2025-07-18, 17:10
Medlem
Flouvonnes avatar
Läste att ytterligare en välkänd stor svensk vendor fick sina pengar låsta utan förvarning och blev tvingad att välja mellan FS och Catharsis, de valde givetvis det senare. 2 Stora nu på kort tid som lämnat FS helt, snacka om att skjuta sig själva i foten från FS sida.. Mer vendors lär följa.
Citera
2025-07-18, 17:13
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaaasbetch
Har också fått 504 gateway time-out sen flera dagar tillbaka. Lyckades komma in nu faktiskt efter typ 10 refreshes, men precis när jag ska in i mina meddelanden så fastnar den helt. Har refreshat kanske 20ggr
DDoS-attacker: 23/05/2025

Under den senaste tiden har Flugsvamp utsatts för intensiva DDoS-attacker. Dessa attacker har begränsat tillgången till marknaden och orsakat förseningar i insättningar. Vi förstår att detta kan ha lett till spekulationer om exitscam eller liknande händelser. Vi vill dock betona att Flugsvamp 4 inte bara är den enda svenska marknaden av sitt slag, utan också den som har funnits längst. Med detta sagt vill vi försäkra er om att något sådant aldrig kommer att inträffa.
Citera
2025-07-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
manen ditt DD e ba glömma nu de mögel
Haha ja tyvärr
Citera
2025-07-18, 19:12
Medlem
Archetyp och FS4 var utsatta för DDos. Polisen eller haters of FS4 vet inte jag. Cahartis och Mumindalen kommer bli utsatta för samma framöver, kanske snart eller 1 år?

Varför FS4 stänger ute etablerade säljare förstår jag inte, det är väl en fri kapitalistisk marknad?
Senast redigerad av King Devil 2025-07-18 kl. 19:22.
Citera
2025-07-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Jag kommer ej in tyvärr. Håller FS4 på att gå under?
Lyckades komma in. Du får ba fortsätta refresha sidan tills de funkar
Citera
2025-07-18, 21:23
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Lyckades komma in. Du får ba fortsätta refresha sidan tills de funkar
Man kommer in sedan när man klickar vidare står det gateway igen...Detta har pågått 3 dagar nu, bådar inte gott detta..Samma personer som fick ner archetype kanske jobbar mot FS4 nu...
Citera
2025-07-18, 21:39
Medlem
Citat:
Man kommer in sedan när man klickar vidare står det gateway igen...Detta har pågått 3 dagar nu, bådar inte gott detta..Samma personer som fick ner archetype kanske jobbar mot FS4 nu...

osamma personer möjligtvis
Citera
2025-07-18, 21:58
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
osamma personer möjligtvis
Jag vet inte men 3 dagar samma problem indikerar på nåt allvarligt. .
Citera
2025-07-18, 22:05
Medlem
Citat:
Jag vet inte men 3 dagar samma problem indikerar på nåt allvarligt. .

Javisst. Börjar bli en sörja alltihop. Catharsis har kopierat kundomdömen från Archetyp, vilket inte är ok.
Verkar vara exit-scammare, som inte upplyser sina kunder om det. Skulle inte sätta in många monero på den marknaden.
Citera
2025-07-18, 22:56
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Javisst. Börjar bli en sörja alltihop. Catharsis har kopierat kundomdömen från Archetyp, vilket inte är ok.
Verkar vara exit-scammare, som inte upplyser sina kunder om det. Skulle inte sätta in många monero på den marknaden.
Hade aldrig handlat på Catharsis var inne läste på forumet haha alla väntar på DD utan resultat.
Citera
2025-07-18, 23:02
Medlem
Citat:
Hade aldrig handlat på Catharsis var inne läste på forumet haha alla väntar på DD utan resultat.
Intressant jag fick också DD utan resultat på catharsis 🤔 men det verkade va pga vendorn för mig inte catharsis. Eller vad vet jag

Fick pengar tillbaka efter 5 dagar
Citera
2025-07-18, 23:09
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Intressant jag fick också DD utan resultat på catharsis 🤔 men det verkade va pga vendorn för mig inte catharsis. Eller vad vet jag

Fick pengar tillbaka efter 5 dagar
Bara gå in och läs på forumet behövs ingen registrering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in