Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Köper på Session istället nu
Tröttnat på flugsvamp dom droppar grejerna med

Köper på session? Vad pratar du om? Session är en app som vissa använder sig utav ingen "marknad".

Fs droppar inte menar du?
Citera
2025-12-28, 07:57
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Köper på session nu lagt ner flugsvamp

Testa catharsis.top - mycket säkrare att köra DD därifrån än att handla från random langare på session.
Citera
2025-12-28, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Du menar att du kan skaffa en postbox utan att behöva uppge din identiet?
Nej såklart inte, men det är ytterligare ett hinder för polisen att ta sig igenom, att vända sig till postboxföretaget för att få mitt namn, vilket gör att dom kankse inte bemödar sig besväret för säg, en femma grönt eller liknande.
Plus att du behöver inte dela din riktiga adress med div. Knarklangare
Citera
2025-12-29, 11:34
Medlem
hmm.. FS verkar helt nere nu? webbplatsen är frånkopplad.
Citera
2025-12-29, 13:31
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Nej såklart inte, men det är ytterligare ett hinder för polisen att ta sig igenom, att vända sig till postboxföretaget för att få mitt namn, vilket gör att dom kankse inte bemödar sig besväret för säg, en femma grönt eller liknande.

Det sista du nämner är ju skönt iofs .

Dock tror jag inte det minskar risken för att drabbas från polisens sida. Får de in nåt går de och plockar namnet utan problem.
Tror rentav ett skumt privatbrev utan avs adresserat till postboxadress sticker ut ännu mer .
Citera
2025-12-29, 13:34
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:

De som äger postboxarna kommer ju kontakta polisen om de anser att något brev ser skumt ut, så kommer de bara ge ut ditt namn som boxen är registrerad på.

Om det är säkrare än Postnord eller inte är ju något man själv får göra en bedömning om.
Citera
2025-12-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SluskarnGaming
hmm.. FS verkar helt nere nu? webbplatsen är frånkopplad.
Någon med mer info om vad som hänt?
Citera
2025-12-29, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
De som äger postboxarna kommer ju kontakta polisen om de anser att något brev ser skumt ut, så kommer de bara ge ut ditt namn som boxen är registrerad på.

Om det är säkrare än Postnord eller inte är ju något man själv får göra en bedömning om.

Dom som äger postboxarna ser aldrig breven. Det är brevbäraren som delar ut det precis som till dig och mig.
Citera
2025-12-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preev
Någon med mer info om vad som hänt?

Undrar jag med. Kan inte minnas att jag sett den typen av felmeddelande på FS tidigare men kan ha fel.
Citera
2025-12-29, 19:23
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Dom som äger postboxarna ser aldrig breven. Det är brevbäraren som delar ut det precis som till dig och mig.

Ja , det är i den lokala postutdelningen risken o ev inblandade av polis finns. Och den risken är ju varken mindre eller större för att du har en postbox reggat i ditt namn som adress.
Citera
2025-12-30, 15:17
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:

Nu har du totalt fel.

Brevbäraren lämnar backar med paket/brev till dem och sen är dem som sorterar allting till rätt nummer. Brevbäraren har inte tillgång till alla postboxar (Det skulle menas att de skulle ha masternycklar till alla dessa ombud...).
Citera
2025-12-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robot666
Undrar jag med. Kan inte minnas att jag sett den typen av felmeddelande på FS tidigare men kan ha fel.

Skrev i går men inlägget försvann av någon anledning. Jag gick in via länk från flugsvamp.darkweb.wtf och det fungerade precis som vanligt. Överföring från cakewallet tog cirka 15 minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in