2007-03-02, 14:08
  #2161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
För mycket fokus på fighter tycker jag. Är det bara småglin som postar här?

Supertöntigt att snöa in på vilka fighters som är bäst osv. Finns det inte K2 eller MMS-trådar för er?

Elitserietråden nästa va....?
Toe-to-toe eller KO är aldrig fel.
Aldrig fel med en go fight när matcherna är som segast heller, krydda lite.

Eller som en kommentator en gång sa när en fight repriserades "you dont wanna have that job folks, you dont wanna have that job".
Citera
2007-03-02, 16:07
  #2162
Medlem
jannebolands avatar
Crosby är inte den största mesen i NHL....det finns dem som är värre.

Men man ska komma ihåg en sak:
Det är lätt att vara kaxig när man har 10 troll bakom sig som kastar sig emellan innan första slaget landat.

Och Crosby är inte den som tackar nej till "lite" hjälp
Citera
2007-03-02, 18:44
  #2163
Medlem
Snacket om Crosby och hans filmingar är så 2006
Citera
2007-03-02, 19:40
  #2164
Medlem
När vi ändå talade om svenskar som slåss i NHL så slogs Mikael Holmqvist i Chicagos match mot Detroit, http://www.chicagoblackhawks.com/player/?file_300=http%3A%2F%2Fmedia%2Elibsyn%2Ecom%2Fmedi a%2Fblackhawks%2Fhighlights022707%2Ewmv

Ca. 3.10 in i filmen börjar det.
Citera
2007-03-02, 20:11
  #2165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Det tycker inte jag. Fighter är en del av sporten varesig du vill eller ej.


Kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2007-03-03, 00:47
  #2166
Medlem
Jag känner bara att det borde inte vara ett självändamål att kolla in NHL för sina fighters skull.

Jag tycker inte om det, även om det hör till......men ingen fokus bör slösas på 'et.


Jag borde dessutom slippa kommentarer om att besöka andra trådar.

Att slicka i sig slagsmål (som är en avart i NHL) är som att jag våldgästar F1 forumet och pratar i upphetsade ordalag om alla crasher och olyckor istället för alla fina omkörningar.

Men, skitsamma.

Imorgon blir en fin kväll.....Rangers kl 19, LA-Nashville efter det, Kl 01 Toronto....och sist en match kl 3 på morgonen (glömt vilka lag...kanske Calgary).

Har jag tur slipper vi SLAGSMÅL.....
Citera
2007-03-03, 01:48
  #2167
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
När vi ändå talade om svenskar som slåss i NHL så slogs Mikael Holmqvist i Chicagos match mot Detroit, http://www.chicagoblackhawks.com/player/?file_300=http%3A%2F%2Fmedia%2Elibsyn%2Ecom%2Fmedi a%2Fblackhawks%2Fhighlights022707%2Ewmv

Ca. 3.10 in i filmen börjar det.
Blir alldeles svettig. Hatar såna där länkar, fungerar aldrig. :/
Citera
2007-03-03, 02:19
  #2168
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag känner bara att det borde inte vara ett självändamål att kolla in NHL för sina fighters skull.

Jag tycker inte om det, även om det hör till......men ingen fokus bör slösas på 'et.


Jag borde dessutom slippa kommentarer om att besöka andra trådar.

Att slicka i sig slagsmål (som är en avart i NHL) är som att jag våldgästar F1 forumet och pratar i upphetsade ordalag om alla crasher och olyckor istället för alla fina omkörningar.

Men, skitsamma.

Imorgon blir en fin kväll.....Rangers kl 19, LA-Nashville efter det, Kl 01 Toronto....och sist en match kl 3 på morgonen (glömt vilka lag...kanske Calgary).

Har jag tur slipper vi SLAGSMÅL.....

Ska komma med min viktiga synpunkt här ( ). Jag tycker att hårt spel hör till hockeyn, precis som slagsmål gör. Dock tycker jag att det ska vara schysst inte så att en spelare hoppar på en annan bakifrån och pucklar på utan en fight där båda är med från början. Påhopp osv är nog inget som någon som gillar hockey gillar dock, har aldrig mött en sån person själv iaf.

Fysiskt spel är viktigt i hockey, vill inte ha en fjollsport där folk bara åker runt och hakar varandra eller liknande, det vore hemskt! Då skulle allt mitt intresse dö för sporten. För mig är det underbara när det är fysiskt och mycket hjärta i spelet, det resulterar ofta i en del gurgel och slagsmål men det hör liksom till sporten.

Att jämföra olyckor i F1 med slagsmål i hockey är lite väl mycket dock
Citera
2007-03-03, 02:51
  #2169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Blir alldeles svettig. Hatar såna där länkar, fungerar aldrig. :/


Klicka på länken, välj matchen till höger. Komplicerat som fan.
Citera
2007-03-03, 03:05
  #2170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
Komplicerat som fan.
Citera
2007-03-03, 04:35
  #2171
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
Klicka på länken, välj matchen till höger. Komplicerat som fan.
Fungerar nu.
Filmen spelade inte innan, därför jag hatar wmplayer på nätet, ska alltid jävlas så mycket.

----

Lidström med #200 och #100 i PP.
Citera
2007-03-03, 14:58
  #2172
Medlem
Inte bra att Buffalo tradade bort Biron. Om Miller skadar sig i slutspelet så är Buffalo rökta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in