Citat:
Ursprungligen postat av
Harrywinston
För att få förlåtelse och min röst krävs det något i stil med Game of Thrones när drottningen fick gå naken på gatorna och folk kastade bajs och urin på henne och skanderade ”shame shame shame shame”.
Antingen det eller så ställer man sin plats till förfogande. De förstörde medvetet Sverige och med självgoda flin på sina läppar.
Jo men typ... Det verkar faktiskt som att många idag tänker sådär. Det är något jag ser som omognad ifrån din sida.
Visar bara hur stjärtont ni faktiskt fick av det här.
Och det har jag full förståelse för..
Men tillbaka i verkligheten så kommer du aldrig att få se någon krypa sådär.
Ett genuint förlåt ska räcka. Och räcker inte det, så är det inte den som bad om ursäkt som har problem den ska ta itu med.
Dessutom är Reinfeldt och Svantesson helt olika efternamn. Vilket betyder att det är en helt annan människa som träder fram o säger förlåt för det.. Jag kommer inte sjunka så lågt att jag håller Svantesson skyldig till nått som Reinfeldt själv tvingat fram.
Dock kommer jag ha det i åtanke sen när jag sitter och funderar på vilken makt jag tänker ge till dom här.
Vill dom ha någon mer makt, får dom visa mig att dom växt upp denna gången och är villiga att ta på sig vuxenbyxorna om dom tänkt sitta vid min sida.