artikeln om Mattias Norström - "Först hyllad, sen sänkte han sitt gamla lag". Med en assist till näst sista målen, ja jävlar vad han sänkte dom!
Citera
2007-03-22, 10:01
  #2282
Medlem
Dagens löjligaste var nog när Aftonbladet eller Expressen skrev om Fredrik Ljungbergs förra flickvän, Madeleine Lexander, i sportdelen.
Citera
2007-03-22, 14:36
  #2283
Medlem
EVO1s avatar
stakars fedorouk ,, först fick han krossad käcke av boogard missa 18 matcher o fick åka omkring med visir i lika många matcher , sen den här smällen ,, aså han är ju ingen dålig fighter , men han har väll bara haft otur ,, jag vet inte !,..om jag vore han skullle jag då börja fundera va jag gör för fel ! eller kanske inte slåss mot dom tuffaste i ligan ..
Citera
2007-03-22, 15:07
  #2284
Medlem
Ferross avatar
Minns tacklingen han gjorde på Jagr, rätt åt honom om han får stryk när han kör riktigt fult mot motståndarnas "stjärnor". Sånt man får räkna med när man spelar som han gör.

Ger man sig in i leken får man leka tåla, eller vad säger man?
Citera
2007-03-22, 15:42
  #2285
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVO1
stakars fedorouk ,, först fick han krossad käcke av boogard missa 18 matcher o fick åka omkring med visir i lika många matcher , sen den här smällen ,, aså han är ju ingen dålig fighter , men han har väll bara haft otur ,, jag vet inte !,..om jag vore han skullle jag då börja fundera va jag gör för fel ! eller kanske inte slåss mot dom tuffaste i ligan ..

Handlar snarare om tillfälligheter än vad han gör fel. Det var som Orr sa efter nattens fight, "det kunde lika gärna varit jag". Ska ju inte ljuga, det var härligt att se att det straffar sig att tackla Jagr
Citera
2007-03-22, 15:43
  #2286
Medlem
Får hoppas han kommer tillbaka, skönt att det inte verkar handla om några brutna ben den här gången och inte heller en hjärnskakning.
Tror mest han har en dålig säsong helt enkelt, han är lätt bland dom tuffaste i ligan och en riktig class-act med grym lagmoral. Kan säkert bli en bra coach i framtiden. Har ju vid ett flertal tillfällen under säsongen skällt ut sina lagkamrater pga. bristande moral och glöd, tror till och med han gav Pittkanen en smäll på en träning för han inte tog i tillräckligt.
Citera
2007-03-22, 17:22
  #2287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVO1
stakars fedorouk ,, först fick han krossad käcke av boogard missa 18 matcher o fick åka omkring med visir i lika många matcher , sen den här smällen ,, aså han är ju ingen dålig fighter , men han har väll bara haft otur ,, jag vet inte !,..om jag vore han skullle jag då börja fundera va jag gör för fel ! eller kanske inte slåss mot dom tuffaste i ligan ..

Alltså, skriver du på detta viset med mening? Jag tänker mest på hur du använder dina skiljetecken.

Ang. fighten, kul att se en riktig knock.
Citera
2007-03-22, 19:43
  #2288
Awaiting Email Confirmation
Tipsar om nattens match Detroit-Columbus, Z tillbaka och dessutom ska Bertuzzi göra sin Red Wings debut!
Citera
2007-03-22, 21:35
  #2289
Medlem
Boston Georges avatar
Tänkte spela lite ikväll.. vad tror ni om säkerheten på dessa?

Phoenix - Anaheim - en 2a

Florida - Ottawa - en 2a


Några skador eller annat som kan försvåra?
Citera
2007-03-23, 00:03
  #2290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boston George
Tänkte spela lite ikväll.. vad tror ni om säkerheten på dessa?

Phoenix - Anaheim - en 2a

Florida - Ottawa - en 2a


Några skador eller annat som kan försvåra?
Tycker det ser bra ut, Florida är typ borta från sluspelet och Phoenix är det garanterat. Både Anaheim och Ottawa har väl i princip ordinarie uppställningar för tillfället så det ska nog gå vägen. Vad fick du för odds?
Citera
2007-03-23, 00:13
  #2291
Medlem
EVO1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
Alltså, skriver du på detta viset med mening? Jag tänker mest på hur du använder dina skiljetecken.

Ang. fighten, kul att se en riktig knock.

hehe , d blir bara så ,,., skriver så jämt !
Citera
2007-03-23, 00:36
  #2292
Medlem
xploddans avatar
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=201160

Blir så jävla förbannad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in