2025-07-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
FS4 fortfarande nere? Vad är det för spån som driver sajten egentligen?
Jag kommer in på fs nu med .wtf dock så har inte min insättning kommit in en
Citera
2025-07-08, 18:21
Medlem
23 timmar senare så dök min insättning upp 😮‍💨

Citat:
Ursprungligen postat av XanaX332
Jag kommer in på fs nu med .wtf dock så har inte min insättning kommit in en
Citera
2025-07-08, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrackaren
23 timmar senare så dök min insättning upp 😮‍💨
Yes min kom in nu också efter 24 timmar😁😁
Citera
2025-07-09, 08:27
Medlem
flashbacktrollets avatar
Det verkar vara något lurt, beställde av en vendor på fs som jag beställt från 1 gång tidigare ungefär vid samma tidpunkt som operation deep Sentinel. Förra gången fick jag mitt spårningsnummer krypterat, men den här gången skicka de bara spårningsid i meddelande. Kan det vara så att Aina redan tagit kontroll över fs och kommer att fucking run up on a nigga när jag ska collecta? Blir fan paranoid jag svär.

Konfronterade vendorn om detta, frågade, ingen kryptering den här gången. Fick som svar: nej fs är redan krypterat.
Senast redigerad av flashbacktrollet 2025-07-09 kl. 08:32.
Citera
2025-07-09, 10:29
Medlem
Jag lade en beställning i går, fick ett meddelande med länk till en såndär ”burnout” så för min del fungerade det precis som vanligt hos den vendorn jag brukar handla av.
Måste tillägga att jag lade ett supportärende i går också, jag hade problem med att återställa min pin. Det tog drygt en timme innan de svarade, vi skickade ytterligare något meddelande till varandra om problemet och i morse var det löst. Så supporten existerar!

Citat:
Ursprungligen postat av flashbacktrollet
Det verkar vara något lurt, beställde av en vendor på fs som jag beställt från 1 gång tidigare ungefär vid samma tidpunkt som operation deep Sentinel. Förra gången fick jag mitt spårningsnummer krypterat, men den här gången skicka de bara spårningsid i meddelande. Kan det vara så att Aina redan tagit kontroll över fs och kommer att fucking run up on a nigga när jag ska collecta? Blir fan paranoid jag svär.

Konfronterade vendorn om detta, frågade, ingen kryptering den här gången. Fick som svar: nej fs är redan krypterat.
Citera
2025-07-09, 11:02
Medlem
flashbacktrollets avatar
Citat:
Jag lade en beställning i går, fick ett meddelande med länk till en såndär ”burnout” så för min del fungerade det precis som vanligt hos den vendorn jag brukar handla av.
Måste tillägga att jag lade ett supportärende i går också, jag hade problem med att återställa min pin. Det tog drygt en timme innan de svarade, vi skickade ytterligare något meddelande till varandra om problemet och i morse var det löst. Så supporten existerar!
Okej att supporten fortfarande funkar låter ju lugnande, men tänk om det är en del av ainas plan för att sätta dit så många brukare som möjligt?
Citera
2025-07-09, 11:08
Medlem
-Nigger-s avatar
Citat:
Okej att supporten fortfarande funkar låter ju lugnande, men tänk om det är en del av ainas plan för att sätta dit så många brukare som möjligt?
Låter som tjacknojja.
Citera
2025-07-09, 11:09
Medlem
flashbacktrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Låter som tjacknojja.
Bror jag tar inte tjack, jag är en benzo människa (self medicated)
Citera
2025-07-09, 11:17
Medlem
Supporten fixade en bugg på sidan och beställningen jag lade blev besvarad exakt som de brukar svara. Funderar lite på om farbror blå verkligen skulle lägga tid på att fixa en bugg i systemet + ta emot min beställning (som inte är speciellt stor), lämna in den för leverans och skicka spårningsnummer.

Citat:
Citera
2025-07-09, 11:33
Medlem
Citat:

Aina har inte tagit kontoll över fs och dom kommer inte run up on a nigga när du collectar ditt paket sålänge dom inte redan har span på dig men då har det inget med fs att göra. De beslagtar nog hällre varorna dessutom.
Senast redigerad av macka123xx 2025-07-09 kl. 12:12.
Citera
2025-07-09, 12:54
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:

Det är skönt att höra. Som någon annan sa så är det väldigt osannolikt att polisen skulle hålla på och fixa såna buggar bara för att hålla fasaden uppe.
Osannolikt att de ens skulle ha hunnit lära sig tillräckligt mycket om sidans infrastruktur för att kunna fixa såna buggar, så det är ett väldigt positivt tecken på att det inte är en honeypot, och även att de inte tänker göra en exitscam just nu för tillfället iallafall.
Möjligtvis så har de inte berättat för supporten och teknikern om exiten, så de jobbar på som vanligt.
Men det är väldigt positiva tecken.
Citera
2025-07-09, 13:07
Medlem
Mycket fram och tillbaka med fs här. Funkar det? Jag tycker det är 50/50 men nu när arch är nere är det svårt veta vart man ska vända sig? tips? ja jag har läst en hel del här i tidigare kommentarer men tycker ändå inget verkat vettigt.

Jag testa göra en liten insättning nu och ska sen kontakta vendor och se hur de ter sig. Hoppas de funkar.

RIP arch <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in