2021-12-16, 08:30
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horungensbarn666
Jag satte in igår utan problem… kunde du skicka iväg pengarna så dom nu är försvunna eller ligger dom kvar i din wallet?
Kolla blockchain så ser ni var era pengar är.
Citera
2021-12-16, 12:31
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnMatrix
Har kollat in sidan och det ser ut som att det är massor med folk som blivit lurade och inte fått det som dem beställt. Kolla deras forum så får du se.
Såg det med,jag hade varit försiktig med den sidan hur tjusig den än är.
Ingen som har något att säga om drogforum?

Sir.A
Citera
2021-12-16, 12:53
Medlem
Fått alla beställningar från omtalade sidan, inga problem alls förutom lite seg sida.
Citera
2021-12-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnMatrix
Har kollat in sidan och det ser ut som att det är massor med folk som blivit lurade och inte fått det som dem beställt. Kolla deras forum så får du se.
Att några stycken paket av flera tusen försvinner under julen är inget nytt.
Citera
2021-12-16, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Jag gick in här av precis samma anledning. Gjorde en transaktion vid ungefär samma tidpunkt som du, men det dyker inte upp nåt på kontot trots confirm.
Har du fått in de? För jag satte in typ 4:15 imorse och fortfarande ej fått in de på sidan..
Citera
2021-12-16, 15:41
Medlem
LeChapos avatar
Grabbar, jag ber er att inte sätta in liksom 30k... På era konton. Sätt in det som ni kan bli av med också... Det är idioti att sätta in så mkt cash ifall exit scam hade skett. Det kostar inte flera tusen att sätta igång ett par servar och ha en handel.

Peace ✌️
Citera
2021-12-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Fan hoppas vi inte blir scammade nu! Var godispengar till jul och nyår. Vi får ha lite is i magen och hoppas det bara är systemet som segar. min första insättning där när de precis hade öppnat segade på samma sätt så får hoppas det bara är samma sak

Varför har ni fastnat på fs?

Tro mig, när du väl är inne på AT så kommer du inte vilja se FS. Åtta av de tio största säljarna är på AT. Billigare med xmr, säkrare samt många välkända säljare som är dem från fs.

Däremot finns det ett stort antal säljar konton på FS 4 som är copycats av legitima säljare från fs3.
Citera
2021-12-16, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Varför har ni fastnat på fs?

Tro mig, när du väl är inne på AT så kommer du inte vilja se FS. Åtta av de tio största säljarna är på AT. Billigare med xmr, säkrare samt många välkända säljare som är dem från fs.

Däremot finns det ett stort antal säljar konton på FS 4 som är copycats av legitima säljare från fs3.

Men att xmr är billigare spelar ingen roll, en xmr kan lika bra kosta 1miljon, en femma röka blir ju inte billigare för att xmr är billigare än bitcoin. Men att den är säkrare håller jag med om.
Du kanske menade att det är billigare FEE, för det är det.
Citera
2021-12-16, 19:48
Medlem
Hur går en i väga för att hitta dessa siter på darknet?
Gamla FS hittade man lätt men tror jag blivit gammal, googlar man bara runt eller hur hittar ni dessa ställen.

Förtydligar att jag inte vill ha en adress utan mer veta hur ni får reda på adresser
Citera
2021-12-16, 19:52
Medlem
PAIN-s avatar
Hur höga avgifter tar dom för säljare på AT respektive FS4? Nån som vet? Har suttit och läst lite och det känns ju som lite halvstor risk att bli av med alla cash efter ren viss tid.. Är AT mer seriös så? Får det intrycket av det jag läst..

Frågar åt en vän. har ingen aning själv ens hur man hittar dit och polaren har ingen dator/internet där han befinner sig just nu men ville att jag skulle fråga.

Tacksam för svar
Citera
2021-12-16, 20:46
Medlem
Ser att Torrez Market stänger ner nu
Citera
2021-12-16, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh
Ser att Torrez Market stänger ner nu

varför?