Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-07, 18:21
Medlem
Nja nu lyfte ju Ida inte armen framför kroppen, utan bredvid.
Frågan var naturligtvis hur högt Adolf hoppade. -så här högt svarade Ida och skrek simhall, simhall, simhall.
En gammal klassiker helt enkelt.

Oavsett vad hon gjorde som ca 15 åring. Så det inte det minsta underligt att bilden släpps just nu.
Men ska vi verkligen behöva lida för alla våra ungdomssynder långt in i vuxen ålder ?
Vem är då hennes sambo som är boende tillsammans med en sosse ?

Simhall simhall simhall
Citera
2021-12-07, 18:22
Medlem
GodModes avatar
Jag tycker att det är ett dravel. Kom ihåg en chef som berättade för mig att han genomförde en intervju med en tidning. När han lutade sig tillbaka och tog händerna bakom huvudet fotade de. Den bilden kom i tidningen. Det ger ju en bild på en dryg mellanchef. Tssss
Citera
2021-12-07, 18:23
Medlem
Suger man på misstroendekaramellen eller blir det inget ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Korrekt att man inte ska hållas ansvarig i oändlighet för vad man gjorde i sin ungdom, men om man i vuxen ålder hycklar, moraliserar och ljuger om sin ungdom så är man klandervärd.

/Provokatör

Fundera några varv på om det istället varit en relativt, för att inte säga helt okänd, SD:are som gjort detsamma ? Och som befordrats till minister...

Det hade tagit HUS I HELVETE !!
Extra Rapport, radio- och TV-sändningar hade brutits och ett DREV hade belägrat och fotograferat ALLA SD:ares bostäder genom fönstren, med 10-tals drönare från luften mm och (S)ozzarnaz partiledare tagit till de STORA indignerade och UPPRÖRDA tonerna...

Men nu är det bara en fylleslampa från någon håla i norr - typisk WT - som kommit upp sig genom (S)ozzeriet och då skall det hela slätas över som ungdomligt oförstånd...

Jag vill säga att SD idag har några av de mest välkammade och utrensade riksdagsledamöter som någonsin suttit i Riksdagen ! Ja, en söndagsskole gosskör i kyrkan skulle kunnat visa upp värre ungdomliga snedsteg !
Knappt någon av dem har väl ens lyssnat på Laibach, Reeperbahn eller Rammstein då detta skulle ansetts vara att man drog sig till s.k vit makt musik och fascistoida tendenser....
Senast redigerad av Satilamannen 2021-12-07 kl. 18:28.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
och hur allvarlgt kan man då ta dem när de säger sig va det där partiet so säger sig va garanten.

garanten my ass. de är jävla lap dogs. och no bitchies ska ha min röst
C har ju utnämnt sig till garanten för att hålla främlingsfientliga krafter borta från regeringsmakten. Det måste betyda att S är ytterligare ett parti som C inte kan samarbeta med
Citera
2021-12-07, 18:24
Medlem
Jag tycker hennes val av man är lite besynnerlig, musiker i ett band som sjunger vad jag förstått nationalistiska texter, sydstadsflaggor i replokal. Är det verkligen vanligt med så omaka par. Eller är Sverige så polariserat att mannen i huset är nationalist, och kvinnan är vänster i många hem?.
Citera
2021-12-07, 18:24
Medlem
okok1s avatar
Enligt kommentarer i tråden skulle det komma fler foton och filmer. Men det verkar som trollen inte hade rätt.
Citera
2021-12-07, 18:25
Medlem
Snubchurps avatar
Som jag skrev igår kommer detta vara överstökat inom några dagar. Det spelar ingen roll hur sossar missköter sig, folk lägger ändå sin röst på S och därför viftar man bort detta då man vet hur korkade väljarna är.
S och regeringen har misskött landet fullständigt nu i 7 år men ändå fortsätter man rösta på dessa ynkryggar. Kommer bli samma visa nästa val.
Citera
2021-12-07, 18:25
Medlem
Och VEM FARAO har läckt bilden ?
Är det en (S)ozzeriets "decoy" för att dra undan medias blickar mot Ankan Strandhäll då det kommit upp mycket mera skit när man gått igenom hennes bakgrund och VARFÖR hennes sambo Thomas Wolf - tog livet av sig ?

En helt okänd ung fylleslampa blir då det perfekta bondeoffret !
Citera
2021-12-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
C har ju utnämnt sig till garanten för att hålla främlingsfientliga krafter borta från regeringsmakten. Det måste betyda att S är ytterligare ett parti som C inte kan samarbeta med

ja jo. lööf har inte ätit upp senaste skon än så hennes trovärdighet är ju noll. får hon nåt så säljer hon ut sig billigt. sen får dom det att låta som mega vinsten. se ara på den 9000 barn vinsten. mumma gooooooo löööööffff
Citera
2021-12-07, 18:28
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Jag tycker rent allmänt att politiker aldrig ska ställas till svars för saker de gjort när de varit yngre än 18. Finns inte en jävel som inte gjort nåt dumt, men allt är inte dokumenterat. Bara fånigt att låtsas som annat.
Bara politiker som ska slippa ställas till svars?
Citera
2021-12-07, 18:30
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Bara politiker som ska slippa ställas till svars?
Nej.

Skrev politiker bara för att det är en politiker tråden handlar om. Menar inte att de ska ha någon särbehandling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in