2025-01-27, 21:53
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
Med dagens kurs så ser det ut att ha gått på ca 7kr.

Minns du på ett ungefär hur mycket du köpte XMR för, och vad slutsumman var när du hade dina crypto insatta på Archetyp?

Exempelvis, om du handlade XMR för 1000kr, hade du ca, låt oss säga, 990kr på Archetyp sedan?

Det framgår ju av bilden... vad jag hade i XMR sen avgift och vad som vart överfört. Jag funderar inte så mycket på de sakerna om jag ska vara ärlig, det jag lärt mig är att gör en stor växling direkt och för över i stället för göra fler små.

XMR är ju relativ billigt vad gäller avgifter men jag har inte kommit till en kortare väg utan Revolut -> Kucoin -> Arch är den snabbaste vägen vad jag vet.

Hittade en insättning
Citera
2025-01-27, 21:55
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
XMR är ju relativ billigt vad gäller avgifter men jag har inte kommit till en kortare väg utan Revolut -> Kucoin -> Arch är den snabbaste vägen vad jag vet.

RetoSwap är P2P. Tacka mig senare.
Citera
2025-01-27, 21:56
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
RetoSwap är P2P. Tacka mig senare.

Principen är väl samma som CakeWallet eller missar jag något?
Citera
2025-01-27, 22:00
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Principen är väl samma som CakeWallet eller missar jag något?

Beror på vilken väg du väljer. Du kan köpa XMR direkt via SEPA om du vågar. Du måste ju dock förutsätta att den du köper av kanske rapporterar köpet till skattemyndigheterna då det är lag på det idag.
Citera
2025-01-28, 10:10
Medlem
Citat:
Du kan köpa XMR på Kucoin om du vill

Är det en sida man kan lita på som Kraken?

Hur många % kostar det i växlingsavgift?
Citera
2025-01-28, 10:37
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Är det en sida man kan lita på som Kraken?

Hur många % kostar det i växlingsavgift?

KuCoin är definitivt att lita på. Funnits länge nu och när jag använde mig av dom för ett par år sedan gick allt hur smidigt som helst.
Citera
2025-01-28, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
KuCoin är definitivt att lita på. Funnits länge nu och när jag använde mig av dom för ett par år sedan gick allt hur smidigt som helst.

Ok, tack. Ska testa nån gång.
Citera
2025-01-29, 18:27
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwillneverstop
Du ska ha tusen tack för ditt ärliga svar. Det var inte så enkelt som jag trodde, får klura vidare.
Jag "bestämde mig" för några år sedan att utöka kundkretsen för att få iväg varor som jag hade kranar på men totalt ointresse hos mina dåvarande irl-kunder.

Startade säljarkonto på flugsvamp (2.0 eller 3.0 var det då), betalade 2500 kr tror jag men jag var helt enkelt för teknisk oskicklig för att komma igång och admin ställde frågor jag inte hade svar på.
I slutändan hade jag ett konto jag inte kunde använda och var 2500 kr fattigare.
Då vill jag nämna att jag ur ett köparperspektiv är ganska kunnig gällande DNMs och har varit med sedan Silkroad-tiden.
Citera
2025-01-29, 18:54
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Jag "bestämde mig" för några år sedan att utöka kundkretsen för att få iväg varor som jag hade kranar på men totalt ointresse hos mina dåvarande irl-kunder.

Startade säljarkonto på flugsvamp (2.0 eller 3.0 var det då), betalade 2500 kr tror jag men jag var helt enkelt för teknisk oskicklig för att komma igång och admin ställde frågor jag inte hade svar på.
I slutändan hade jag ett konto jag inte kunde använda och var 2500 kr fattigare.
Då vill jag nämna att jag ur ett köparperspektiv är ganska kunnig gällande DNMs och har varit med sedan Silkroad-tiden.

Spännande, nu vill de ha 3 XMR för att starta ett säljar-konto på Arch... och en massa frågor :-)
Citera
2025-01-29, 18:55
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Spännande, nu vill de ha 3 XMR för att starta ett säljar-konto på Arch... och en massa frågor :-)

Så har det väl varit i flera år nu.
Citera
2025-01-29, 19:01
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Så har det väl varit i flera år nu.

Sant, lite taskig formulering av mig!
Citera
2025-01-30, 12:09
Medlem
KalleBoll33s avatar
Någon mer som märkt av en ökande torka på benzo på marknaden? Vad beror detta på? Svårt att gå tag på diazepam, lorazepam bl.a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in