Citat:
Ursprungligen postat av
KebabMedWhisky
Gissar att alla dom som anklagade Archetype för att dom skulle exit scamma en dag, nu äntligen fick rätt. Fy fan vilka svin. Måste handla om miljoner som dom kom undan med. Bekräftat exit scam på dread
Vad babblar du om?
Testade logga in precis efter att jag läste ditt inlägg, och jag kom in på första försöket.
Vilken/vilka trådar på Dread har bevis att en "exit-scam" är på väg?
http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...ion/d/archetyp
För andra som inte kommer in:
använd
www.archetyp.cc
Fungerar inte en mirror, skapa en ny identitet med knappen uppe till höger i TOR och gå in igen så du får en annan mirror.
När du väl får tag på en mirror som fungerar (sidan har varit utsatt för DDoS-attack udner många dagar nu) så gå in på "settings" på ditt konto, sen scrolla längst ner och gör ett bokmärke på din "private mirror".
Läs även tråden "DDoS continues" under "Announcements" för att hitta en ytterligare mirror du kan bokmärka.
(Notera, jag har varit medlem på Archetyp sen FS3 stängde ner och har samlat på mig massor med "private mirrors", vilket är varför jag kommer in så lätt medans andra har problem. Jag kommer INTE dela med mig av dom, då det motverkar själva idén med en "privat" mirror)