2023-02-01, 17:12
Medlem
Jag har 4 beställningar från 4 olika vendors, varav 2 är jag gammal stamkund hos sen flera år tillbaka, de andra 2 är ja ny hos men dom har bra omdömen osv. Små beställningar och inget märkvärdigt så liksom. En knegarjävel med depression som vill kunna sova om nätterna och röka en gås emellanåt. Inget har dykt upp på 5 veckor.

Det kan jag dela med mig av. Ingen polis har kontaktat mig på något vis, inte för att det är värt mödan ens då man arbetar, betalar skatt och bidrar till samhället.
Min gissning är att jag helt plötsligt har blivit blåst. Den nya postlagen vet jag inte om den har ställt till
Med något. Detta från Fs..
Citera
2023-02-01, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Jag har 4 beställningar från 4 olika vendors, varav 2 är jag gammal stamkund hos sen flera år tillbaka, de andra 2 är ja ny hos men dom har bra omdömen osv. Små beställningar och inget märkvärdigt så liksom. En knegarjävel med depression som vill kunna sova om nätterna och röka en gås emellanåt. Inget har dykt upp på 5 veckor.

Det kan jag dela med mig av. Ingen polis har kontaktat mig på något vis, inte för att det är värt mödan ens då man arbetar, betalar skatt och bidrar till samhället.
Min gissning är att jag helt plötsligt har blivit blåst. Den nya postlagen vet jag inte om den har ställt till
Blåst låter troligt. Förlorade du dispyt?
Citera
2023-02-01, 18:12
Medlem
Någon som vet varför Archen ligger nere?

Tog 24h för fs cash att gå in…
Citera
2023-02-01, 18:14
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:

Låter skumt, inledde du dispyt?

Om polisen plockat paketet så kan det upp till 1-2 år innan de gör något
Citera
2023-02-01, 19:06
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Denna bugg på archetyp, vet någon om det var att XMR man skulle skicka till adressen omvandlades till
algorand?
Citera
2023-02-01, 19:07
Avstängd
frekkinheads avatar
Man måste bara älska de vendors som faktiskt är smarta med sin stealth, ex. när de placerar "Tack för ditt stöd till cancerfonden" eller liknande som en decoy.
Vissa är dock helt retarderade och det är bara för brevbäraren att skaka lite på brevet och höra att det är en massa piller i det. Undrar dock varför min brevbärare aldrig reagerat/gjort något åt det, hen är verkligen lojal mot mig <3
Senast redigerad av frekkinhead 2023-02-01 kl. 19:10.
Citera
2023-02-01, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Du får förutom i extremfallet med civlsnutbilen spanades som någon i tråden pratade om skit i brevlådan bara om att ett brev som misstänks innehålla narkotika eller något sånt har tagits i beslag och en undran om du gör anspråk på paketet och ett nummer du ska ringa till för att gola ner dig själv.

Få inte paranoia nu. Inga snutar kommer vänta vid din port men om dom mot förmodan skulle göra så bara neka hela vägen.

Originalförsändelserna har inte kommit. Så förra veckan lovade de att skicka nytt, dvs 2 nya försändelser. Ett har kommit! Ska kolla när jag kommer hem idag om det andra….
To be continued…
Citera
2023-02-01, 21:57
Medlem
monstergaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av athymy
Sjukt... Får man fråga hur länge sen det här hände?

Det var för ett bra tag sedan.
Citera
2023-02-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Man måste bara älska de vendors som faktiskt är smarta med sin stealth, ex. när de placerar "Tack för ditt stöd till cancerfonden" eller liknande som en decoy.
Vissa är dock helt retarderade och det är bara för brevbäraren att skaka lite på brevet och höra att det är en massa piller i det. Undrar dock varför min brevbärare aldrig reagerat/gjort något åt det, hen är verkligen lojal mot mig <3
Antingen (o)lyckligt ovetandes, eller bara skiter i't - hur som helst en keeper! <3 Med tanke på hur tjyvaktiga postisar har blivit: det snos allt från pengar från farmor, till kläder, till knark... Man får vara glad varje gång post/paket kommer fram oöppnat...
Citera
2023-02-01, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Blåst låter troligt. Förlorade du dispyt?

Dispyt är inledd av mig och jag har talat om för vendors att jag inte har mottagit någon order. Dom bad mig vänta några dagar till. Vilket jag gör då jag inget annat kan göra. En vendor utav 4 skulle skicka en ny leverans men den har jag inte heller fått. Släpper inga pengar för det är min rätt som köpare. Jag förlorar mina pengar, dom förlorar en fis i vinden av deras sortiment. Jävligt trist. Men så kan det se ut när man handlar på nätet som vi alla vet. Förhoppningsvis lider inte allt för många av oss utav detta. Får snällt be doktorn skriva ut något.
Citera
2023-02-02, 19:35
Medlem
Citat:
Dispyt är inledd av mig och jag har talat om för vendors att jag inte har mottagit någon order. Dom bad mig vänta några dagar till. Vilket jag gör då jag inget annat kan göra. En vendor utav 4 skulle skicka en ny leverans men den har jag inte heller fått. Släpper inga pengar för det är min rätt som köpare. Jag förlorar mina pengar, dom förlorar en fis i vinden av deras sortiment. Jävligt trist. Men så kan det se ut när man handlar på nätet som vi alla vet. Förhoppningsvis lider inte allt för många av oss utav detta. Får snällt be doktorn skriva ut något.

Jag fick ersättning av en vendor. Den andra skickade ersättning men inte heller den kom fram!! Tror alla Vendors måste allvarligt fundera över deras stealth. Det beslagtas mer nu när brevbärararna leker polis. Vanliga vadderade kuvert utan avsändare blir misstänkta. De leveranser där vendorn jobbat med kreativitet för försändelsen kommer fram!
Citera
2023-02-03, 14:14
Medlem
Helt sjukt hur vissa bara tar ens medicin bara sådär, hoppas de blir inspärrade och upplärda
Senast redigerad av snailtrack 2023-02-03 kl. 14:17. Anledning: inspärrade* inte dör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in