2025-04-24, 06:43
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
Sidan är uppe, dock utsatt för DDoS-attack.
Av mina 9 sparade bokmärken (privata länkar) så fungerar 3.

Bara att testa dig fram med en länk som du hittar på archetyp.cc.
Notera: archetyp.cc ger dig en varning för phishing, men det är bara klicka vidare så kommer du rätt.
Lägger du till "www" i början (www.archetyp.cc) så slipper du meddelandet, om det gör dig nervös.

Minns inte exakt varför "archetyp.cc" (utan www i början) ger phishing-varning. Tror domänen blev rapporterad av någon eller något liknande. Det är dock korrekt sida.

Tack för du lade ned tid på att svara.
Kl är 06:30 och jag kommer ännu ej in på Archetyp.
Nu blir det inte ens Redirecting meddelande, på någon av mina länkar.

Så det är alltså pågående DDos-attack, som gör att man inte kommer in…

Kan någon DM:a en länk (som inte är phising ) , för att kunna komma in på sidan…?
Eller är länkarna för personliga/ privata…?

Utbudet och priserna är bättre där än på FS.

Tack för att ni läste.
Ha det bra inför helgen som kommer, och hoppas de kan lösa det så man kan komma in på AT…

Kanske skall prova senare idag igen, och chansa… om nu någon länk då fungerar…?

Mvh / S
Citera
2025-04-24, 12:35
Medlem
Sweenietods avatar
Finns det andra marknader än FS4 nu, då AT inte fungerar för mig (får aldrig upp en sida).
Någon som har något tips, som är en marknadsplats som inte är en phising sida?
DM går bra, eller så skriv här.

Hopas det går bra för er att komma in på AT.

/ S
Citera
2025-04-24, 14:33
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Finns det andra marknader än FS4 nu, då AT inte fungerar för mig (får aldrig upp en sida).
Någon som har något tips, som är en marknadsplats som inte är en phising sida?
DM går bra, eller så skriv här.

Hopas det går bra för er att komma in på AT.

/ S

Har varit så här med AT i några dagar nu, kunde komma in tidigt här om dagen men nu verkar DDos var igång för fullt igen så kommer inte heller in just nu. De fixar det nog snart. Jag hade väntat med att vända mig till andra marknader eller klicka på länkar som andra skickar, ja du vet ju varför.
Citera
2025-04-24, 16:43
Medlem
Viktig information:

Läs senaste numret av e tidningen: SNPF (Polisens egna narkotika tidning).
Där står det några sidor in att polisen i Örebro kommer bemanna postsorteringsterminalen i Hallsberg nu på våren och frammåt med tre utredare och en förundersökningsledare för att bekämpa narkotika med postgången.
Googla SNPF och läs, står ganska tidigt i tidningen.
Citera
2025-04-24, 16:55
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bkk2024
Viktig information:

Läs senaste numret av e tidningen: SNPF (Polisens egna narkotika tidning).
Där står det några sidor in att polisen i Örebro kommer bemanna postsorteringsterminalen i Hallsberg nu på våren och frammåt med tre utredare och en förundersökningsledare för att bekämpa narkotika med postgången.
Googla SNPF och läs, står ganska tidigt i tidningen.

Eller så länkar du bara

Narkotikapolisföreningens Tidskrift
Citera
2025-04-24, 19:19
Medlem
Tja, funkar det att beställa i nuläget hos arch utan att bli phishad/scam med tanke på dom här märkliga DDos attackerna som händer där dom senaste dagarna?
Någon som har handlat där nu utan problem som kan bekräfta?
Senast redigerad av Trewq58 2025-04-24 kl. 19:22.
Citera
2025-04-24, 20:15
Medlem
Vilket är det smidigaste sättet att fixa XMR nu när de inte går o köpa genom localbitcoins? Försökte förut att köpa genom KuCoin men gick inte fick bara error meddelande varje gång utan någon förklaring till varför.
Citera
2025-04-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabMedWhisky
Gissar att alla dom som anklagade Archetype för att dom skulle exit scamma en dag, nu äntligen fick rätt. Fy fan vilka svin. Måste handla om miljoner som dom kom undan med. Bekräftat exit scam på dread
Källa på att DDos attackerna är egentligen en exit scam från arch?
Citera
2025-04-24, 23:13
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Gissar att alla dom som anklagade Archetype för att dom skulle exit scamma en dag, nu äntligen fick rätt. Fy fan vilka svin. Måste handla om miljoner som dom kom undan med. Bekräftat exit scam på dread

Bekräftat av vem? Jag kommer in nu med min privata mirror och de xmr jag hade på kontot sen tidigare är kvar.
Citera
2025-04-24, 23:13
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Trewq58
Källa på att DDos attackerna är egentligen en exit scam från arch?

Helt grundlöst påstående tills motsatsen är bevisad. Men om så är fallet så håller jag tummarna för att min senaste beställning värd typ 6,5k ändå faktiskt skickades av säljaren innan skiten gick ned. Kör de exitscam nu blir jag av med kanske 4 SEK eller något

Kan dock tillägga att jag själv inte kommer in för tillfället, men gjorde så tidigare idag. Den senaste veckan har det alltid varit struligt på kvällstid när alla andra också försöker logga in. Men jag vettefan, mina egna spegellänkar är tokdöda för tillfället.
Senast redigerad av UngAtletiskStorKuk 2025-04-24 kl. 23:18.
Citera
2025-04-24, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngAtletiskStorKuk
Helt grundlöst påstående tills motsatsen är bevisad. Men om så är fallet så håller jag tummarna för att min senaste beställning värd typ 6,5k ändå faktiskt skickades av säljaren innan skiten gick ned. Kör de exitscam nu blir jag av med kanske 4 SEK eller något

Kan dock tillägga att jag själv inte kommer in för tillfället, men gjorde så tidigare idag. Den senaste veckan har det alltid varit struligt på kvällstid när alla andra också försöker logga in. Men jag vettefan, mina egna spegellänkar är tokdöda för tillfället.

Har du lyckats göra insättning/uttag och göra köp där på sidan efter att DDos började nyligen utan att få ditt konto tillfälligt låst eller bannad?
Citera
2025-04-24, 23:35
Citat:
Ursprungligen postat av Trewq58
Har du lyckats göra insättning/uttag och göra köp där på sidan efter att DDos började nyligen utan att få ditt konto tillfälligt låst eller bannad?

Njaaa gjorde beställning i typ lördags (var halvstruligt redan då) som sen är markerad som skickad sedan.... öh, antingen söndags eller måndags (osäker, och kommer som sagt inte in för att kolla).

Får jag bara hem den så skiter jag i om AT går i graven. Allt har sitt slut, men jag hoppas för alla andras skull att det bara är tillfälligt strul. Blev scammad av "FS4" (kuksugande horungar som förtjänar nackskott) och torskade några tusenlappar där, så vet hur surt det kan kännas.

Saknar FS2 och FS3 som fan. Hatar hela jävla CP-processen med att köpa Monero. Jag skiter i om BTC går att spåra, och jag skiter i snuten och husrannsakan, men jag förstår att många supersvennar har mardrömmar om detta och föredrar att nästan behöva en flersidig guide för att handla bögvalutan som är Monero bara för att vara "säker". Fuck it asså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in