Citat:
Ursprungligen postat av
deadvein
Kommer inte in på archetyp, någon annan som har sammma problem?
Jag var inne på archetyp igår för att planera köp, och jag har varit inne på archetyp idag för att fullfölja mina köp.
ASNT (Archetyps admin) har, under "VIP Forum -> VIP Forum Buyers -> VIP Arch Onions" skrivit följande:
We performed maintenance on a couple servers yesterday and this one was affected too, the onion and a couple others should be online by now.
(En mirror nämns, men jag tänker inte posta fulla mirror-länken då det är en "privat"/VIP mirror)
Citat:
Ursprungligen postat av
GrooveArmada
I slutet på förra året gjorde jag ett par insättningar som aldrig "registrerades" i min wallet och kunde inte ens skapa en ticket ang det. Har dessförinnan handlat där en handfull gånger med fint resultat tills att något slutade fungera/eller om dem scammar folk. Totalt så har cirka 6k försvunnit. Fuck FS.
Jag har aldrig använt FS4 och jag kommer aldrig använda FS4. Endast pga inlägg som ditt.
Sen har vi ju användare som "Biden" som påstår att personer som skriver inlägg som du precis gjort får betalt från archetyp, alternativt luffarn

Har själv blivit anklagad av honom (Biden) att få betalt för att "göra reklam om Archetyp" och "smutskasta FS4".
Men det är för många personer som har denna typ av upplevelse från FS4 att man starkt ifrågasätter varför folk envisas med att använda FS4...