2021-10-23, 10:14
Medlem
Med tanke på hur enkelt det är att fejka foton idag så...

Ska man göra en "kampanj" mot någon så tar man ett par autentiska bilder och blandar upp dem med fejkade. I detta fallet skulle de oskyldiga bilderna (som inte visar något speciellt alls, mer än ett par snygga ben) i badrummet med morgonrock troligen kunna vara autentiska...och sedan kanske något mer som exempelvis morgonfotot med handen över brösten (som också är ganska oskyldigt).

Sedan lägger man in de fejkade hårdporrfotona mellan de äkta och helt plötsligt tror pöbeln att "det här är på riktigt"

Själv bara gäspar jag och säger att tekniken med manipulerade bilder går framåt, man kan sannolikt genom metadatan/XMP i fotona avslöja åtminstone vissa foton som 100% fejk, andra är säkert mixtrade med så att ytterligare kunskap krävs.

Men vilken flashbackare bryr sig egentligen ?
...om det är sant eller inte är sekundärt, det är "smaskiga" bilder och det verkar räcka för merparten av skribenter i den här tråden !
2021-10-23, 10:26
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Intressant att sossarnas kommande partiledare och blivande statsminister Maggan, tycker att Zara har de rätta kvaliteterna att bli partiledare.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...li-partiledare
Förvånar mig inte. Röda kvinnor är destruktiva. Och Zara är väl röd så det visslar, fast mest är väl det sorgligt, att hon inte fick rätt ledning i livet. Hon har levt på sitt utseende, när det vissnar så har hon inget.

Konservativa kvinnor är en helt annan stam. Jag stod i ICA häromdagen och en kvinna skulle böja sig ner för att plocka upp varor. Då höll hon för sin urringning. Jag tittade på hennes hand och såg att hon var gift och jag blev glad för hur hon behandlade sig själv och sin man. Där och då välsignade jag henne. Hon röstade inte på sossarna kan jag garantera. Och det lär inte hittas några bilder på henne på nätet. Gud med henne.

Och vilken milsvid till sossekvinnor som Zara. De slänger upp bilder på sig själv på internet som de inte var värda mer en hora på Rosenlund. Hur skall de kunna se på sig själv med själv självaktning? Det viktigaste en kvinna har är sin stolthet, Zara har ingen. Stackars kvinna.
2021-10-23, 10:36
Citat:
Ursprungligen postat av YoungMajor
Vad är det för människor som kommenterar här? Har en känsla av att avundsjuka fetton inte gillar att Zara bjuder på fucking guld. För helt ärligt, vilken straight man hade kritiserat detta? Nej just det. Be gone you unwanted skanks!
Bara en Simp som får ligga en gång per år kan sitta och tycka att dessa bilder är upphetsande.
Z äcklar de flesta män. Hon knullar negrer. Och töjer ur sitt fishål.
2021-10-23, 10:38
Medlem
Många white knights som simp:ar för Zara, ni verkar gilla trash. Som hanhundar som springer och luktar tikar i arslet. Skulle kunna lura ut er för ett stup om man sa att det fanns en fitta där nedanför.
2021-10-23, 10:39
Moderator
HelgeBuks avatar
Hon vet nog bättre än att kommentera detta öht. Om nån vecka har det glömts bort förutsatt att hon inte "talar ut" om det.
2021-10-23, 10:42
Medlem
Telepatisks avatar
Jag uppfattar henne som extremt narcissistisk så detta var ju inte förvånande. Undrar om hon ens bryr sig över att bilderna läckt? Kanske var hon själv som läckte dom under något drogrus?

Obehagligt att hon kan i princip säga vad som helst utan konsekvenser, enbart för att hon är så känd (och p.g.a. att hon ser bra ut enligt vissa).
2021-10-23, 10:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Hon vet nog bättre än att kommentera detta öht. Om nån vecka har det glömts bort förutsatt att hon inte "talar ut" om det.

Hon har visst kommenterat enligt tidigare skribent. Hackad Facebook och sedan hackat molnkonto där hon haft sina privata bilder.

Jävla tur att hon är kvinna. Då är det synd om henne för att dessa bilder läckts. Tänk om hon varit vit manlig artist och det läckts bilder där denna suttit och runkat. Då hade det blivit gatlopp i media för mannen hade givetvis trakasserat någon med dessa bilder.

Nu kan hon säkert vända det här till något positivt tom.
2021-10-23, 10:55
Medlem
friskXORsjuks avatar
Denna Zara fick plötsligt ett värde i mina ögon. Ett värde i öronen saknas fortfarande.
2021-10-23, 11:05
Zara är lika snygg som hon är blåst. Jag hade gärna tryckt på henne i röven och lagt 100 kr på nattduksbordet innan jag går.
2021-10-23, 11:06
Medlem
Stones avatar
Att fotografera siog själv i dylika poser måste tyda på nått fel i huvudet. Vi vet såklart att hon är en narcissist men det går igen hos de flesta artister. Men att nakenfotografera sig med fingrar i röven är ett steg som tyder på något annat.
2021-10-23, 11:08
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Intressant att sossarnas kommande partiledare och blivande statsminister Maggan, tycker att Zara har de rätta kvaliteterna att bli partiledare.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...li-partiledare

Partiledare för Pillarövpartiet?

Hon skulle nog bli en bra politiker. Hon verkar vara duktig på att sära på skinkorna. Det är ett viktigt krav för att kunna bli politiker.
2021-10-23, 11:11
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Ingen som vågar skicka bilderna till stora kvällstidningarna? Det kanske är en icke-nyhet för dom att Zara världsartistens nakenbilder läckt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in