2021-10-27, 10:27
Medlem
4Motions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Har redan skrivit vad jag tycker om detta men ger dig ett stort plus för detta.
Egentligen har det ju ingen betydelse alls för oss som är vuxna.
Vi kan titta, vi kan låta bli, vi kan uppskatta musiken eller dissa utfrån vad som helst.

Men barn i det intervallet du tar upp har inget eller mkt litet omdöme och härmar gärna sina idoler.
Redan "sex and the cisty" har fått många unga att börja sex-experimentera alldeles för tidigt.

Ja det kan bli en riktig soppa det här för många lättpåverkade yngre fans.
Eftersom det är så tyst nu i från ZL så borde hon omgående träda fram samt helt och hållet ta avstånd från detta och be om ursäkt.
Konsekvenstänkande är något man lär sig under uppväxten och uppenbarligen är inte ZL klar med just den kursen.....
2021-10-27, 10:31
Medlem
papperskulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Vad kan man dra för slutsatser från detta beteende? Är det rimligt att bete sig så när man är en förebild för unga flickor?

Fotona i fråga: https://thefappeningblog.com/zara-la...ning-25-photos

Min slutsats blir att hon är en människa som sexuellt går igång på det anala , vet inte vad jag ska dra för slutsatser om sjävla fotograferingen.. men antar syftet med bilderna var att göra hennes partner(som antagligen går igång på samma sak) kåt..

Om min slutsats stämmer så anser jag att hon betett föredömmligt.

Det man skulle kunna klandra henne för i det här fallet blir en bristande konsekvensanalys gällande fotograferingen... fast samtidigt så är det väl ett gammalt arv från en religon nästan ingen här inne ens tror på som gör att vi ens ser dessa bilder som en "stor grej".
2021-10-27, 11:17
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Såg rubriken "Zara Larssons bilder har blivit världsnyhet" på nyheter 24 och tänkte att det naturligtvis skulle handla om bilderna vi diskuterar här men icke. Samtidigt undrar jag om det där med Bowling kan syfta till "bowlinggreppet" som delvis kan appliceras på hennes bilder.

Citat:
Zara Larsson är en av världens just nu hetaste artister med miljoner streams varje vecka. Men sångerskan når inte bara ut med sin musik utan även med sin Instagram. En Instagram som likt hennes musik når ut till människor världen över.

Svenska stjärskottet Zara Larsson, 23, är en av världens just nu hetaste artister och en av Sveriges största musikexporter någonsin.

De senaste åren har sannerligen blomstrat för den svenska artisten som idag har tillgångar på över 70 miljoner kronor.

I mars släpptes hennes senaste album "Poster girl" som likt Zaras tidigare album gjort succé med låtar som toppar Spotifylistorna.

Zara har under pandemin, likt många andra artister, fått lägga sitt turnéliv på is och har därför kunnat befinna sig i Sverige under några månaders tid.

Någonting som dock inte pausats av är Zaras sociala medier som fortsatt gå varma. Zara har under hela sin karriär skapat stort engagemang på både sin Instagram och Twitter, bland annat när hon drog en kondom över hela sin vad tillsammans med texten "Alla killar som säger att de är för stora för kondom – take a bow".

Denna gång är det ett lite mildare ämne Zara tagit i – men som trots det blev en världsnyhet.

Zara Larsson: "Vem gör det ens?"
På sin Instagram publicerade Zara några bilder där hon tydligt skriver ut sitt förakt mot bowling. Diskussionen har kommit att röra upp starka känslor världen över och både på Twitter, Instagram – och på internationella sajter har det hela uppmärksammats.

"Jag skulle seriöst kunna använda ordet hat när det kommer till mina känslor för bowling. Jag skulle absolut tycka om någon mindre om vi skulle på en dejt och personen ville gå och bowla. Är du seriöst?", skriver hon och fortsätter.

"Bowling är ingenting jag gör, jag vet inte ens var dessa känslor kommer ifrån. Är det för att jag hatar att vänta? Att jag vill att det är min tur hela tiden?Är det för att jag är dålig på det? Jag vet inte", skriver Zara.

Bland annat så var det sajten DORK som uppmärksammade Zaras bilder och förde debatten vidare. Och debatten håller fortfarande igång på Twitter.
2021-10-27, 11:34
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Såg rubriken "Zara Larssons bilder har blivit världsnyhet" på nyheter 24 och tänkte att det naturligtvis skulle handla om bilderna vi diskuterar här men icke. Samtidigt undrar jag om det där med Bowling kan syfta till "bowlinggreppet" som delvis kan appliceras på hennes bilder.

Men vad löjligt. Trodde garanterat att de var dessa bilder när det gällde nyheter 24.
2021-10-27, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Jag tror det beror på hur hon är. Hennes PK-åsikter och "feminism" etc. Det blir en form av dubbelmoral som jag tror väldigt många stör sig på. Även det att hon är medias gullegris är irriterande.
Hade hon varit mer jordnära och faktiskt trevlig hade det inte blivit hatstämning på Flashback. Tvärtom tror jag. Hade hon dessutom attackerats av PK-media nu så hade hon försvarats här.

Förresten, undrar om hennes polare Sven Melander sett bilderna och sparat undan dom ännu....

Hon är verkligen definition av den där 92-96 korkade vita södermalms tjejen. Säger massor saker om politik men kan väldigt lite. Twitter om toxic maskulinity 3 smirnoff ice senare så skriker on frige fayye (medlem i shottaz) och södermalms tjejer älskar svarta män, man ser dom aldrig med KTH asiater. Undra om det är det onda vita patrikatet som skapat det beteendet också?
2021-10-27, 12:33
Medlem
Varför särar hon på rumphålet på typ samtliga bilder?
2021-10-27, 12:43
Medlem
DontWantWars avatar
Jag trodde Zara Larsson var en fin feminist?

Men att köra två fingrar i brunögat m.m? Fyfan Zara jag trodde verkligen du var en så fin feminist lady som Gudrun Schyman.

Hyckleriet har inga gränser!!
2021-10-27, 12:45
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Varför särar hon på rumphålet på typ samtliga bilder?

Korta svaret:
För att hon är en hycklande hora
2021-10-27, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Jag trodde Zara Larsson var en fin feminist?

Men att köra två fingrar i brunögat m.m? Fyfan Zara jag trodde verkligen du var en så fin feminist lady som Gudrun Schyman.

Hyckleriet har inga gränser!!

Så en feminist får inte gilla att bli tagen i arslet av sin pojkvän?

Jag tror nog också att Gudrun inte bangar på lite rövsex. Det är ju för fan bilder som med stor sannolikhet är menat för hennes snubbe. Inte som nån form av horeri för allmänheten.

Att det sen hackas kan väl inte direkt ligga henne till last? Eller har hon nångång yttrat sig om att tjejer inte ska skicka lite nudes till sina killar?
2021-10-27, 12:59
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Så en feminist får inte gilla att bli tagen i arslet av sin pojkvän?

Jag tror nog också att Gudrun inte bangar på lite rövsex. Det är ju för fan bilder som med stor sannolikhet är menat för hennes snubbe. Inte som nån form av horeri för allmänheten.

Att det sen hackas kan väl inte direkt ligga henne till last? Eller har hon nångång yttrat sig om att tjejer inte ska skicka lite nudes till sina killar?

Hon får självklart göra som hon vill, kunde inte bry mig mindre faktiskt. Men det är extremt skrattretande med tanke på hennes tidigare uttalanden samt åsikter
2021-10-27, 13:05
Medlem
Fula hängbröst, stjärthål som på en ko, lönnfet, nä ingen höjdare å bara 24 år.
2021-10-27, 13:07
Medlem
Vad gör flashback för analys av att det helt saknas bilder på musen framifrån? Men däremot finns flertalet bilder på analen i doggystyle? Analfixering? Känns tämligen märkligt med inte en enda bild på fittan från fronten, det är sällan det saknats i leaks, det gör mig en smula konfunderad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in