Tror inte mer kommer fram, och tror hon kan sitta kvar. Möjliga snubbelstenen tror jag är dateringen av bilden. Verkar ha blivit en sanning här i tråden och annorstädes att hon var
15 år. Men vad jag förstår är det knappast belagt, och möjligheten finns säkerligen att hon var betydligt äldre.
Då kommer saken i ett något annat ljus.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sthlmfinest93
Ida "Nazi" Karkiainen:
– Det var fest ibland. Det spelades musik av många som ville styra låtlistan. Musik som jag inte står för. Vad andra spelade kan jag inte ta ansvar för. Jag brukade stänga av om jag märkte att det förekom vit makt-musik, men det gjorde jag förmodligen inte alla gånger.
Haha vilken citatmaskin hon är, har hon gjort sitt tror ni? Enligt magdalena andersson verkar hon ha fullt förtroende för henne. Men det säger en del om henne med
Ja, det där har hon sagt i flera olika former nu. Så oerhört löjligt; verkligen ingen som tror på det. Hoppas nån reporter konfronterar henne med det:
tror du verkligen någon tror på den förklaringen?
Hon ska ju ha stängt av Ultima Thule också, och då sagt att "det är inte okey". Men vad jag vet har UT egentligen tämligen harmlösa texter: "Ni tär på vår jord / Ni tär på skalders ord / Ni tär på vår kropp, Svea rikes härd / Ni tär känn bettet i vårt svärd" - är inte det typ det "värsta" man hittar från dem? Aldrig något riktigt explicit, liksom. I jämförelse är Raubtier mycket öppnare med sina Nazireferener, åtminstone om de texter man kan googla fram stämmer. Bara att kolla på "Achtung Panzer", som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Låter rejält krypto-nazistiskt, även om de förnekar det.
Och så hon var och är alltså tillsammans med en snubbe från det bandet, och samtidigt ska hon ha gått och stängt av Ultima Thule när det spelades. Yeah right. "Det är inte okey!"
Detta gör det oerhört svårt att ta henne på allvar. Uppenbart att hon ljuger.