2025-05-23, 16:28
Medlem
Den är uppe nu igen! Fs4 dvs.
Citera
2025-05-23, 16:59
Medlem
Niisse.Pistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robot666
Den är uppe nu igen! Fs4 dvs.

Såg det. Bra att det funkar men blir utloggad hela tiden och det går riktigt segt ,.
Citera
2025-05-23, 18:01
Medlem
Försöker registera ett konto men det fungerar inte. När man ska fylla i lösenord står det bara "please match the requested format, lösenordet måste vara mellan 8 och 100 tecken långt..." oavsett vad man skriver så går det inte komma vidare. Är det nåt fel på sidan nu eller är det något jag missat för att man skall kunna regga sig?
Citera
2025-05-23, 19:12
Medlem
Någon som kommer in på archetyp?

Archetyp.darkweb.wtf är död
Citera
2025-05-23, 20:00
Medlem
Är totalt ny på sånt här.. Kan någon kortfattat förklara hur man betalar med bitcoins på flugsvamp?
Citera
2025-05-23, 21:53
Medlem
ojdos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kykklingmelis
Någon som kommer in på archetyp?

Archetyp.darkweb.wtf är död

Jag har nyligen behövt orientera mig i detta ämne för att själv förstå hur det fungerar. Jag är ingen expert, men har lyckats knäcka gåtan och kanske kan den här informationen hjälpa någon annan.

De gamla länkarna och speglarna (mirrors) till tjänsten fungerar inte längre. I dag behöver man istället hämta en unik, personlig länk via PGP-kryptering. När detta är gjort kan en stabil och säker uppkoppling upprättas.

Det finns ett forum som heter Dread, tillgängligt via Tor-nätverket. I en av de första trådarna som visas finns en länk som tar dig vidare till archetyp där du kan generera din privata adress – en adress du inte ska dela med någon annan.

Adressen är PGP-krypterad, så du behöver själv avkoda den för att kunna använda den.

Viktigt: Var försiktig med phishing-länkar! Det förekommer falska sidor som liknar den riktiga, men där små detaljer i adressen ändrats i syfte att stjäla din kryptovaluta.

Jag vill vara ärlig och säga att jag själv inte har tagit alla tänkbara försiktighetsåtgärder, och därför kommer jag inte att dela några länkar. Men jag tror på att ni löser det – var kloka och dubbelkolla allt ni gör
Senast redigerad av ojdo 2025-05-23 kl. 21:56.
Citera
2025-05-23, 23:55
Medlem
HarrySvenssons avatar
Archetyps nya captcha måste vara den mest efterblivna jag någonsin sett - det är i princip omöjligt att se vad som står

G Ä S P
Citera
2025-05-24, 00:08
Medlem
Hur lång tid brukar det ta innan bitcoin dyker upp i trustwallet efter köp?
Citera
2025-05-24, 01:04
Medlem
saculus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojdo
Jag har nyligen behövt orientera mig i detta ämne för att själv förstå hur det fungerar. Jag är ingen expert, men har lyckats knäcka gåtan och kanske kan den här informationen hjälpa någon annan.

De gamla länkarna och speglarna (mirrors) till tjänsten fungerar inte längre. I dag behöver man istället hämta en unik, personlig länk via PGP-kryptering. När detta är gjort kan en stabil och säker uppkoppling upprättas.

Det finns ett forum som heter Dread, tillgängligt via Tor-nätverket. I en av de första trådarna som visas finns en länk som tar dig vidare till archetyp där du kan generera din privata adress – en adress du inte ska dela med någon annan.

Adressen är PGP-krypterad, så du behöver själv avkoda den för att kunna använda den.

Viktigt: Var försiktig med phishing-länkar! Det förekommer falska sidor som liknar den riktiga, men där små detaljer i adressen ändrats i syfte att stjäla din kryptovaluta.

Jag vill vara ärlig och säga att jag själv inte har tagit alla tänkbara försiktighetsåtgärder, och därför kommer jag inte att dela några länkar. Men jag tror på att ni löser det – var kloka och dubbelkolla allt ni gör
Hittar ingen fungerande länk där heller, tips?
Senast redigerad av saculu 2025-05-24 kl. 01:10.
Citera
2025-05-24, 02:40
Ny uppdatering på FS-framsida:

"DDoS-attacker: 23/05/2025
Under den senaste tiden har Flugsvamp utsatts för intensiva DDoS-attacker. Dessa attacker har begränsat tillgången till marknaden och orsakat förseningar i insättningar. Vi förstår att detta kan ha lett till spekulationer om exitscam eller liknande händelser. Vi vill dock betona att Flugsvamp 4 inte bara är den enda svenska marknaden av sitt slag, utan också den som har funnits längst. Med detta sagt vill vi försäkra er om att något sådant aldrig kommer att inträffa."
Citera
2025-05-24, 07:32
Medlem
Är bitcoins en ren scam? Skaffade en trustwallet och har provat göra 2 mindre köp igår men inga bitcoins har kommit in.
Citera
2025-05-24, 08:11
Medlem
Varför skulle bitcoin som är den största och mest etablerade kryptovalutan vara en scam?
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Är bitcoins en ren scam? Skaffade en trustwallet och har provat göra 2 mindre köp igår men inga bitcoins har kommit in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in