Citat:
Vem fan tror du att du är din lilla råtta.. snacka inte om min trångsynthet utan att ha torrt på fötterna.. sista jag är är trångsynt.. jag vet exakt hur gatan fungerar men kanske blivit lite vuxnare.. Sebbe staxx ja det var en annan typ av spelare på sin tid. Jag snackar inte om varför han blev mördad, jag pratar om varför han fick mer hat från andra än många andra grabbar som rappar om orten och det sättet att leva utan av själva vara speciellt aktiva 🤷🏻♂️
Det sved i mångas ögon att han kom upp som en liten vit Nisse och tog över scenen till viss del.. om du säger imot det så är det du som är trångsynt..
Det sved i mångas ögon att han kom upp som en liten vit Nisse och tog över scenen till viss del.. om du säger imot det så är det du som är trångsynt..
Citat:
Och du kanske inte förstår varför N var tvungen spela sina kort som han gjorde.. för han hade inte nån ”liknande” klick. Folk vände ryggen mot honom så fort de blev knas. Han var inte en bror i de flestas ögon.. han var en dräng med cash i deras ögon. Han flyttade på sig för att överleva så länge han kunde.. Du vet själv hur det är. Sen att de finns aktiva svenska killar fattar väl alla.. men då kanske de är deras levebröd oxå.. dom kanske inte står på Ica och slänger mjölk 7-16. Utan dom är kriminell på heltid
Citat:
De e ju de jag skriver, han hade inte sin ort bakom sig för han blev inte accepterad när dom blev äldre.. Jag tror jag vet väldigt mkt mer än vad du tror.
Men jag förstår vad du menar till 100% men tyvärr så var det inte lika lätt för Nisse, han hade dubbelt så mkt att bevisa och det var mer än vad han kunde.. Du tror inte nånting berodde på han va svenne, jag tror mkt hade att göra me de..
Vad skulle du själv göra om du tex blev förnedrad på det sättet han blev, och fukking förrådd av dina ”vänner” hade du stannat och reppat dom eller hade du stuckit?
Säg inte nu att jag inte förstår gatan utan tänk lite, Nisse hade inget val.. han var inte tillräcklig för att klara sig utan back
Men jag förstår vad du menar till 100% men tyvärr så var det inte lika lätt för Nisse, han hade dubbelt så mkt att bevisa och det var mer än vad han kunde.. Du tror inte nånting berodde på han va svenne, jag tror mkt hade att göra me de..
Vad skulle du själv göra om du tex blev förnedrad på det sättet han blev, och fukking förrådd av dina ”vänner” hade du stannat och reppat dom eller hade du stuckit?
Säg inte nu att jag inte förstår gatan utan tänk lite, Nisse hade inget val.. han var inte tillräcklig för att klara sig utan back
Citat:
Jag fattar vad du menar, men läs mig igen.. Nisse hade inte det i sig. Han var inte kapabel till att klippa Haval. Och därför inte lika mkt värd för dom andra grabbarna.
Han ville få det till det via sina texter, men så var inte verkligheten.
Men kolla hans grabbar då? Hur lojala var dom mot honom när han blev kidnappad?
Btw har aldrig sagt han blivit utslängd från sin ort för han va svenne, utan det jag sa var att han fick mycket hat pga av det.. från många håll
Han ville få det till det via sina texter, men så var inte verkligheten.
Men kolla hans grabbar då? Hur lojala var dom mot honom när han blev kidnappad?
Btw har aldrig sagt han blivit utslängd från sin ort för han va svenne, utan det jag sa var att han fick mycket hat pga av det.. från många håll
Citat:
Jo men fly från Sthlm var ju de sämsta han kunde göra enligt Mamme, han skulle stannat och varit lojal mot sin ort, knäppt Haval, inte sökt skydd utifrån.. Visst han gjorde misstag kanske som inte accepterades av vissa, men tror han gjorde de han kunde för att försöka hålla sig levande.
Många som säger man ska göra si eller så, undra hur många av dom som levt med ett pris på sitt huvud 💀
Många som säger man ska göra si eller så, undra hur många av dom som levt med ett pris på sitt huvud 💀
Citat:
Tror du jag missat vad jag skrivit.. 😅 jag håller med dig 100%