Citat:
Ursprungligen postat av
Custom_made
Jag vill varna för fake insättningsadresser på FS4.
Det märkliga är att jag gått via deras "legitima" länkar som dom radade upp på sidan
Väl inne på fs4 så fick jag en insättningsadress som både såg märklig ut och kom med en QR kod. Det märkliga var att förra gången hade insättningslänken ett utgångsdatum dagen efter. Denna hade ett år.
Jag kanske är dum som satte in pengar på den, men det handlade om små summor, det gick fort i svängarna och det gick fint förra gången via länkarna jag fått av FS.
Men vill höja ett varningens finger och dessutom fråga hur det kommer sig att man får fake insättningslänkar från deras legitima länkar till sidan?
Testade med en mindre summa efter på en länk som såg bättre ut och den funkade. Det märkliga är att jag inte direkt använt några andra länkar än dom jag fått från FS själva, så jag undrar såklart om allt står rätt till med den här sidan eller vad som står på?
Det var inga jättesummor så jag får se det som läropengar, men enligt mig verkar det extremt suspekt att bli bedragen även från deras legitima länkar, man undrar ju vad som hände egentligen. Har liksom bara deras "legitima" länkar att gå in på sidan med och då undrar jag hur det kan vara olika vid insättningsadressen sedan. Aja, är inte så teknisk, men vill ändå varna för detta!
Lätt löst, sluta logga in utan att läsa vilken adress, en bokstav lurar dig. Har du inte rätt adress, osäker osv`?
Tryck på generera ny insättningsadress, då skall en grå visare ge dig ett dygn innan det är stop. Rätt länk!!!