2023-09-05, 10:03
Medlem
Hej!

Bara jag som har problem med archtype?
Kommer in på sidan men när jag loggar in och kommer vidare till andra sidan och trycker på den brutna cirkeln så studsar jag tillbaka till inloggningssidan igen??
Citera
2023-09-05, 12:04
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DantheDan
Bara jag som har problem med archtype?
Ja min studsboll / känguru studsar till sidan där man klickar på sitt alias som sedan studsar rätt in i marknadsplatsen *boing* 🦘
Citera
2023-09-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Ja min studsboll / känguru studsar till sidan där man klickar på sitt alias som sedan studsar rätt in i marknadsplatsen *boing* 🦘

För mig blir sidan vara vit sen tillbaka till att skriva in sitt alias & lösen..

Har aldrig haft problem tidigare
Citera
2023-09-05, 15:16
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DantheDan
För mig blir sidan vara vit sen tillbaka till att skriva in sitt alias & lösen..

Har aldrig haft problem tidigare
Jag kör med min privata länk och webbläsare Tor Browser Alpha, säkerhet inställd på medel ...alternativa adresser togs nyss upp i tråden om du vill testa.
Citera
2023-09-05, 17:16
Medlem
Kommer inte in på fs. Står bara , Vänligen verifiera att url:en är korrekt ´ trots att jag varit inne med samma URL tidigare idag.
Citera
2023-09-06, 14:03
Medlem
Finns det något flugsvamps forum? 4.0?
Citera
2023-09-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffef1lter

Det billigaste är att skaffa ett Revolut-konto och deposita pengar på och växla till EURO (ingen fee) sen för du över dem till Kraken och köper Xmr där. Förlorat bara några kronor om jag sätter in 1000kr.

Local Monero har fantasilkurser

Såg du skrev om flugsvamp men samma princip gäller fast köp btc istället.

Hur för du över pengarna ifrån revoult till kraken?
Kort eller banköverföring?
Citera
2023-09-06, 18:37
Medlem
Hur fan kommer man in i archetype, har enkrypterat det som står i textboxen men kommer inte vidare. Någon kan hjälpa eller?
Citera
2023-09-06, 22:14
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsansvenne
Hur fan kommer man in i archetype, har enkrypterat det som står i textboxen men kommer inte vidare. Någon kan hjälpa eller?

Läs instruktionerna ordentligt, det är lite luddigt.. zooma in så du verkligen skriver rätt kombination.

Tänkte starta upp igen Darknet-karriären o lägga en order på Archetype nu ikv.. Men hemsidan har varit riktigt/långsam opålitlig senaste timmarna..

Brukar det vara så?

Eller är det pga peak hours som servrarna blir överbelastade, alternativt en ddos?

mvh
Citera
2023-09-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Läs instruktionerna ordentligt, det är lite luddigt.. zooma in så du verkligen skriver rätt kombination.

Tänkte starta upp igen Darknet-karriären o lägga en order på Archetype nu ikv.. Men hemsidan har varit riktigt/långsam opålitlig senaste timmarna..

Brukar det vara så?

Eller är det pga peak hours som servrarna blir överbelastade, alternativt en ddos?

mvh
det märkte jag igår när jag skulle visa marknaden för en polare,gav upp o tog min egna länl(den funkade iaf)
Citera
2023-09-07, 06:43
Medlem
Hej! Registrerade ett konto! Men denna gång inte på det sättet som när man behöver skriva in "Flugsvamp.wtf" och heller inte den där url:en som man skall ändra på, är det något som har ändrats? Orolig....

Och btw underkategorien för svampar under psykadelika finns inte.

Tack på förhand!
Citera
2023-09-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slirsson
Hur för du över pengarna ifrån revoult till kraken?
Kort eller banköverföring?

Med bank. Tar bara några timmar. Vardagar då o du slipper förutom det blir billigare en 72h cooldown där du inte kan röra pengarna pga bedrägerier antar jag.

Växla också till euro på vardagar. Under helgen kostar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in