2023-01-27, 01:36
Medlem
Kommer inte in på archetyp, någon annan som har sammma problem?
Citera
2023-01-27, 09:13
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadvein

Fungerar för mig och har gjort sedan du skrev ditt inlägg.
Citera
2023-01-27, 15:05
Medlem
I slutet på förra året gjorde jag ett par insättningar som aldrig "registrerades" i min wallet och kunde inte ens skapa en ticket ang det. Har dessförinnan handlat där en handfull gånger med fint resultat tills att något slutade fungera/eller om dem scammar folk. Totalt så har cirka 6k försvunnit. Fuck FS.
Citera
2023-01-27, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadvein

Jag var inne på archetyp igår för att planera köp, och jag har varit inne på archetyp idag för att fullfölja mina köp.
ASNT (Archetyps admin) har, under "VIP Forum -> VIP Forum Buyers -> VIP Arch Onions" skrivit följande:

We performed maintenance on a couple servers yesterday and this one was affected too, the onion and a couple others should be online by now.

(En mirror nämns, men jag tänker inte posta fulla mirror-länken då det är en "privat"/VIP mirror)

Citat:
Ursprungligen postat av GrooveArmada
I slutet på förra året gjorde jag ett par insättningar som aldrig "registrerades" i min wallet och kunde inte ens skapa en ticket ang det. Har dessförinnan handlat där en handfull gånger med fint resultat tills att något slutade fungera/eller om dem scammar folk. Totalt så har cirka 6k försvunnit. Fuck FS.

Jag har aldrig använt FS4 och jag kommer aldrig använda FS4. Endast pga inlägg som ditt.
Sen har vi ju användare som "Biden" som påstår att personer som skriver inlägg som du precis gjort får betalt från archetyp, alternativt luffarn Har själv blivit anklagad av honom (Biden) att få betalt för att "göra reklam om Archetyp" och "smutskasta FS4".
Men det är för många personer som har denna typ av upplevelse från FS4 att man starkt ifrågasätter varför folk envisas med att använda FS4...
Citera
2023-01-27, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Jag har aldrig använt FS4 och jag kommer aldrig använda FS4. Endast pga inlägg som ditt.
Sen har vi ju användare som "Biden" som påstår att personer som skriver inlägg som du precis gjort får betalt från archetyp, alternativt luffarn Har själv blivit anklagad av honom (Biden) att få betalt för att "göra reklam om Archetyp" och "smutskasta FS4".
Men det är för många personer som har denna typ av upplevelse från FS4 att man starkt ifrågasätter varför folk envisas med att använda FS4...

Kan garantera att jag inte är betald av archetype för att "smutskasta" FS, säger endast mina erfarenheter och inget annat. Tycker deras tjänst har blivit usel med tiden med tanke på insättningarna osv. Kanske fungerar för folk fortfarande men känns verkligen som FS är på en stadig decline, men vad vet jag.
Citera
2023-01-27, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementor
Ja det funkade tog cirka 24 timmar för en insättning men det fungerade

Huuva, tog det verkligen 24?
Satte över precis, bara börja vänta då 😒
Citera
2023-01-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downerparty
Jag kollade inte flashback men inser nu att något är lurt. Electrum sa att allt var skickat för 4h sedan men det har ej dykit upp. Har någon annans pengar dykit upp såsmåningom? Komme absolut byta tillbaka till archtyp från here on out!

Hur gick det. Kom det in några pengar?
Hann göra några överföringar jag med innan jag såg att det hade varit strul.
Trist som faen..
Citera
2023-01-28, 16:47
Medlem
Skulle vilja beställa gräs från archetyp.
Men är det ca 70%+ att det kommer bli reporterat till polis ?

Har beställt tabletter och det har kommit. Mdma som jag också tror Kommer till att anlända .
Någon som beställt cannabis sedan lagen trödde i kraft ?
Citera
2023-01-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel68
Men är det ca 70%+ att det kommer bli reporterat till polis ?

Va??? Kan du skriva på svenska så man fattar vad du menar?

Jag har själv 3 ordrar på gång från archetyp, och har lagt säkert 10+ ordrar sen den nya lagen trädde i kraft, och jag känner 0% oro.
Samtliga ordrar har anlänt, utöver mina pågående 3 ordrar som kommer komma i veckan.
Citera
2023-01-29, 15:35
Medlem
somdeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stardst76
Huuva, tog det verkligen 24?
Satte över precis, bara börja vänta då 😒

Fick du/ni era pengar? Hur lång tid tog det tills dom trilla in?
Citera
2023-01-29, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zcinner
Man stödjer väl hällre svenska kriminella pojkar med sina pengar än någon okänd tysk organisation när man handlar?

En stor del av säljarna på Archetyp är "veteraner" från FS3.
Citera
2023-01-29, 18:02
Medlem
Någon annan som upplever lagg på Archen? Man kommer in, sen står det bara och tuggar när man klickar på nåt, kommer inte vidare utan måste logga in igen, samma sak...
Frågar åt en vän. 🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in