2021-11-24, 15:04
Medlem
HontraPointss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Vad lustigt att ni tar upp "bubbemint". Jag trodde att jag var den enda som störde mig på honom (henne).

Jag fick utdelade varningar jämt och ständigt, för förslag om förbättringar eller bara frågot.
(Det ÄR inte alltid så lätt att hitta en gammal tråd som redan fanns, folk satte inte bra rubriker).

Men bubbelmint fick hållas. Hen kapade trådar (vilka som helst!) med snack som han kunde tagit på typ Messenger. "Haha vad härligt min vän" "Hoppas du får en skön kväll nu då" osv.

Jag var inte så aktiv på forumet, men det kunde t ex hända att det var en tråd där det dröste in klagomål på någon försäljare och Bubbelmint postade något som "Jamen, haha, vi ska vara glada att dom här härliga människorna som säljer finns överhuvudtaget".
Citera
2021-11-24, 17:32
Medlem
Citat:
Vad lustigt att ni tar upp "bubbemint". Jag trodde att jag var den enda som störde mig på honom (henne).

Jag fick utdelade varningar jämt och ständigt, för förslag om förbättringar eller bara frågot.
(Det ÄR inte alltid så lätt att hitta en gammal tråd som redan fanns, folk satte inte bra rubriker).

Men bubbelmint fick hållas. Hen kapade trådar (vilka som helst!) med snack som han kunde tagit på typ Messenger. "Haha vad härligt min vän" "Hoppas du får en skön kväll nu då" osv.

Jag förstod ärligt talat inte bubblemints existens, förutom att ja medla och se till att det var en massa rosa moln och positive vibes och fluff fluff i trådarna. Alltså hen skrev ju i var och varannan tråd och skulle uttala sig och med tanke på antalet inlägg så trodde jag personen hade mångårig erfarenhet av psykedelia men näe, hen ”knarkar” ju inte ens. Nån form av forumpolis i form av admins dotter/fru eller nåt. Skum typ och barnsligt språk.
Citera
2021-11-24, 17:44
Avstängd
knark-kungens avatar
Vart köper ni era monero?

Kan man skicka direkt till marknaden eller börjar exchangen böga då?
Citera
2021-11-24, 18:24
Medlem
LeChapos avatar
Kanske ett tips för den här gången är att inte lägga 20 lax på sitt konto, ifall exit scam händer igen..
Citera
2021-11-24, 18:27
Medlem
hur får man tag i adressen till FS 4.0 ?
Citera
2021-11-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klonkare
hur får man tag i adressen till FS 4.0 ?

Gå in på luffarns sida och leta dig fram!:-)
Citera
2021-11-24, 20:06
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:

Välkänd för o alltid släta över o tacka säljare som scammat o skyllt på postnord. Sedan när dessa skulle köra igen var alltid bubbel där o tacka för dom fanns. Mår illa av tyska siten pga hen huserar där hej vilt nu.
Citera
2021-11-24, 22:00
Medlem
st33rs avatar
Det sorgliga med att säljaragenter som bubblemint mfl totalt förstör forumet, är att så många användare låter sig knullas av dem.

Genomsnittet är så jävla dumma i huvudet att de börjar upprepa ord och fraser som planterats i skallen på dem . Typ sanningar om ”oärliga köpare” som det stora problemet , eller misstänksamhet och ifrågasättande av alla som råkat ut för polisbeslag eller att inte fått sina varor eller fått rent blås.

Etablerade säljare kan göra vad som helst, t ex den välkände Kavajman kunde under en period skicka ut cbd-buds eller verkningslöst sockerpulver - men då några vågade klaga, bemöttes de med utskällningar och anklagelser om att vara snutar. Tex av den märklige (och troligtvis hjärnskadade) wooddemon. Snacka inte skit om xxx han har alltid levererat och är en bra snubbe du är sabotör bla bla.
Citera
2021-11-25, 00:45
Medlem
Jag kunde absolut inte förutse exitscammen. Men. Det började gå utför några månader tidigare, det märkte jag tydligt. (Men jag är bara konsument inom en enda läkemedels-substans dock.)
Någon som hette typ Titaniaheart började göra reklam för DrugDepots erbjudande. Jaha, jag hade aldrig handlat av dessa, men visst, varför inte.
Varorna kom inte, väntade en vecka, kollade forumtråden som dominerades av titaniumhearts otroligt märkliga (personliga och hemliga)inlägg "det DD har gjort är Så FINT och SÅ FANTASTISKT. Ska tacka er ännu mer sen". Jaha, vad betyder det ens?
Varorna kom inte. Nu började det bli tydligt, både i dispyt% och i tråden att ingen fått varorna av DD och det var indikationer om ett beslag, men aldrig en definitiv förklaring. Bara "ni kommer läsa om detta i media".
Efter detta började det gå sämre. Såna som EL och mupp levererade som vanligt. Men annars...visste [säljare] att det gick mot slutet och slutade bry sig om dispyt% osv?
Citera
2021-11-25, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Välkänd för o alltid släta över o tacka säljare som scammat o skyllt på postnord. Sedan när dessa skulle köra igen var alltid bubbel där o tacka för dom fanns.

Men precis så! Gnäll inte för att du inte fick vad du beställt fast du döms att betala ändå, vi ska vara glada & tacksamma att ApoteksJultomten finns och gör ett sånt fantastiskt jobb, liksom

Citat:
Mår illa av tyska siten pga hen huserar där hej vilt nu.

Ja precis. "vi svenskar ska få en egen forumtråd". Jag reggade mig där (men har inte handlat) men blev trött och besviken på forumtråden, åtminstone som den var uppbyggd då. bubbelinlägg med 132 svar, förväntas man läsa detta för att minsann själv ta reda på vilka säljare som är gröna, annars ska man skylla sig själv..?
Citera
2021-11-25, 07:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Men precis så! Gnäll inte för att du inte fick vad du beställt fast du döms att betala ändå, vi ska vara glada & tacksamma att ApoteksJultomten finns och gör ett sånt fantastiskt jobb, liksom

Ja precis. "vi svenskar ska få en egen forumtråd". Jag reggade mig där (men har inte handlat) men blev trött och besviken på forumtråden, åtminstone som den var uppbyggd då. bubbelinlägg med 132 svar, förväntas man läsa detta för att minsann själv ta reda på vilka säljare som är gröna, annars ska man skylla sig själv..?
Spot in, oxå avstått handel där. Hyllar skitsäljare som var som giriga hyenor på FS3.

Provat fs4 o den har funkat oklanderligt för mig, 2 st beställningar o bägge kom utan vare sig fördröjning eller strul. Enkel insättning o auto kryptering, uttag o dispyt.

Märks verkligen att vissa på tysken inte vill att fs4 ska funka, känns som lite ställningskrig mellan flera läger säljare o köpare med favo siter.
Citera
2021-11-25, 09:15
Medlem
CoopColas avatar
Haha så jävla kul att fler har reagerat på hor-Bubbelmint. Inte varit aktiv på forumet på länge nu, men kommer fortfarande ihåg honom. Förstår inte hur någon kan tro att han är genuin.

Fanns det mycket kritik mot "fel" säljare dränktes tråden ofta av rena chattmeddelanden, där Bubbelmint alltid var inblandad. Fanns ett par konton till som ofta var inblandade.

Svenska darknet scenen är/har varit korrupt. Om jag fortfarande handlade skulle jag hålla mig borta ifrån sånt som påminner för mycket om fs3. Om Bubbelmints-gänget avråder från nån sida, sök er dit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in