2021-12-09, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Fauci hotar det amerikanska folket med tvångsinjicering:

"I would prefer, and we all would prefer that people would be voluntarily getting vaccinated, but if they're not gonna do that, sometimes you've got to do things that are unpopular, but that clearly supersede individual choices and are directed primarly at the communal good." - Anthony Fauci, December 8, 2021
https://www.youtube.com/watch?v=NEeAN3gw5Qc

Det går snabbt utför nu. Ödlan Fauci är i samma politiska läger som vår regering och jag tror de tyvärr lyssnar på honom.

Det är horribelt, dock har jag stor tilltro till att USAs rättssystem sätter stopp för detta. Biden har ju redan försökt och stött på patrull. Det är helt otänkbart att högsta domstolen skulle godkänna något sådant. Även framstående republikanska stater kommer ta fighten mot galenskaperna.
Citera
2021-12-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Regeringen förbereder verktyg nu för att låsa ute ovaccinerade från det dagliga, sociala samhället, helt utan att presentera trovärdiga underlag för dessa åtgärder.

Sen en extra liten "bonus":
"Krama inte en person om du inte är säker på att den är vaccinerad".

Smaka på den, fundera ett tag. Kanske det mest hjärtskärande jag har hört regeringen säga. Alltså: Krama inte ovaccinerade.

När detta är över ska detta bästaste gäng bort från all sorts makt, annat finns inte.

Tänk alltså att självaste statsministern yttrade dessa ord. Helt förjävligt
Med ett fåtal ord visade hon direkt hur samhället ska dela in människor i olika läger.
Skamligt!
Hon borde ställas till svars för det där uttalandet.
Citera
2021-12-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Varför bilar och butiker? Elda upp myndighets och regeringsbyggnader istället! Det är ju för fan de som inför denna skiten!

Visst bilar är onödigt och dumt att ge sig på, men alla som upprätthåller skiten måste till viss del hållas ansvariga också. Om kyrkor kan vägra vaccinpass trots kravet, så kan butiker och kollektivtrafik också vägra. Tycker ingen ska komma undan. Det duger verkligen inte med "jag följer order".
Citera
2021-12-09, 21:49
Medlem
R5As avatar
Då handlar jag allt från amazon och det blir mindre pengar hos svenska företag.
Citera
2021-12-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Fauci hotar det amerikanska folket med tvångsinjicering:

"I would prefer, and we all would prefer that people would be voluntarily getting vaccinated, but if they're not gonna do that, sometimes you've got to do things that are unpopular, but that clearly supersede individual choices and are directed primarly at the communal good." - Anthony Fauci, December 8, 2021
https://www.youtube.com/watch?v=NEeAN3gw5Qc

Det går snabbt utför nu. Ödlan Fauci är i samma politiska läger som vår regering och jag tror de tyvärr lyssnar på honom.

Vilket mörker. Vad ska man göra? Blir det fängelse till slut?
Citera
2021-12-09, 21:52
Medlem
hazenectars avatar
Man blir ju fan mörkrädd. Känner personligen att jag nu bara har stärkts i min övertygelse att det är något som inte stämmer med den så kallade "pandemin" som trots allt inte skördat fler dödsoffer än en vanlig säsongsinfluensa. Har tack och lov inte tagit vaccinet och jag anser att vi måste organisera oss om man gör verklighet av att stänga ute ovaccinerade ifrån samhällsgemenskapen.
Citera
2021-12-09, 21:52
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Visst bilar är onödigt och dumt att ge sig på, men alla som upprätthåller skiten måste till viss del hållas ansvariga också. Om kyrkor kan vägra vaccinpass trots kravet, så kan butiker och kollektivtrafik också vägra. Tycker ingen ska komma undan. Det duger verkligen inte med "jag följer order".

Småföretagarnas enda chans att överleva i längden är att helt enkelt strunta i allt vad "vaccinpass" heter. Jamsar de med nu kommer de ändå att konka längre fram när fler restriktioner kommer. Vi ser redan att dessa sk vaccin inte hjälper utan att land efter land inför allt hårdare restriktioner. Detta kommer att fortsätta tills de flesta mindre företag har gått omkull. Därför gäller det att sätta ner foten nu och bara säga nej till galenskaperna.
Citera
2021-12-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Lite väktare och ordningsvakter tar hand om eventuella bråkstakar.

Vad sägs om att skita i väktare och inte ha några restriktioner.
Citera
2021-12-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Vad sägs om att skita i väktare och inte ha några restriktioner.

Säg det till den lilla klick som styr och drar i trådarna. De har bestämt att alla i Europa och Nordamerika ska injiceras med deras "vaccin". Sveriges regering och alla andra västerländska regeringar gör bara som de blir tillsagda.
Citera
2021-12-09, 21:57
Medlem
Vi kan lägga ner det här med pandemin nu. Det är en glädjens dag. Inga döda från Omicron i Sydafrika. Sydafrika kräver och övriga delar av Afrika kräver att reserestriktionerna släpps.

Omicron är så pass mild så att den kan fungera som vaccin. Det vill säga alla klarar av att få det och får på köpet immunitet.

Nu kan vi bara luta oss tillbaks och titta på hur Regeringen och FHM på ett graciöst sätt försöker backa från sina restriktioner. Restriktionerna är borta innan julafton.
Citera
2021-12-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Man blir ju fan mörkrädd. Känner personligen att jag nu bara har stärkts i min övertygelse att det är något som inte stämmer med den så kallade "pandemin" som trots allt inte skördat fler dödsoffer än en vanlig säsongsinfluensa. Har tack och lov inte tagit vaccinet och jag anser att vi måste organisera oss om man gör verklighet av att stänga ute ovaccinerade ifrån samhällsgemenskapen.

Håller med. Något är väldigt fel. Det har gått alldeles för långt.
Citera
2021-12-09, 22:00
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Säg det till den lilla klick som styr och drar i trådarna. De har bestämt att alla i Europa och Nordamerika ska injiceras med deras "vaccin". Sveriges regering och alla andra västerländska regeringar gör bara som de blir tillsagda.

Japp, så är det. Därför som globalistmaggan sattes in lägligt för att genomföra de riktigt tuffa åtgärderna. Synd för henne att ingen bryr sig om "pandemin" längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in