2021-12-09, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Håller med, men vaffan gör hon i sossarna egentligen? Och vad tycker henens sambo om det?

Hennes Sambo tycker nog det är utmärkt, Skulle enbart tycka det var positivt om frugan hade en lön på 142 000 plus extra ersättningar.
Så kan han forsätta leka trummis, då sambon står för fiolerna.
Citera
2021-12-09, 08:24
Medlem
Jag ska hädanefter kalla alla som röstar på S för nazister, vad det ser ut som är att hon inte "bara" heilade i fyllan utan hon och hennes man har varit drivande i vitmaktmiljön i norrbotten.

Jag uppmanar alla som har bilder eller som deltagit i hennes nazistmöten, träd fram skicka bilder till alternativ media så vi får stopp på hycklande nazistsossar.
Citera
2021-12-09, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Precis. Det är ju inte förbjudet att vara nazist i en socialdemokratisk regering.
Och var någonstans hittar du fakta på att hon är nazist?
Citera
2021-12-09, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Jag ska hädanefter kalla alla som röstar på S för nazister, vad det ser ut som är att hon inte "bara" heilade i fyllan utan hon och hennes man har varit drivande i vitmaktmiljön i norrbotten.

Jag uppmanar alla som har bilder eller som deltagit i hennes nazistmöten, träd fram skicka bilder till alternativ media så vi får stopp på hycklande nazistsossar.
Gör gärna det ordet nazist är redan så missbrukat att det inte betyder ett dugg längre.
Citera
2021-12-09, 08:28
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Hitler ser ju dessutom ut att ha fått en nytändning han är ju numera en superkändis större än alla artister, kungar,presidenter etc etc då det alltid är något TV program om honom i någon kanal varje dag, synd bara att han inte visste om vilken superkändis han skulle bli på 2020-talet.
Statsvetaren Ante Filip Tepic ställde sig den frågan i en debattartikel för några år sedan: Varför är Hitler på tv varje dag?

Svaret på frågan är väl att Hitler har en slags tidlös relevans. Det finns något med Hitler som Buddha, Jesus, profeten Muhammad, Napoleon och Karl Marx alla saknar. Precis som på 30-talet väcker han mycket starka känslor till liv än idag. Nutida politiker måste positionera sig med hänvisning till honom. Du kan vara anti-Hitler, eller pro-Hitler, men du kan inte förhålla dig likgiltig. Den stora frågan är inte: ”Vem bryr sig?”. Det är för att Hitler, på sätt och vis, är den stjärna kring vilken hela vårt politiska solsystem kretsar.

Det tror jag är en av förklaringarna till att civilministerns åtbörd blivit en så stor grej.
Citera
2021-12-09, 08:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Hennes Sambo tycker nog det är utmärkt, Skulle enbart tycka det var positivt om frugan hade en lön på 142 000 plus extra ersättningar.
Så kan han forsätta leka trummis, då sambon står för fiolerna.
Ja, och bandet har fått PR värt hundratusentals kronor utan att göra ett skit.
Citera
2021-12-09, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
är hon osäker? honn nämner 90 tal. då va hon max 12 år. så då indirekt anklagar hon ju pojkvän att va peddo....

sen att det inte kan va på 90 talet säger ju en annan sak. när hon upprepat visar brist på koll och omdöme så bevisar det ju gång på gång att hon inte är lämplig minister

Alla tonåringar har dåligt omdöme, sen att hon har dålig koll på vilket årtionde (90- eller 2000-tal) en specifik festbild från hennes ungdom är tagen, säger faktiskt ingenting om hennes förmåga att vara minister.
Citera
2021-12-09, 08:44
Medlem
Citat:
och har hon då bott hos sin pojkvän men haft adress hos föräldrar.

du anser inte det oriktig uppgift?

Läs om meningen som är skriven i fetstil, riktigt långsamt så kanske du förstår vad som står. "oriktig uppgift till grund för ett beslut om folkbokföring"
Citera
2021-12-09, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
S är väl det mest nazistiska partiet med Aftonbladet med öppet nazistiska rötter. Permittenttraffiken, Narvik, steriliseringarna.

En del kommunism också med Gulag, katyn.

Nmr värre men de är inte ett riksdagsparti.

Nej det skulle jag inte säga. Skulle man vara nazist så skulle man ju rösta på SD för att få väck på invandring. Det är ju ingen nazze som gillar sossarnas politik, de praktiskt taget hatar sossar, håller du inte med?
Citera
2021-12-09, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Är jag dum för att hon erkände att det var hon på bilden och att hon var ironisk när hon heilade? Hur tänkte du där?

Du har en förvriden och extremt subjektiv syn, du försöker påstå att dina tankar är sanningens källa. Du har ingen som helst intresse för sanningen och en extrem brist på förståelse. Jag skulle nog gå så långt som att säga jubelidiot.
Citera
2021-12-09, 08:51
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Tja Löfven vinkade till folket i somras av någon anledning så var det misstänkt likt en Hitlerhälsning, jag drar mig också till minnes en bild på kungen där han gör Hitlerhälsning när han vinkar..

Har vi inte större problem än vad en människa gjorde för över femton år sedan, tror nog att de flesta har gjort saker i tonåren som te,x Hitlerhälsning oavsett parti.

Det är hyckleriet som är det intressanta i denna gate. Hon kommer åka på detta.
Citera
2021-12-09, 08:52
Medlem
Citat:
hon ljuger ju som en psykopat. varje lögn som motbevis å ommer en ny. som motbevis osv osv

sluta försvara henne. hon är INTE lämplig som minister

Du vet nog inte vad en psykopat är om du tror att denna defensiva reaktion från hennes sida är psykopatiska drag. Jag skulle säga att det är ganska naturligt att inta en defensiv position i hennes situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in