2021-12-09, 13:44
Medlem
Duvlorts avatar
Vad innebär det då att man kan heila om man har rätt värdegrund?
Man är positiv till ett utökat lebensraum men är för att Ali bakar pizza på det lokala haket?
Citera
2021-12-09, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulasylum89
Du vet nog inte vad en psykopat är om du tror att denna defensiva reaktion från hennes sida är psykopatiska drag. Jag skulle säga att det är ganska naturligt att inta en defensiv position i hennes situation.

din åsikt är totalt ointressant då du har notoriskt försvarat henne i alla lögner hon motbevisats
Citera
2021-12-09, 13:49
Medlem
Kommer inga nya uppgifter om ”hitlerhälsar-Ida, då lär det här gå på tomgång och S-ministern blir kvar.

Men jävlar vad det kommer att ältas fram och tillbaka.

Det kanske är smart S-taktik?

Fokus på annat än Magda och det har visat sig att svenskar gillar politiska partier som drar åt brunt. Kanske därför sossarna ökar i mätningarna just nu?
Citera
2021-12-09, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Så är det naturligtvis, även om videon där hon fick cred inte var covern med Pluton Svea.

Jag tycker att hennes ambivalenta hållning sammanfattas bäst med hennes egna ord:

Jag brukade stänga av om jag märkte att det förekom vit makt-musik, men det gjorde jag förmodligen inte alla gånger.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ydstatsflaggor

men grejen är ju hon sagt att hon INTE är inblanda med hans och kan hålla isär.

visst, hon kan kke hålla isär men sen att hon inte gör det är en annan sak. men lögn vilket som
Citera
2021-12-09, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Tja Löfven vinkade till folket i somras av någon anledning så var det misstänkt likt en Hitlerhälsning, jag drar mig också till minnes en bild på kungen där han gör Hitlerhälsning när han vinkar..

Har vi inte större problem än vad en människa gjorde för över femton år sedan, tror nog att de flesta har gjort saker i tonåren som te,x Hitlerhälsning oavsett parti.

men nu är ju inte det det största problem. snälla läs tråd
Citera
2021-12-09, 13:57
Medlem
Citat:
Alla tonåringar har dåligt omdöme, sen att hon har dålig koll på vilket årtionde (90- eller 2000-tal) en specifik festbild från hennes ungdom är tagen, säger faktiskt ingenting om hennes förmåga att vara minister.

då är frågan om hon är kapabel om hon själv menade sig supa så hårt när hon va max 12 år
Citera
2021-12-09, 13:59
Medlem
Citat:
Du har en förvriden och extremt subjektiv syn, du försöker påstå att dina tankar är sanningens källa. Du har ingen som helst intresse för sanningen och en extrem brist på förståelse. Jag skulle nog gå så långt som att säga jubelidiot.

ingen som helst intresse?

det är ju du som är faktaresistent när det upprepat motbevisats flera av hennes lögner.....

då är du verkligen mega idioten i det hela
Citera
2021-12-09, 14:00
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är verkligen ett nöje att följa cirkusen på plattformar såsom Twitter och andra sociala medier. Nu har snart varenda vänsterprofil erkänt att de heilat i sin ungdom. Riksmuppen Henrik Arnstad går ut till försvar för civilministern och han är fan inte den som är den annars.

Sen publicerar Samnytt något (bakom betalvägg) som jag tolkar som att nån idiot i C i princip sympatiheilar för att visa sitt stöd till S-ministern.

https://samnytt.se/c-topp-backar-hei...civilminister/

Det här blir fan bara bättre och bättre.
Lyteskomiken är på all time high, den fullkomliga härdsmältan i Sverige är i antågande, man vet ju knappt vart man ska ta ivägen i den landsomfattande sinnessjukan!

Så här blir det när man låter kvinnor regera!

Har en normalisering utav heilande att se fram emot?
Citera
2021-12-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Och hur avgör du det om du inte anser att åsikter om att gasa judar innebär det?

Fast det är bara en låt. Jag har sjungit massor med låtar om saker jag inte håller med om. En gång gjorde jag faktiskt en svensk version av Meat is murder och jag är så långt ifrån vegan man kan komma.
Jag tror inte man ska överdriva detta.
Citera
2021-12-09, 14:04
Medlem
Citat:
Om hon hade varit nazist hade hon nog inte varit sosse i hela sitt liv. Sjukt att jag fortfarande kan bli så förvånad av folks bristande intellekt och tankeförmåga. Att kalla mig nazistkramare bara för att jag vägrar delta i ett trolldrev på nätforum och svälja blint vad alla SD'are som dig skriker för full hals här, säger bara mer om hur dum i huvudet du är än vad det gör om min människosyn. Du har ju ingen aning om min etnicitet ens. idiot.

återigen igen DIN brist på intellekt. det är ju ff du som försvarar en som motbevisats med sitt snack

vi vet inte din etnicitet men att du är totalt blåst har du själv bevisat
Citera
2021-12-09, 14:04
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Fast det är bara en låt. Jag har sjungit massor med låtar om saker jag inte håller med om. En gång gjorde jag faktiskt en svensk version av Meat is murder och jag är så långt ifrån vegan man kan komma.
Jag tror inte man ska överdriva detta.

Jag frågade hur du avgör att någon är nazist om det inte räcker med att de säger att Hitler gjorde rätt som gasade judar?
Citera
2021-12-09, 14:05
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är verkligen ett nöje att följa cirkusen på plattformar såsom Twitter och andra sociala medier. Nu har snart varenda vänsterprofil erkänt att de heilat i sin ungdom. Riksmuppen Henrik Arnstad går ut till försvar för civilministern och han är fan inte den som är den annars.

Sen publicerar Samnytt något (bakom betalvägg) som jag tolkar som att nån idiot i C i princip sympatiheilar för att visa sitt stöd till S-ministern.

https://samnytt.se/c-topp-backar-hei...civilminister/

Det här blir fan bara bättre och bättre.

Ja det är skoj.

Då vet vi att var och varannan politiker heilat i sin ungdom, lyssnat på vit maktmusik och haft sydstatsflaggor på väggen. Då vet vi att de gjort saker som de flesta vanliga ungdomar inte sysslat med. Kanske därför de i vuxen ålder blir så otroligt skitnödiga och ångestfulla inför allt som kan tänkas inte vara renlärigt PK. Genom sig själv känner man andra. Är det därför de är så hårda och oförlåtande nu som vuxna eftersom de vet att de betedde sig som svin när de var unga? Kanske dessa hycklande pajaser bara ska hålla käften på sig hädanefter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in