2021-12-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Är du sambo med en högerextrem person och umgås i dessa kretsar när du heilar?
Jag skulle inte säga att min fru är "högerextem", men jag delar inte alla hennes åsikter, eftersom jag inte valde partner på grundval av politiska ideologer. När jag umgås med folk så är det för att jag tycker de är trevliga eller intressanta - inte för att de har samma åsikter som jag. Jag tar 100% ansvar för mina egna åsikter och 0% för var folk som jag umgås med tycker. Jag har inte för vana att heila, eftersom jag inte hyser några nazistiska eller rasistiska åsikter, men som sagt har jag säkert gjort det på skoj och ironiskt någon gång.
Senast redigerad av VarmaDrycker 2021-12-07 kl. 20:33.
Citera
2021-12-07, 20:32
Medlem
Jag är mest nyfiken på vad det är för golbög som outat henne. Detta var när hon var 15 - sjukt irrelevant idag.
Kan det ha legat utpressning bakom varför det tagit tills nu för bilden och historien bubblat upp till ytan?
Citera
2021-12-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Hon heilar på bild, tror du verkligen det var enda gången hon gjorde det och kameran bara råkade knäppa ett kort just då? Alla trådmuppar som pratar om ironi och att heila för att förlöjliga, är det även okej att våldta ett barn som en ”ironisk känga” åt Centerpartiet?

Jävla tramsande om riksdagsmotioner,, varför spelar du förståndshandikappad? Ärendet handlar inte om eventuella ns-åsikter, det handlar om att sossarnas kroniska brunsmetande börjat lukta extra illa när de utnämner en med ”nasserötter” till minister och låtsas som att det handlar om ironi och ungdomligt oförstånd när en av deras egna hamnat i kikarsiktet, vilket de aldrig skulle acceptera som ursäkt om det handlade om en meningsmotståndare. Hur kan du så maniskt försvara hyckleriet?
Jag försvarar inget hyckleri. Givetvis borde såssarna - som själva samarbetade med Nazityskland på 40-talet - lägga ned sin fjantinga brunsmetningskampanj mot SD-politiker.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Jag skulle inte säga att min fru är "högerextem", men jag delar inte alla hennes åsikter, eftersom jag inte valde partner på grundval av politiska ideologer. När jag umgås med folk så är det för att jag tycker de är trevliga eller intressanta - inte för att de har samma åsikter som jag. Jag tar 100% ansvar för mina egna åsikter och 0% för var folkj som jag umgås med tycker. Jag har inte för vana att heila, eftersom jag inte hyser några nazistiska eller rasistiska åsikter, men som sagt har jag säkert gjort det på skoj och ironiskt någon gång.

Då är du alltså inte i närheten av att vara så extrem som Ida så varför tar du upp dig själv här?
Citera
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Hon var tydligen 15 år när videon togs. Inget konstigt alls. Det är fullt normalt att 15 åringar gör saker mest för att provocera än att det ligger någon förståelse bakom.
Vem provocerade hon? Man får ju anta att alla på dessa fester delade tankegods. Hon lär ju knappast ha bett någon ta ett kort så att kunde skicka det till Aftonbladet för att ”provocera”. Hon lär snarare varit livrädd för att kortet skulle läcka. Inte mycket till provokatör om du frågar mig, din bortförklaring cyklar med stödhjul.
Citera
2021-12-07, 20:34
Medlem
elimes avatar
Happisbor alltså, dom gör en då aldrig besviken
Citera
2021-12-07, 20:35
Medlem
snurresprettiss avatar
När sossarna gör hitler hälsning så är det no hard feelings.
Citera
2021-12-07, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Då är du alltså inte i närheten av att vara så extrem som Ida så varför tar du upp dig själv här?
Jag klassas säkert av de flesta som jätte-extrem, iofs, men det var inte därför. Jag bara svarade på direkta frågor.
Citera
2021-12-07, 20:36
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Jag försvarar inget hyckleri. Givetvis borde såssarna - som själva samarbetade med Nazityskland på 40-talet - lägga ned sin fjantinga brunsmetningskampanj mot SD-politiker.

De borde också häva hemligstämplingen av alla dokument från nazitiden. Det har gått 75 år nu sedan dess och normalt hävs hemligstämplingen efter 50 år men i just detta fall kräver sossarna att det fortsatt ska vara hemligstämplat. Det värsta har alltså inte ens kommit fram än.
Citera
Medlem
Det var överraskande och modigt av Magdalena att sätta en nazist i regeringen. Inte ens SD skulle våga gå så långt. Anledningen är troligen att locka tillbaka fd Sossar från SD.
Man blir imponerad av alla lik i garderoben som framkommit under senaste veckan. Hur många återstår?
Hoppas att nassen, tafsaren och Annika sitter kvar till valet som påminnelse.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Jag klassas säkert av de flesta som jätte-extrem, iofs, men det var inte därför. Jag bara svarade på direkta frågor.

Inte om du står till vänster för då förlåter vänsterrörelsen värre saker än detta.
Citera
2021-12-07, 20:37
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Fast det kommer de inte att göra, så släpp önsketänkandet och känga dem nu när det svider som mest. Eftersom även du har problem med hycklande politiker är det smått obegripligt att du inte tar en av de få chanser du kommer att få till att dra ner dessa övermänniskor från elfenbenstornet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in