2021-12-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Heilar du?
Jag har säkert heilat på skoj någon gång. Men jag vill i sammanhanget också passa på och lätta mitt hjärta och erkänna att jag en gång i mitt unga oförstånd faktiskt röstat på Folkpartiet.
Citera
2021-12-07, 20:18
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Det finns en annan aspekt. Och det är egentligen den som är den viktiga:

Den som i sin ungdom "utövat högerextremism" gör klokast att som vuxen gå med i SAP. Då kan man nämligen få förlåtelse. Den som istället går med ett parti som är opposition mot SAP får räkna med helt annat behandling.
Jepp, och likadant för den som tafsar på kvinnor eller struntar i sina räkningar. SAP är partiet. Allah ska med!
Citera
2021-12-07, 20:19
Medlem
Hon hedrar sossarnas historia. Inget fel med det. Dessutom så lyder kärringarna sina överhuvud blint och skenar rakt in mot covidläger. Kvinnorna kommer få ordning på världen, inte många fel ett par tuttar och en dum uppsyn inte kan lösa.
Citera
2021-12-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Hon verkar ha fiender kvar från sin barndom. Återstår se om Aftonbladet har mer kring detta man inte publicerat. Då blir fallet högt
Hon var tydligen 15 år när videon togs. Inget konstigt alls. Det är fullt normalt att 15 åringar gör saker mest för att provocera än att det ligger någon förståelse bakom.
Citera
2021-12-07, 20:22
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Jag har många gånger debatterat med rasister och nazister på olika diskussionsforum. Implicerar det att jag hatar judar?

Hoppas att din fru/sambo/partner/expartner/kk/kompis/kusin/faster/morbror/svåger har rumsrena åsikter, din lilla smygrasist.
Det är ingen som tror att hon hatar judar. Ingen människa tror heller att Åkesson hatar judar. Men eftersom S, MP, C, Aftonbladet och Expressen låtsas som att de tror att Åkesson hatar judar så måste vi alla också bedöma Nazi-Ida efter samma måttstock.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Hon var tydligen 15 år när videon togs. Inget konstigt alls. Det är fullt normalt att 15 åringar gör saker mest för att provocera än att det ligger någon förståelse bakom.

Snarare 17-18 år hr konstaterats med hjälp av Yes-flaskan på bilden.
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Hon verkar ha fiender kvar från sin barndom. Återstår se om Aftonbladet har mer kring detta man inte publicerat. Då blir fallet högt

Vadå Aftonbladet? Har du helt missuppfattat hela det svenska medielandskapet och dess sympatier?

Det är alternativmedia som gjort scoopet, Aftonbladet, SVT, TV4, Expressen med flera jobbar som illrar med att släta över, förminska och bortförklara i sin motvilliga rapportering. Vänta dig inte att Aftonbladet förlänger detta drev med en minut om dom slipper.
Citera
2021-12-07, 20:24
Medlem
Amors avatar
Måste vara bland de mest underhållande ministerskandaler man varit med om. Massa vänsterprofiler går ut och deklarerar att de själva lyssnat på nazistmusik och heilat under sin ungdom. Hoppas allt skärmdumpas till nästa valrörelse.

SD måste mysa av detta
Citera
2021-12-07, 20:26
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Måste vara bland de mest underhållande ministerskandaler man varit med om. Massa vänsterprofiler går ut och deklarerar att de själva lyssnat på nazistmusik och heilat under sin ungdom. Hoppas allt skärmdumpas till nästa valrörelse.

SD måste mysa av detta

Kanske dags för sossarna att göra upp med sin nazistiska historia...
Citera
2021-12-07, 20:28
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Kanske dags för sossarna att göra upp med sin nazistiska historia...
Ingen till höger är upprörd, vi samlar bara bilder och citat som vi kan använda när s valmaskineri går emot SD en månad innan valet.

Bara citatet "Jag heilade ironiskt" kommer vara ett standardsvar.
Citera
2021-12-07, 20:29
Medlem
Rysk-Bots avatar
Först tänkte jag 'det här verkar en nice brud med sunda värderingar, är hon månntro singel'', sen såg jag att hon var politiker, och en nations/folk-förgörande sosse till råga på det.
Citera
2021-12-07, 20:30
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Okej, då försöker jag hitta Riksdagsmotioner av Karkalainen som innehåller "judehat". Vilken av hennes motioner om bättre förlossningsvård, avskrivning av studieskulder, lagstadgad reflexanvändning eller dubbelspår på malmbanan uppelver du som utpräglat judehatande?

https://www.riksdagen.se/sv/ledamote...b-90bdbb040f45
Hon heilar på bild, tror du verkligen det var enda gången hon gjorde det och kameran bara råkade knäppa ett kort just då? Alla trådmuppar som pratar om ironi och att heila för att förlöjliga, är det även okej att våldta ett barn som en ”ironisk känga” åt Centerpartiet?

Jävla tramsande om riksdagsmotioner,, varför spelar du förståndshandikappad? Ärendet handlar inte om eventuella ns-åsikter, det handlar om att sossarnas kroniska brunsmetande börjat lukta extra illa när de utnämner en med ”nasserötter” till minister och låtsas som att det handlar om ironi och ungdomligt oförstånd när en av deras egna hamnat i kikarsiktet, vilket de aldrig skulle acceptera som ursäkt om det handlade om en meningsmotståndare. Hur kan du så maniskt försvara hyckleriet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in