2021-10-23, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Jag är inte kränkt, jag har tillgång till fitta billigare än en Calzone. Det är alldeles utmärkt men det gör inte dig till hustrumaterial, tvärtom. Fortsätt ge bort godiset gratis så belönar vi män kvinnorna som har vett att hålla på det tills den rätta kliver in. Winwin för alla män samt kvinnorna som respekterar sig själva.

Ah tack för att du erkänner att du är en incel, jag uppskattar det!
Kvinnor behöver inte ge bort någonting, då det är kvinnorna som väljer i slutänden - inte männen

Förstår att det är svårt för gubbar som dig att förstå att kvinnor i dagens moderna samhälle kan göra vad dem vill med sina kroppar - och gör det väl!
2021-10-23, 11:58
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniaesthai
Kvinnor behöver inte ge bort någonting, då det är kvinnorna som väljer i slutänden - inte männen

Förstår att det är svårt för gubbar som dig att förstå att kvinnor i dagens moderna samhälle kan göra vad dem vill med sina kroppar - och gör det väl!

Du läste antagligen fel. Kvinnor får göra vad de vill med sina kroppar, det är deras val. De kan däremot inte begära att män i allmänhet tycker om det. Precis som skrivs. Män bildar inte seriösa relationer eller familj med lösa slampor. De tömmer sig i dem och inväntar en riktig kvinna med självrespekt.

Slampor går antingen ner sig helt eller blir batikhäxor i slutändan.
Senast redigerad av Niggward 2021-10-23 kl. 12:07.
2021-10-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Ja, jag skulle vilja att de i min sekt var på ett ställe och de som tillhör "de vanliga" skulle vara på ett annat ställe. Där är vi överens, jag har inget med dig och zara gemensamt tror jag. Dock är väl det så att du och jag delar samma ställe och jag är inte den som backar för en fight.

Det är inte att spy galla på vanliga människor att gilla deras beteende. Det är nämligen så att i min värld så är den där konservativa kvinnan vanlig. Och jag tror att hennes man och säkerligen barn är stolta över henne.

Du kan väl hålla dig till Zara.

Men kanon då är vi överens! Du kan väl ta dina två sektmedelmmar och flytta dit ingen någonsin behöver se eller ta del av ert hittepå skit - så slipper ni oss och vi slipper er

Kvinnor och barn behöver inte en mans bekräftelse för att han ska vara "stolt", det kan man gott vara över sig själv.

Kanske dags att reflektera över hur du själv är som indoktrinerad sagodyrkare och undra om "Gud" egentligen är så "stolt" över dig som sitter och skriver nervärderande kommentarer om en 23-årig tjej på nätet
2021-10-23, 12:01
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Du läste antagligen fel. Kvinnor får göra vad de vill med sina kroppar, det är deras val. De kan däremot inte begära att män i allmänhet tycker om det. Precis som skrivs. Män bildar inte seriösa relationer eller bildar familj med med lösa slampor. De tömmer sig i dem och inväntar en riktig kvinna med självrespekt.

Slampor går antingen ner sig helt eller blir batikhäxor i slutändan.

Problemet är väl snarare att de incels som skriver i tråden efter att ha tuggat fradga över Zara i flera år varken bildar familj eller tömmer sig i någon. Och det är ett växande samhällsproblem som dessa trådar bara förvärrar.
2021-10-23, 12:01
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Stackars kränka lille man

Snälla förklara hur man inte respekterar sig själv för att man tar bilder på sin kropp, likt miljontals andra människor också gör - privat.
Har alla dessa människor ingen respekt för sig själva? Finns det ingen respekt kvar hos människosläktet?
Jag kanske börjar bli gammal, men miljontals människor låter sig inte bli fotograferade med halva näven uppkörd i arslet
2021-10-23, 12:04
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Problemet är väl snarare att de incels som skriver i tråden efter att ha tuggat fradga över Zara i flera år varken bildar familj eller tömmer sig i någon. Och det är ett växande samhällsproblem som dessa trådar bara förvärrar.

Jag tänkte mer på män generellt som har ett stadigt mål och liv.

Incels är i första hand verklighetsfrånvända unga män som hellre skyller allt annat än att förbättra sin situation. Förändring börjar med sig själv. Istället för att gråta och grubbla behövder de satsa allt på sina egna liv så de är hyfsat stadiga vid 30 och kan dejta någon 23 åring. Att slösa bort hela sitt liv för att man tycker synd om sig själv har aldrig fungerat för någon.
2021-10-23, 12:05
Medlem
Jon.Holmss avatar
Någon skrev tidigare att hon har raderat sitt ”fucking Facebook-konto” (som hon själv uttryckte det), men vad jag kan se så finns kontot fortfarande kvar:

https://www.facebook.com/ZaraLarsson
2021-10-23, 12:05
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Men kanon då är vi överens! Du kan väl ta dina två sektmedelmmar och flytta dit ingen någonsin behöver se eller ta del av ert hittepå skit - så slipper ni oss och vi slipper er

Kvinnor och barn behöver inte en mans bekräftelse för att han ska vara "stolt", det kan man gott vara över sig själv.

Kanske dags att reflektera över hur du själv är som indoktrinerad sagodyrkare och undra om "Gud" egentligen är så "stolt" över dig som sitter och skriver nervärderande kommentarer om en 23-årig tjej på nätet

Citat:
Kvinnor och barn behöver inte en mans bekräftelse för att han ska vara "stolt"
Detta är inte helt korrekt Svenska.
2021-10-23, 12:06
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:

Skulle en incel tacka nej till kravlös fitta? Verkar smått ologiskt, tycker inte du också det?

När det blir rea på en produkt betyder det att den inte gick att sälja till normalt pris, hur länge tror du röda prislappar kan göra business? Kvinnorna kan sätta ett högt pris (och välja sina kunder) så länge det finns efterfrågan på svåråtkomligt utbud, när man dumpar priserna och floodar marknaden är det dock köparen som väljer och säljaren måste skapa mervärde eller gå under. Elementär ekonomi, varför ska jag betala dig för något din kompis ger bort gratis?
2021-10-23, 12:07
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Någon skrev tidigare att hon har raderat sitt ”fucking Facebook-konto” (som hon själv uttryckte det), men vad jag kan se så finns kontot fortfarande kvar:

https://www.facebook.com/ZaraLarsson
Zarah själv verkar mest uppprörd över att hennes Facebook konto raderat.
2021-10-23, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radarpar
Jag tror inte att det hon gör är alls problematiskt ur en feministisk synvinkel, du kanske blandar ihop feminism med hederskultur?

Givetvis inte, ju mer vulgärt desto bättre enligt den degenererade feministen. En snubbe som initierar två fingrar upp i rövahullet på en tjej hade dock inte ansetts vara ett dugg normalt, för att uttrycka det milt. Han. Måste. Vara. Porrskadad.

Men när feministernas favoritfeminist ställer upp kameran och frontar med två fingrar i rövahullet är det helt plötsligt det normalaste som finns

Ett bra lackmustest.
2021-10-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag kanske börjar bli gammal, men miljontals människor låter sig inte bli fotograferade med halva näven uppkörd i arslet

Jävla slyna som borde känna skam över att njuta av sex och dela med sig av den i bildform till den hon vill dela med sig till! Hon borde omskäras med en trubbig stubbe så hon aldrig någonsin njuter mer. Ska hon kanske stenas när vi ändå är på gång?

Jag kanske är gammal, men för mig faller det inom kategorin "Ignorera om du inte gillar vad du ser/hör/läser."

Moralkärring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in