2021-10-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Moderaterna blir alltmer patetiska när de försöker ställa sig in hos SD.
Deras tungor blir brunare och brunare.

Så SD är nazister enligt dig?

Tycker all brunsmetning av SD är ett hån mot alla offer för förintelselägren.
Du spottar på Anne Frank och alla andra som blev utrotade i förintelselägren.

Skäms!
Citera
2021-10-20, 21:30
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Så SD är nazister enligt dig?

Tycker all brunsmetning av SD är ett hån mot alla offer för förintelselägren.
Du spottar på Anne Frank och alla andra som blev utrotade i förintelselägren.

Skäms!
Det där är väl standardargumentation hos vänstern? Först var alla fascister, sen blev alla rasister, nu är alla nazister. Det går inte att diskutera med såna människor.
Citera
2021-10-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Detta är beviset på att SD varit och är skadliga för Sverige, utan SD så hade vi aldrig hamnat här utan politikerna skulle intagit en långt mer restriktiv invandringspolitik mycket tidigare utan ängslan för att brunmålas.

SD's blotta existens och politik har varit kontraproduktivt och är orsaken till att vi nu dras med en extremt hög invandring och all problematik som följer med på dessa nivåer.

Tack Jimmy & Co. starkt jobbat!

/Provokatör
ll
Du gör verkligen skäl för nicket probokatör. Men det är oärliga politiker från S och M som är huvudorsaken till förfallet. Dom borde förstått Sveriges bästa oavsett om SD fanns eller inte fanns. SD var från början mycket små dessutom.
Citera
2021-10-20, 21:33
Medlem
BuckshotBills avatar
Klart det är bra att moderaterna svängt, men vi glömmer aldrig vilka usla kappvändare ni är.

Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
"Så långt vänster man kan vara" dock med en högerextrem retorik och samhällssyn.
Är du full nu igen? Han berättade om sin situation och sin upplevelse.
Senast redigerad av BuckshotBill 2021-10-20 kl. 21:45.
Citera
2021-10-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Du har rätt i att invandrare har det ofta bättre än folk som slitit hela sitt liv med jobb men lägg av med din offerkofta att arbetare har byggt detta land. Entreprenörer har byggt upp Sverige och arbetarna ska vara tacksamma att de fått jobb överhuvud taget. Tacka gamla brukspatroner, LM Ericsson, Ingvar Kamprad.
Bussförare, byggarbetare, taxi, städ, äldreboende, hemtjänst, lager osv ser bara invandrare slita där??

Ändå är det arbetslösa rasister som gnäller mest 🤣
Citera
2021-10-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Bussförare, byggarbetare, taxi, städ, äldreboende, hemtjänst, lager osv ser bara invandrare slita där??

Ändå är det arbetslösa rasister som gnäller mest 🤣

Jag vet inte vart du bor men där jag bor så ser jag en massa svenskar i de branscher som du nämner. Och de är fan så mycket duktigare än deras kollegor som är invandrare.
Citera
2021-10-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santoku
Jag uppskattar att få höra sånt här.

Gör inte ni det?

Nu kommer denna tråd fyllas med "nu måste hon säga förlåt också, till den och den och den, innan Jag skulle börja acceptera det!" *höjer nosen i vädret*
Men det är inte så man tar emot en bra ursäkt.

Om man tvingar någon att kräla igenom stoftet innan man godtar en ursäkt från någon som ångrar sig genuint så handlar det inte om kärlek. Det är ett tvångsbehov du själv har.

För mig så räcker det såhär.

Skulle ta en sån här ursäkt vilken dag som helst, än något som kommer från någon som Löfven alla dagar i veckan. Då man vet att en sån ursäkt bara håller tills man själv tar en paus innan dom börjar om ifrån början..

Till skillnad från något sånt, så känns den här genuin.

För att få förlåtelse och min röst krävs det något i stil med Game of Thrones när drottningen fick gå naken på gatorna och folk kastade bajs och urin på henne och skanderade ”shame shame shame shame”.

Antingen det eller så ställer man sin plats till förfogande. De förstörde medvetet Sverige och med självgoda flin på sina läppar.
Citera
2021-10-20, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Jag vet inte vart du bor men där jag bor så ser jag en massa svenskar i de branscher som du nämner. Och de är fan så mycket duktigare än deras kollegor som är invandrare.
Absolut inte, svenskar lata som fan 😀 börjar gråta när det blir jobba övertid, invandrare blir jätteglada 👍

Jugoslaver, Greker, italienare osv byggde er land 🤣
Citera
2021-10-20, 21:49
Medlem
Citat:
Absolut inte, svenskar lata som fan 😀 börjar gråta när det blir jobba övertid, invandrare blir jätteglada 👍

Nej, dom kom hit pga att svenskar skaffat arbetstillfälle till dom.
Citera
2021-10-20, 21:51
Medlem
blamages avatar
Citat:

Betalda av hårt arbetande svenskar som byggde upp välståndet så debila analfabetiska blattar kunde hyras in för att göra skitjobben. En no brainer.
Citera
2021-10-20, 21:52
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Vad är det som är "stort" eller "starkt", med att vända kappan efter vinden?
Bara mesiga moderater, utan egen vilja, som kan tycka att det här "starkt" gjort. Och vari består storheten i, att under en valår "råka" erkänna att man blåljugit.

Undrar om det är därför det heter blåljuga, för att dom blå ljuger mest?

Skitsamma, den här kappvändningen kom dock inte till av en slump. Det är ett år kvar till valet, och kappvändarna(M) checkar bara av åt vilket håll vindarna blåser.

Ynkryggar och landsförrädare hela bunten.
Citera
2021-10-20, 21:52
Medlem
Moderaterna har inte ändrat sig oavsett vad de själva hävdar. De vill fortfarande att Sverige ska ha en marknadsliberal samhällsmodell så vi till sist får ett masskriminellt mini-USA där vanligt folk får ha 2-3 jobb för att överleva. Det var hela tanken med massinvandringen. För många människor för välfärden så man kan komma senare när det inte håller och föreslå ett nytt system. Vi har redan sett början på det med foodora, burger king m.m. Macdonalds nya reklam är ju nästan en kopia på den vidriga ”Calvin got a job” de hade i USA under Reagans tid. De skulle ialf lura in utsatta på låglönejobb och så låtsades de vara de goda som hjälpte arbetslösheten.

Lita inte på moderaterna. De vill att några få i samhället ska ha det skitbra på bekostnad av alla andra. Både utlänningar och oss vanliga svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in