2021-10-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Du framstår faktiskt som väldigt känslomässigt just nu. Zara tjänade cirka 4 miljoner 2019. Hon är framgångsrik. Inte roligt att privata bilder kommer ut, men hon har en karriär som går väldigt bra.

Måste vara rekord i projicering. Anklagar andra för att vara känslomässiga och börjar babbla om vad hon tjänar från ingenstans
2021-10-23, 12:13
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Zarah själv verkar mest uppprörd över att hennes Facebook konto raderat.

Hon har givetvis en privat Facebook och en för artisten Zara Larsson. Av det jag förstått så har hennes privata Facebook blivit raderad.
2021-10-23, 12:15
Medlem
Nu fattar jag varför så många uttrycker att hon skulle vara en n-ordsälskare, n-ordskuksugare mm, hon var ju ihop med den där dansaren en kort period men alla hennes andra pojkvänner + den nuvarande har varit vita, så oroa er inte över Sverige, den vita rasen eller gängskjutningarna i hammarby sjöstad, Zara Lansson suger svensk vit kuk!
2021-10-23, 12:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon har givetvis en privat Facebook och en för artisten Zara Larsson. Av det jag förstått så har hennes privata Facebook blivit raderad.
Ja det är för djävligt. Vem bryr sig om nakenfotona egentligen?
2021-10-23, 12:30
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:

Aha, så måste det naturligtvis vara. Tack! 👍
2021-10-23, 12:33
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Förvånar mig inte. Röda kvinnor är destruktiva. Och Zara är väl röd så det visslar, fast mest är väl det sorgligt, att hon inte fick rätt ledning i livet. Hon har levt på sitt utseende, när det vissnar så har hon inget.

Konservativa kvinnor är en helt annan stam. Jag stod i ICA häromdagen och en kvinna skulle böja sig ner för att plocka upp varor. Då höll hon för sin urringning. Jag tittade på hennes hand och såg att hon var gift och jag blev glad för hur hon behandlade sig själv och sin man. Där och då välsignade jag henne. Hon röstade inte på sossarna kan jag garantera. Och det lär inte hittas några bilder på henne på nätet. Gud med henne.

Och vilken milsvid till sossekvinnor som Zara. De slänger upp bilder på sig själv på internet som de inte var värda mer en hora på Rosenlund. Hur skall de kunna se på sig själv med själv självaktning? Det viktigaste en kvinna har är sin stolthet, Zara har ingen. Stackars kvinna.

Om dina favoritkvinnor nu ska vara så konservativa enligt dig, varför har dom u-ringning överhuvudtaget då? Måste väl vara bättre att dom gömmer sig helt likt dom muslimska kvinnorna. Nä förtryckta kvinnor är vad det är från män som dig.
2021-10-23, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Du läste antagligen fel. Kvinnor får göra vad de vill med sina kroppar, det är deras val. De kan däremot inte begära att män i allmänhet tycker om det. Precis som skrivs. Män bildar inte seriösa relationer eller familj med lösa slampor. De tömmer sig i dem och inväntar en riktig kvinna med självrespekt.

Slampor går antingen ner sig helt eller blir batikhäxor i slutändan.

Det roliga är att män tänker så. Men! Ni har ingen aning om vad kvinnorna i era liv har för sig eller har haft för sig innan! Troligtvis har din stackars fru haft en hel del på gång innan hon fastnade med dig - och du har ingen aning om det
Enjoy!
2021-10-23, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag kanske börjar bli gammal, men miljontals människor låter sig inte bli fotograferade med halva näven uppkörd i arslet

Säker på det?
2021-10-23, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Detta är inte helt korrekt Svenska.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Men jag tror fortfarande du förstod innebörden i sammanhanget
2021-10-23, 12:38
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniaesthai
Det roliga är att män tänker så. Men! Ni har ingen aning om vad kvinnorna i era liv har för sig eller har haft för sig innan! Troligtvis har din stackars fru haft en hel del på gång innan hon fastnade med dig - och du har ingen aning om det
Enjoy!

Har ingen fru utan bor med sambo som jag blev tillsammans med när jag var 14. Mycket hon hann ligga runt innan dess?

Du behöver SFI och en dos verklighet.
2021-10-23, 12:39
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Om dina favoritkvinnor nu ska vara så konservativa enligt dig, varför har dom u-ringning överhuvudtaget då? Måste väl vara bättre att dom gömmer sig helt likt dom muslimska kvinnorna. Nä förtryckta kvinnor är vad det är från män som dig.
Jag hade inget inflytande över den konservativa kvinnan. Hon gjorde ett val, utifrån den värdering hon har. Hon hade kunnat flasha så mycket hon kunde för hela kön. Men det gjorde hon inte, det gjorde hon, hoppas jag, för att hon inte basera sitt värde på vad andra tycker om henne. Istället tänkte hon kanske på sina barn och man, att göra dem stolta. Och hade det varit min mamma hade jag varit stolt.

Du kanske hade varit stolt om din mamma hade flashat sig på internet med två fingrar i röven? Människor är som bekant olika.
2021-10-23, 12:40
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandskonsert
Jävla slyna som borde känna skam över att njuta av sex och dela med sig av den i bildform till den hon vill dela med sig till! Hon borde omskäras med en trubbig stubbe så hon aldrig någonsin njuter mer. Ska hon kanske stenas när vi ändå är på gång?

Jag kanske är gammal, men för mig faller det inom kategorin "Ignorera om du inte gillar vad du ser/hör/läser."

Moralkärring.
Det är svårt att ignorera en som etablissemanget pimpar i alla tillgängliga kanaler. Jag har naturligtvis inga problem med att hon letar efter nycklarna där solen inte lyser, det är när hennes plyte dyker upp i media bölandes om att ”hon som kvinna inte tas på allvar” som min avsmak börjar bubbla. Om du vill få respekt för din hjärna, visa då inte upp din fitta för då blir du behandlad som en vandrande fitta som saknar hjärna.

Hon ska självklart inte stenas eller på andra sätt muslimbehandlas, vad är det för jävla dumheter? Eftersom hon tydligen inte har andra kvalitéer än att ha blivit född med hål mellan benen undrar man dock vad som gör henne mer värd att respektera än valfri kvinna som saknar dessa etablissemangshyllningar?

Om Greta visade fittan, skulle du tycka det var extra meriterande? Modigt? Värt en applåd?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in