Citat:
Ursprungligen postat av
isakat
Intressant att sossarnas kommande partiledare och blivande statsminister Maggan, tycker att Zara har de rätta kvaliteterna att bli partiledare.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...li-partiledare
Förvånar mig inte. Röda kvinnor är destruktiva. Och Zara är väl röd så det visslar, fast mest är väl det sorgligt, att hon inte fick rätt ledning i livet. Hon har levt på sitt utseende, när det vissnar så har hon inget.
Konservativa kvinnor är en helt annan stam. Jag stod i ICA häromdagen och en kvinna skulle böja sig ner för att plocka upp varor. Då höll hon för sin urringning. Jag tittade på hennes hand och såg att hon var gift och jag blev glad för hur hon behandlade sig själv och sin man. Där och då välsignade jag henne. Hon röstade inte på sossarna kan jag garantera. Och det lär inte hittas några bilder på henne på nätet. Gud med henne.
Och vilken milsvid till sossekvinnor som Zara. De slänger upp bilder på sig själv på internet som de inte var värda mer en hora på Rosenlund. Hur skall de kunna se på sig själv med själv självaktning? Det viktigaste en kvinna har är sin stolthet, Zara har ingen. Stackars kvinna.