2007-05-22, 23:51
  #2881
Medlem
Hoppas för min och Selännes del att Anaheim tar hem hela skiten!
Citera
2007-05-23, 04:53
  #2882
Medlem
Rocky69s avatar
2-0 till Anaheim efter 2 perioder och det ser ut som om Detroit ska missa finalen. Svenskarna slutade att leverera när det som bäst behövdes.

Synd på ett annars grymt slutspel, framförallt av Skogsbos stolthet.
Citera
2007-05-23, 05:23
  #2883
Medlem
Koolaids avatar
Fanihelvete !

1-4 och kört(?), hade verkligen hoppats på en svensk-final of sorts - två svenska c hade varit så gott i finalen!!!
Citera
2007-05-23, 06:22
  #2884
Medlem
Krappfiskarns avatar
MAMMAS DÖD!! HORHELVETE!!

Aja får väl gratulera Anaheim till finalen då, vilket tjöt det var om Selänne då. Jag såg då inte hans namn uppe på matchavgörande mål, för det var ju Påhlsson.
Citera
2007-05-23, 07:08
  #2885
Medlem
Synd att Detroit föll, Ottawa är mina favoriter i finalen.
Citera
2007-05-23, 07:34
  #2886
Medlem
edlunns avatar
Kan dagen ha börjat bättre? Nej jag tror inte det =) Fan vad skönt Sammy!
Jag är så jävla glad just nu. Trodde fan inte dom skulle klara av Detroit om man
såg till hur matcherna spelades.

Jag älskar aftonbladet.se/sporten. Man kollar verkligen inte upp saker, saker som är så lätta att kolla upp. Man inleder ett stycke med:

”Oerhört kul”
Kul för Samuel Påhlsson, som knappt förlorade en enda tekning i natt.


Påhlsson vann 44% av sina tekningar :P Alltså vann han knappt varannan tek.
Det ser inte jag som, förlorade knappt en enda tekning. well well. Ducks i final.
Nu ska man på jobbet och fira och retas lite! LETS GO DUCKS!
Citera
2007-05-23, 09:50
  #2887
Medlem
Decent!
För första gången på länge känns det som en finalserie jag verkligen ser fram emot. Två lag som spelar fysisk och bra hockey, det här kommer bli skoj!

Någon som noterade Chelios "classy move"? Han skakade bara hand med coachen i Ducks och lämnade sedan isen...
Citera
2007-05-23, 10:08
  #2888
Medlem
Punchlines avatar
Stort grattis till Anaheim, så som Detroit spelat i de senaste matcherna så förtjänar man inte att vara i final. Jag är väldigt besviken på Detroit, men samtidigt hade jag inte förväntat mig att Detroit skulle ta sig till konferens-final. En helt godkänd säsong i alla fall.

Nu håller jag på Anaheim i finalen, kommer fälla en tår om Selänne får lyfta bucklan.
Citera
2007-05-23, 10:48
  #2889
Medlem
loafmasters avatar
Ja nu är det verkligen Anaheim som ska lyfta bucklan. Hoppas att Ottawa-svinen inte tar en enda match.
Citera
2007-05-23, 10:57
  #2890
Medlem
Lionuss avatar
Jävlar, synd Detroit.
Citera
2007-05-23, 12:12
  #2891
Medlem
Nu får man verkligen hoppas på Ottawa.

Tycker Ducks är så himla tråkiga alltså.
Tråkiga spelare (exklusive Selänne)
Tråkiga dräkter.
Tråkiga färger.

Ja som sagt personligen gillar jag inte ankorna så mycket.

Men det ska bli en intressant final ändå
Citera
2007-05-23, 13:21
  #2892
Medlem
LiqWids avatar
Jävlar vad gött alltså, nu vill jag inte ha nån repris från 2003, jag höll på att bryta ihop efter den matchen, snacka om att vara så nära, men ändå så långt ifrån med en 3-0 förlust i 7:e matchen. Men nu är det bara att ladda batterierna och köra stenhårt.

Hur pass tror ni det påverkar att Ottawa har fått vila och Ducks är, så att säga, igång? Har väl ingen större betydelse rent historiskt eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in