2007-03-29, 15:15
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Who is the most hated player in the NHL?
1) Sean Avery (168) 66.4%

Citat:
Who is the most overrated player in the NHL?
1) Sean Avery (17) 8.5%

Känns som folk stör sig på honom..
Citera
2007-03-29, 16:07
Medlem
Nu har man beställt Mission Sorel-Tracy's fight DVD för det här året! Är sjukt laddad, 181 fighter fördelade på 2h.
Ska se om jag kan rippa den på något sätt om någon är interesserad.
Citera
2007-03-29, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor

Känns som folk stör sig på honom..
Gillar Avery, händer alltid något när han är på isen. Sjukt mycket roligare att kolla på rags sen dom skaffade honom.
Enda negativa är väl att han borde fimpa handskarna lite oftare...
Citera
2007-03-29, 17:26
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Enforcers som slåss mot varandra bara för slagsmålets skull, helt utan känslor, förstör sporten. Där emot, som jag skrivit förut, så är slagsmål med känslor ett mycket viktigt inslag i hockey. T.ex. när folk som hatar varandra kastar handskarna, när man ger igen för att någon spelat fult mot en lagkompis.

ÄKTA slagsmål är jag för, men bort med skådespeleriet tack.
Citera
2007-03-29, 17:30
Medlem
EVO1s avatar
David Koci i chicago måste ju vara nhl:s enda riktiga polis ! lite old shool över han ! 8 matcher och 8 fighter 98utvisningsminuter ! Han kan verkligen bara slåss o tacklas hårt ! o d är ju enda uppgiften han har oxå ! Skulle vilja se en fight med han o George laraque i , men d går ju inte , penguins möter iinte chicago nå mer denna säsong =/
Citera
2007-03-29, 18:06
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Gillar Avery, händer alltid något när han är på isen. Sjukt mycket roligare att kolla på rags sen dom skaffade honom.
Enda negativa är väl att han borde fimpa handskarna lite oftare...
Håller med fullständigt. Att byta till sig Avery var det bästa som kunde hända för Rangers. Inte nog med att han bråkar med allt och alla, killen har talang.
Citera
2007-03-29, 18:14
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
En fråga i träningsforumet kom upp om hur mycket Zlatan bänkar och knäböjer. Då slog det mig att jag alltid velat veta om hur mycket de böjer i NHL. Vem tror ni knäböjer mest? Vem är mest vältränad? osv...

Jag har hört att när Darren McCarty var i Detroit var han en av de som alltid låg i toppen på alla styrke- och uthållighetsmoment.

Enligt min kompis så bänkar Raitis Ivanans mest i hela NHL. Det kanske bevisas av att jag sett hans biceps efter en fight och de är stora som...bowlingklot, eller något.
Citera
2007-03-29, 18:34
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Enligt min kompis så bänkar Raitis Ivanans mest i hela NHL. Det kanske bevisas av att jag sett hans biceps efter en fight och de är stora som...bowlingklot, eller något.
http://media.canada.com/idl/mtgz/20051105/163784-53773.jpg
Citera
2007-03-29, 19:45
Medlem
EVO1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
http://media.canada.com/idl/mtgz/20051105/163784-53773.jpg

Helvete vilken bicc ! såg nästan overkligt stor ut ! Om man jämför med resten av kroppen så va den då himla stor! men han såg i alla fall rätt så deffad ut ! har du några fler bilder på nån biffig nhl spelare ?
Citera
2007-03-29, 20:34
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVO1
Helvete vilken bicc ! såg nästan overkligt stor ut ! Om man jämför med resten av kroppen så va den då himla stor! men han såg i alla fall rätt så deffad ut ! har du några fler bilder på nån biffig nhl spelare ?
Bara dom jag sett. Hittade några på Brashear:

http://www.espn.go.com/media/pg3/2005/1006/photo/brashear.jpg
http://www.aftonbladet.se/sport/0010/05/brashear.jpg
Citera
2007-03-30, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...

ÄKTA slagsmål är jag för, men bort med skådespeleriet tack.

Förekommer detta lika mycket i svenska klubbar?
Citera
2007-03-30, 01:10
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apinpa
Förekommer detta lika mycket i svenska klubbar?
Fighting överhuvudtaget förekommer inte lika mycket i svenska klubbar vilket enligt mig är en del av varför det är så outhärdligt att se på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in