2025-08-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedster66
Hur snabba brukar polisen vara med att skicka ut ett sånt brev? Kan tilläggas att jag är ostraffad så husis borde väl inte varan möjlighet?

Kan ta över ett halvår.
Citera
2025-08-03, 15:36
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedster66
Hur snabba brukar polisen vara med att skicka ut ett sånt brev? Kan tilläggas att jag är ostraffad så husis borde väl inte varan möjlighet?

Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Det är alltid en möjlighet beroende på vad ditt lokala poliskontor väljer att prioritera om dom behöver prioritera. Min erfarenhet är att dom ofta börjar med ett telefonförhör om du är okänd för dom och inte har beställt typ tjack eller andra typiska pundiga droger. Kan ju vara så att om du är på liten ort där dom inte har mycket att göra och vill ha koll på alla missbrukare väljer att göra husis för att avskräcka/se vem du är.

Har typ samma uppfattning som bongx beskrev det här. Brevet brukar komma relativt fort men sedan verkar det vara ett lotteri kring hur de följer upp och vad konsekvenserna blir. Jag fick vänta ett halvår efter brevet innan de ringde på mobilen för ett mycket kort "förhör" där jag så klart inte hade en aning om något konstigt brev med narkotika adresserat till mig varav de sa att fallet läggs ner. Så is i magen och neka om de ringer en dag! Det med liten/stor ort som jag fetade tror jag är väldigt sant också.
Citera
2025-08-03, 17:19
Medlem
Har inte varit inne på fs på ett halvår ungefär och nu när jag försökte komma åt sidan fungerade det inte.
Någon annan som kommer in utan problem?
Citera
2025-08-03, 17:27
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kex.1
Har inte varit inne på fs på ett halvår ungefär och nu när jag försökte komma åt sidan fungerade det inte.
Någon annan som kommer in utan problem?

9 av 10 lämnar FS för andra marknader... läs lite tillbaka i tråden.
Jag lovar det räcker med att backa 3-5 sidor så kan du läsa mer.
Senast redigerad av Bastuvurpa 2025-08-03 kl. 18:17.
Citera
2025-08-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa

Finns det inte forum på marknaden så är det b.
Citera
2025-08-03, 23:07
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Finns det inte forum på marknaden så är det b.

Ok?
Vad ska du med det till...? Syftet är väl att handla saker inte sitta och diskutera eller missar jag något? Forum har du ju här...
Citera
2025-08-04, 07:55
Medlem
Citat:
Ok?
Vad ska du med det till...? Syftet är väl att handla saker inte sitta och diskutera eller missar jag något? Forum har du ju här...

För att man ska kunna diskutera säljare och deras produkter såklart, betyg är inte så mycket att lita på då de flesta kunderna inte är så kunniga och sätter högsta betyg på allt som kommer fram.

Här får vi inte diskutera säljare och produkter och inga utländska säljare sitter och skriver här på fb.
Citera
2025-08-04, 09:14
Medlem
Citat:

Tack! Jag kom in på catharsis men antingen så är det nåt fel på sidan eller så är det jag som inte fattar hur man lägger en beställning.. suck
Citera
2025-08-05, 14:55
Medlem
hur lång tid tar de att få sina pengar på catharsis?
Citera
2025-08-05, 16:49
Medlem
LordOfCheeses avatar
Råder alla, både köpare OCH säljare, som använder FS4 att läsa detta inlägg från dread - se den citerade texten.

Jag vet inte om säljare också läser denna tråd, men om de gör det så bör de starkt överväga ifall FS4 verkligen är rätt marknad att använda.

Notera:
Jag har jag tagit och modifierat texten pyttelite då den innehöll en säljares namn, och specifika säljare får inte diskuteras i den här tråden.

Citat:
Bump på denna tråd, XXXXXXX har mer än rätt och vi borde tagit deras råd 🙈️
Vi valde dessvärre att fortsätta använda FS då de lyckas attrahera retaderade kunder som inte använder krypteringsfuktionen till sina adresser och skriver det i klartext. Klientelet älskar tjack vilket är en passion vi delar eftersom amfetamin är en mäktig molekyl och tar till ansatser att erbjuda en produkt som inte finns på marknaden dvs helt obankad.

Allt hade kunnat vara frid och fröjd om FS inte valt att smussla med våra uttag. Sedan den 30/7 har flertalet uttag som inte nått vår extrena wallet utanför sidan.
Walleten på FS är fullt under deras kontroll, uttagen får inget transaktions ID utan reggas endast i transaktionshistoriken. För bitcoin tar det ibland flera dagar att dyka upp i vår wallet.

FS konfigurerade vårt konto så att uttag slutade synas på transaktionshistoriken och raderade även uttag som tidigare stod med.
Skrev till support och beskrev problemet, ticketen blev nedlagd och raderad den med.
Provade efter detta att göra ett uttag och vips så syntes det på transaktionshistoriken.
Inga meddelanden som skickas blir bemötta och de har förskingrat tiotusentals kronor från våra sälj vi gjort på deras hemsida.

Transaktionshistoriken blandas med sälj och uttag. Här är en printscreen från efter att de hade städat upp. Som ni ser är inga uttag närvarande. Trots att vi sedan 26/7 har gjort uttag som även nått vår wallet. Dessa ska synas med på listan vilket de inte gör: http://dumpliwoard5qsrrsroni7bdiishe...n/i/390a8d.png

Denna print är tagen efter support raderade vårt ärende utan svar, som ni ser är uttag med igen: http://dumpliwoard5qsrrsroni7bdiishe...n/i/f4e0a1.png

Kort och gott de är i full kontroll av vad som sker på deras sida. Deras moral är lika med noll och de saknar ryggrad att ta en dialog.
Flugsvamp 4.0 bedrivs som en medveten scam site och kan likställas med lurendrejeri. Det är uppenbart att de själva ligger bakom alla phishing länkar till marknadsplatsen.
Deras påhitt om att Catharsis skulle ha bedrivit en hatkampanj är totalt falsk och endast ett sätt att utöva makt. Vi hoppas inga fortsätter använda FS då alla riskerar att drabbas för deras metoder förr eller senare.

Ni finner inlägget i denna tråd:
https://dreadytofatroptsdj6io7l3xptb...bca01?sort=new

TL;DR:
FS4 snor pengar från säljare.
Citera
2025-08-05, 18:42
Medlem
Nån som har fungerade länk till Catharsis? Vill ni inte droppa här så skicka pm.
Citera
2025-08-05, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Nån som har fungerade länk till Catharsis? Vill ni inte droppa här så skicka pm.
Catharsis.top
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in