Citat:
Ursprungligen postat av
saraswara
Sorry

Jag trodde alla visste vad The 4400 var vid det här laget.
Men i alla fall, har sett halva avsnittet nu, och det är väldigt African American centrerat, med många kvinnor precis som du misstänkte. MEN det ÄR bra

Tycker jag i alla fall. Och i nästa avsnitt kanske de byter karaktärer, om det nu stör någon.
Edit: Nu har jag sett hela avsnittet, hehe, och ja, de skulle kunna kalla detta the BLACK 4400

Men, det var BRA och jag ser verkligen fram emot fler avsnitt. Äntligen en skön, lättsmält, scifi serie i djungeln av alltför seriösa för sitt eget bästa. Jag ger första avsnittet en solklar
7.5 av 10!
Är man inte intresserad av genren, så är det inte otroligt man aldrig hört talas om det ens.
Sen även detta med bry sig om hudfärg, hårfärg och annat irrelevant, det gör så att jag kan njuta av TV-serier utan ha det ankaret som drar ned serier.
Inte heller bryr jag mig om böcker, för de vet man kommer nästan aldrig ens överensstämma med TV/filmen.
Det frigör mig i mitt tittande helt klart.
Jag samlar ihop lite avsnitt innan jag tittar, har en massa annat att titta på före.
JAg gillade The 4400 skarpt, dock var det sjukt länge sedan jag såg den, så kommer inte ihåg speciellt mycket detaljer längre.
Såg lite på TPB och EXTV och där fanns inte ens The 4400 att ladda ned längre, NOLL källor för nedladdning.
RARBG hade lite källor, men icke fullständiga som det såg ut som.
SÅ tt uppdatera sig om The 4400 kan nog vara svårt idag, om inte någon kommer och lägger upp igen om denna tar fart.
Ser att män kommer och lägger sina mycket låga betyg, bara antar det är nazister och och extrema incells som är i farten.
Och betygen bland män har nu sjunkit till 3,0, och jag vet med erfarenhet att TV/Film med 3,0 i betyg saknar handling och skådespelare som kan agera osv...
Så det vet jag redan är ett helt felaktigt betyg, men tar serien fart så försvinner dessa röster ut i periferin som irrelevanta.
Din återgivning låter som det är sevärt, och det får bli väldigt kvinnligt om jag inte ska se på scifi.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nypan-sr
Woke reboot, pass...
Det är bara TV-serie och scifi, varför tittade du ens?
Du såg ju redan i rollistan det innehöll en svart person.
Tycker ni är helt tragiska och missar massor av bra Tv/film.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cindell
Jag gillade The 4400, så ska bli intressant att se vad de kommit upp med nu. Reboot låter konstigt efter så få år, men en uppföljare kan vara intressant.
Edit: Hmm, ser nu att det är en reboot
enligt wikipedia.
Edit 2: Ugh, har sett ett par trailers nu. Känns som en lågbudget, super-PK variant av originalet. Inte alls samma mystik. Vilken besvikelse.
Vad såg du för trailers, för titta igenom två och där var det en enda specialeffekt och när hon drogs ur bilen.
Och du kan ju aldrig greppa en mystik i en trailer direkt.
Det jag undrar är då om du hade nån mer trailer än IMBD´s två.
Jag tittar och återkommer senare, så får vi se vad det är.
Dock är jag en älskare av nästan all scifi, och rätt låga betyg kan funka för mig också.
Så jag är lite "bias" på scifi