2023-02-03, 16:43
Medlem
Sommargays avatar
Hur hittar man vettiga urls till archetype? Jag kommer inte fram på någon av länkarna i luffarns guide.
Citera
2023-02-03, 17:40
Medlem
Vågar fan inte beställa på ett tag, har dock litet lager kvar ett tag så det är ingen fara än så länge men... Man blir ju lite nojig att beställa nu, lär inte hålla länge dock, fatta vanligt folk som inte får sina brev eller får öppnade/igentejpade brev, det lär bli ett jävla liv!
Citera
2023-02-03, 18:27
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Hur hittar man vettiga urls till archetype? Jag kommer inte fram på någon av länkarna i luffarns guide.

https://archetyp.cc/

Där får du en garanterad legit url
Citera
2023-02-03, 18:27
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
https://archetyp.cc/

Där får du en garanterad legit url

Luffan lägger upp phishing länkar ibland så använd fan inte den tattaren
Citera
2023-02-03, 19:13
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WEED99
Ja samma hät förfan vad är är det för jäkla fel på fs 4.0 nu gått 12 timmar sen jag la in pengarna på kontot men det dyker ej upp.
bra att de löste detta på ett fint sätt & gav en helt rimlig förklaring

Undrar om nån annan också har märkt skillnad mellan olika Oxy i blisters??
Från svampen har ja kommit över både 5, 10 & 20 mg,, femmor & tjugorna har varit tillförlitliga om jag menar dagen efter baksmälla,, varit lite hängig grinig that's it

Men på de blistrade Oxycontin i 10 mg,, kan jag sova ett dygn & vakna upp helt förstörd,, en gång sov jag till nästnästa dag

, Vill påminna om att jag tar vid behov & har olika styrkor beroende på smärtnivån, hur handikappande smärtan kan göra mig & då efter dos behov,, så tar verkligen inte varje dag

Är lite orolig över att det ska finnas fentanyl i dessa trots att de är i blisters, & undrar om någon annan har haft liknande biverkningar av 10-orna??
Citera
2023-02-03, 20:19
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Jag har 4 beställningar från 4 olika vendors, varav 2 är jag gammal stamkund hos sen flera år tillbaka, de andra 2 är ja ny hos men dom har bra omdömen osv. Små beställningar och inget märkvärdigt så liksom. En knegarjävel med depression som vill kunna sova om nätterna och röka en gås emellanåt. Inget har dykt upp på 5 veckor.

Det kan jag dela med mig av. Ingen polis har kontaktat mig på något vis, inte för att det är värt mödan ens då man arbetar, betalar skatt och bidrar till samhället.
Min gissning är att jag helt plötsligt har blivit blåst. Den nya postlagen vet jag inte om den har ställt till
Med något. Detta från Fs..
Jag är också riktigt paranoid och är bara en knegare som vill kunna sova, fick 3 brev som försvann förra året samt brev från grisen (i GTA V). Jag har dock lagt en order med någon ny, har läst reviews och jag blir mindfuckad för vissa verkar tycka att stealthen är värdelös medan andra tycker den är perfekt, så nu sitter jag här och är paranoid och oroar mig över att aina kommer storma min lägenhet i hazmat suits med gunnen i högsta hugg vilken minut som helst (i GTA V)

Att det ska vara så förbenat svårt för en vanlig hederlig människa som tyvärr lider av svåra psykologiska åkommor att kunna bara fixa det man behöver...
OBS! detta inlägg handlar enbart om min spelupplevelse i GTA V
Senast redigerad av randomdudeReloaded 2023-02-03 kl. 20:56.
Citera
2023-02-03, 21:08
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
I Sverige finns det inga förutbestämda krav på bevisningen. Tycker domstolen att det är visat så tycker den det. Det kallas fri bevisprövning.
Helt arbiträrt alltså? vad är detta för djävulspåfund? Tacka vet jag innocent until proven guilty..
Citera
2023-02-04, 01:47
Medlem
Drog 2 beställningar i veckan och båda kom på någon utlämningsdag men sist tog det fan 2-3 veckor och fick fel och reship kom på någon dag. Vet inte vad postnord sysslar med eller om vendors börjat köra mer skit nu. Provade någon ny på tjacket och det smällde på rätt bra på testlinan så bombade precis varsin 0.5 och tog ett par blå. Nu tar vi helg!
Tummarna på att ni som har försenat får erat och ta hand om er!

Edit från at
Senast redigerad av PhlattHjord 2023-02-04 kl. 02:05.
Citera
2023-02-04, 18:52
Medlem
Hur upplever ni dispytfunktionen på FS4?
Citera
2023-02-04, 20:10
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caught.on.tape
bra att de löste detta på ett fint sätt & gav en helt rimlig förklaring

Undrar om nån annan också har märkt skillnad mellan olika Oxy i blisters??
Från svampen har ja kommit över både 5, 10 & 20 mg,, femmor & tjugorna har varit tillförlitliga om jag menar dagen efter baksmälla,, varit lite hängig grinig that's it

Men på de blistrade Oxycontin i 10 mg,, kan jag sova ett dygn & vakna upp helt förstörd,, en gång sov jag till nästnästa dag

, Vill påminna om att jag tar vid behov & har olika styrkor beroende på smärtnivån, hur handikappande smärtan kan göra mig & då efter dos behov,, så tar verkligen inte varje dag

Är lite orolig över att det ska finnas fentanyl i dessa trots att de är i blisters, & undrar om någon annan har haft liknande biverkningar av 10-orna??

Har du tagit rent fentanyl nån gång? Du blir inte förstörd så dagen efter eller sover direkt
Citera
2023-02-06, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iciw
Har funkat för mig med insättningen alla gånger på fs4 men idag har den inte satts in på 12 timmar. Dubbelkollar alltid så att det är rätt adress etc för att förhindra phising.

Har jag blivit blåst eller har det varit extremt långa insättningstider för er andra som använder fs4?
Jag har väntat sen i tisdags att min valuta ska synas på Fs, men fortfarande ingenting... har dom blåst mig på pengarna eller?
Citera
2023-02-06, 08:26
Medlem
Hur är det att beställa röka, iom dem nya lagarna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in