2022-04-12, 13:01
Citat:
Ursprungligen postat av Leffeboix26
Någon som har erfarenhet av Cakewallet? Skicka in pengar där och skulle skicka dom till min XMR-adress men då har den tydligen bytt till någon random ChangeNow-adress... Och från CWs support får jag då till svar att man måste skicka till en ChangeNow-adress.. Inte så att den säger det när man försöker växla utan det får man svar av supporten först när det är gjort... Någon som vet om det är en random adress eller om man kan få tillgång till den på något sätt?

Har tidigare använt Binance men tydligen har Handelsbanken valt att spärra dom

Jag har Handelsbanken och använder mig av Binance. Funkade så sent som för en vecka sen.
Citera
2022-04-12, 16:08
Medlem
mrrocknroll32s avatar
Kan inte logga in på Flugsvamp, vet inte hur jag burit mig åt åt men den kräver 2-stegsinloggning..

Jag kopierade den befintliga koden som finns på sidan dum som man är men vet inte vad koden är för aatt logga in igen....Har en del pengar ineestående...Någon som kan hjälp mig?
Citera
2022-04-12, 22:43
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Jag vill varna för fake insättningsadresser på FS4.

Det märkliga är att jag gått via deras "legitima" länkar som dom radade upp på sidan

Väl inne på fs4 så fick jag en insättningsadress som både såg märklig ut och kom med en QR kod. Det märkliga var att förra gången hade insättningslänken ett utgångsdatum dagen efter. Denna hade ett år.
Jag kanske är dum som satte in pengar på den, men det handlade om små summor, det gick fort i svängarna och det gick fint förra gången via länkarna jag fått av FS.

Men vill höja ett varningens finger och dessutom fråga hur det kommer sig att man får fake insättningslänkar från deras legitima länkar till sidan?

Testade med en mindre summa efter på en länk som såg bättre ut och den funkade. Det märkliga är att jag inte direkt använt några andra länkar än dom jag fått från FS själva, så jag undrar såklart om allt står rätt till med den här sidan eller vad som står på?

Det var inga jättesummor så jag får se det som läropengar, men enligt mig verkar det extremt suspekt att bli bedragen även från deras legitima länkar, man undrar ju vad som hände egentligen. Har liksom bara deras "legitima" länkar att gå in på sidan med och då undrar jag hur det kan vara olika vid insättningsadressen sedan. Aja, är inte så teknisk, men vill ändå varna för detta!

Lätt löst, sluta logga in utan att läsa vilken adress, en bokstav lurar dig. Har du inte rätt adress, osäker osv`?

Tryck på generera ny insättningsadress, då skall en grå visare ge dig ett dygn innan det är stop. Rätt länk!!!
Citera
2022-04-13, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffeboix26
Försöker också hitta sida för att köpa XMR.. Men kan man på kraken göra skicka till andra plånböcker?

jo det har ja hört att man ska kunna göra
Citera
2022-04-14, 00:31
Medlem
Coke0s avatar
Gjorde också en insättning igår via en en länk som anses som betrodd av fs och precis som tidigare inlägg såg även jag att utgångstiden för insättningsadress var till 2023-03 borde ha reagerat men såg de först efteråt. Dyrbar läxa som jag hoppas ni undviker :/
Citera
2022-04-14, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assistantnurse
https://changenow.io/

köpt dära en gång och gjorde misstaget tog ej till plånboken tog direkt till at.. vet någon om man blir bannad då?
Citera
2022-04-14, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Jag vill varna för fake insättningsadresser på FS4.

Det märkliga är att jag gått via deras "legitima" länkar som dom radade upp på sidan

Väl inne på fs4 så fick jag en insättningsadress som både såg märklig ut och kom med en QR kod. Det märkliga var att förra gången hade insättningslänken ett utgångsdatum dagen efter. Denna hade ett år.
Jag kanske är dum som satte in pengar på den, men det handlade om små summor, det gick fort i svängarna och det gick fint förra gången via länkarna jag fått av FS.

Men vill höja ett varningens finger och dessutom fråga hur det kommer sig att man får fake insättningslänkar från deras legitima länkar till sidan?

Testade med en mindre summa efter på en länk som såg bättre ut och den funkade. Det märkliga är att jag inte direkt använt några andra länkar än dom jag fått från FS själva, så jag undrar såklart om allt står rätt till med den här sidan eller vad som står på?

Det var inga jättesummor så jag får se det som läropengar, men enligt mig verkar det extremt suspekt att bli bedragen även från deras legitima länkar, man undrar ju vad som hände egentligen. Har liksom bara deras "legitima" länkar att gå in på sidan med och då undrar jag hur det kan vara olika vid insättningsadressen sedan. Aja, är inte så teknisk, men vill ändå varna för detta!

Samma sak hände mig och jag har alltid använt mig av samma länk som finns på deras hemsida. När jag kontakta supporten och förklara detta så får jag som svar att jag blivit utsatt av en phisinglänk och sedan avslutades ärendet. Så nu vet ni att flugsvamp 4.0 scammar deras användare. Trist men inte förvånande.
Citera
2022-04-16, 11:56
Medlem
mrrocknroll32s avatar
Sätt inte in pengar på Flugsvamp!!!!

De lurar er totalt. har testat 44 olika konton men olika summor och inte en krona har kommit in, sen helt plötsligt frågar de efter 2-stegsinloggning. Någon som vet hur man krackar pgp nyckel?
Citera
2022-04-16, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjadern58
köpt dära en gång och gjorde misstaget tog ej till plånboken tog direkt till at.. vet någon om man blir bannad då?

bara att du försöker logga in för att få svar på den frågan jag gjorde själv samma sak ett antal gånger genom kraken men jag blev aldrig bannad, jag valde själv att radera mitt konto.
Citera
2022-04-16, 18:25
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Är det safe att föra över btc till flugsvamp just nu? Vilka länkar är det som gäller?
Citera
2022-04-16, 22:03
Medlem
avsmakens avatar
Mitt tålamod för darknet är slut och jag förlitar mig endast på irl-kranar nuförtiden, för haschkakor, koks och blå piller.

Gäller bara att hitta rätt gubbar som jobbar low key och låter produkten säga sitt. Du hittar dom genom att vara vän med andra kriminella eller killar nära kriminella som kan rekommendera dig.

Fuck darknet helt ärligt! Jag gör slut!
Citera
2022-04-16, 22:09
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjadern58

De sparar IP-adressen så du är nog blåst nu även om du var smart nog att köra VPN om du inte alltid kört med IPN vid samtliga dina besök på sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in