• 3
  • 4
2022-01-23, 19:26
Medlem
saraswaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad det var, var ju ett extremt dåligt manus och än mer extremt dåligt utförts och skådisar som inte är tillräckligt bra och gör allt osynkat.
Och The 4400 storyn är nästan helt borta.

Ja, det är för bedrövligt Hyperöverkänsliga personer som reagerar som ingen skulle dessutom i olika scenarion. Usch. Finns det hopp för bra sci fi ännu?
Citera
2022-01-23, 19:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saraswara
Ja, det är för bedrövligt Hyperöverkänsliga personer som reagerar som ingen skulle dessutom i olika scenarion. Usch. Finns det hopp för bra sci fi ännu?
Det finns inget hopp för 4400, den saken är redan uppenbar.
Citera
2022-03-05, 23:00
Medlem
Eponumoss avatar
Jaha. Ramlade över den här rebooten på ViaPlay och, ja, det var nog det sämsta jag sett de senaste två, tre åren.

Hur kan de ens bli insläppta över tröskeln med ett sånt här uruselt manus under armen?

Inte ens den mest woke-pk-fanatikern i Svedala kan tycka att den här smörjan är värd att lägga ned sin tid på. Usch.
Citera
2022-03-05, 23:03
E det mycket bögerier och lqbt tjafs i den nya?
Isåfall orkar jag inte se den
Citera
2022-03-06, 00:01
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är några lesbiska men inte så mycket fokus på det ...i mitt tycke så började serien ganska bra men vissa skådespelare och effekter kändes krystade och blev sämre.
Citera
2022-03-06, 10:14
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Det finns noll vita män med i serien vid sidan av onda ”vakter”.

Det är en påhittad värld där alla som försvunnit är antingen negrer, araber, lesbiska eller med oklar könstillhörighet.

Titta på de första tio minuterna så får du HLBTQI+ så det räcker för de nästa tio åren eller så.
Citera
2022-03-08, 21:07
Medlem
klybans avatar
Citat:
Helt ointressant det du skriver om.

Dock har 4400 ett otroligt dåligt manus, ingen casting för rollerna, så rollerna känns inte det allra minsta i synkron.
Så även om alla var vita nassar, så hade du aldrig gillat detta ändå.
Det är helt enkelt alldeles för långt under par, och 4,3 på IMBD är mer 3,5-4,0 max i mina ögon och inte värt ens tid.
Och jag älskar scifi är värt och tillägga.
Citera
2022-03-08, 21:21
Citat:
Helt ointressant det du skriver om.

Dock har 4400 ett otroligt dåligt manus, ingen casting för rollerna, så rollerna känns inte det allra minsta i synkron.
Så även om alla var vita nassar, så hade du aldrig gillat detta ändå.
Det är helt enkelt alldeles för långt under par, och 4,3 på IMBD är mer 3,5-4,0 max i mina ögon och inte värt ens tid.
Och jag älskar scifi är värt och tillägga.

Hela filmen kan va full med afrikaner och kineser. Det kunde jag inte bry mig mindre om.

Men senaste åren har det mer eller mindre kvoterats in hbtq fjollor "bara för att".

Något som inte har tillfört något till varken serier eller filmer.

Ibland tror man att den lilla minoriteten som verkligen är hbtq skulle utgöra 90% av alla människor..

Det är vad jag personligen tycker .
Citera
2022-03-08, 21:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Hela filmen kan va full med afrikaner och kineser. Det kunde jag inte bry mig mindre om.

Men senaste åren har det mer eller mindre kvoterats in hbtq fjollor "bara för att".

Något som inte har tillfört något till varken serier eller filmer.

Ibland tror man att den lilla minoriteten som verkligen är hbtq skulle utgöra 90% av alla människor..

Det är vad jag personligen tycker .
Helt ointressant, lyssna på det andra jag skriver istället, för det berättar allt du behöver veta.
Citera
2022-03-08, 21:26
Citat:
Helt ointressant, lyssna på det andra jag skriver istället, för det berättar allt du behöver veta.

Ok
Citera
2022-09-01, 21:48
Medlem
Skiten är nu nedlagd.
https://tvseriesfinale.com/tv-show/4...ies-on-the-cw/
Citera
2022-09-08, 08:37
Medlem
Joel Gretsch som var med i första serien som heter The 4400 tycker jag är en lågbudgetskådis. Men den serien var ändå rätt cool pga av han som var den "onde" mot slutet av serien. Och det fanns inte 200 serier att titta på.

Men nej, denna hoppade jag. Mest pga av att första inte vad bra.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in