Citat:
Ursprungligen postat av
Isterbandskonsert
Jävla slyna som borde känna skam över att njuta av sex och dela med sig av den i bildform till den hon vill dela med sig till! Hon borde omskäras med en trubbig stubbe så hon aldrig någonsin njuter mer. Ska hon kanske stenas när vi ändå är på gång?
Jag kanske är gammal, men för mig faller det inom kategorin "Ignorera om du inte gillar vad du ser/hör/läser."
Moralkärring.
Det är svårt att ignorera en som etablissemanget pimpar i alla tillgängliga kanaler. Jag har naturligtvis inga problem med att hon letar efter nycklarna där solen inte lyser, det är när hennes plyte dyker upp i media bölandes om att ”hon som kvinna inte tas på allvar” som min avsmak börjar bubbla. Om du vill få respekt för din hjärna, visa då inte upp din fitta för då blir du behandlad som en vandrande fitta som saknar hjärna.
Hon ska självklart inte stenas eller på andra sätt muslimbehandlas, vad är det för jävla dumheter? Eftersom hon tydligen inte har andra kvalitéer än att ha blivit född med hål mellan benen undrar man dock vad som gör henne mer värd att respektera än valfri kvinna som saknar dessa etablissemangshyllningar?
Om Greta visade fittan, skulle du tycka det var extra meriterande? Modigt? Värt en applåd?