2021-12-09, 21:26
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Bussarna i Stockholms innerstad går som vanligt och de har inte ens sina skärmar kvar. Och chaufförerna överlever. Trots det kommer det nog strax någon ny katastroftanke från landets ledning om att alla snart dör.
Inte i Uppsala heller när jag var där förra veckan, men gäller inte munskydd nu ?
Citera
2021-12-09, 21:26
Medlem
PK-befriads avatar
Fauci hotar det amerikanska folket med tvångsinjicering:

"I would prefer, and we all would prefer that people would be voluntarily getting vaccinated, but if they're not gonna do that, sometimes you've got to do things that are unpopular, but that clearly supersede individual choices and are directed primarly at the communal good." - Anthony Fauci, December 8, 2021
https://www.youtube.com/watch?v=NEeAN3gw5Qc

Det går snabbt utför nu. Ödlan Fauci är i samma politiska läger som vår regering och jag tror de tyvärr lyssnar på honom.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-12-09 kl. 21:31.
Citera
2021-12-09, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Ok, men inget parti i riksdagen är öppet kritiska mot något av detta. Inga enskilda riksdagsledamöter heller. Så alla i samhället som är emot det representeras inte politiskt alls...

Och AFS verkar sova vid ratten och gör inget väsen av sig i frågan, fastän det skulle kunna vara en biljett in till riksdagen.
Citera
2021-12-09, 21:27
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Inte i Uppsala heller när jag var där förra veckan, men gäller inte munskydd nu ?
Vid trängsel. Men inte många bryr sig längre efter två års falsk propaganda.
Citera
2021-12-09, 21:28
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det är du som ska läsa på.
Det är lugnt, jag läser alltid på (så gott jag kan)
Senast redigerad av Flashsmash 2021-12-09 kl. 21:31.
Citera
2021-12-09, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woaah
Alla skriker om Nazityskland förklarar okunnigheten Svenskar har kring andra världskriget och bakgrunden till det kriget vilket är också anledningen varför vi ens ligger i denna skitiga situationen från allra början.

Nazisterna förlorade kriget och kommunisterna vann kriget. Vad som sker nu är kommunistisk tyranni.
I en kommunistisk tyranni så är det ingen som kommer undan, alla ska vara delaktiga i det nya systemet, inklusive småbarn eller så blir man förtryckt så hårt som det bara går och blir eventuellt eliminerad.

Mantran 'We are in this together' är kommunistiskt och det var den typen av propaganda som spreds konstant förra året, det är propaganda som byggde up solidaritet bland folk bakom en falsk orsak som målades av median som något dygdig för att hänvisa folk till den styrelsen kommunisterna ville ha. Median höll folk distraherade så att folket inte kunde se att den vägen som de var på väg mot är extremt farligt och kan bara funka emot deras intresse.

Nu när vaccinet har lanserats så utvecklades det till 'We all must vaccinate to beat this pandemic'. Det är ordet 'alla' som används för i ett kommunstiskt styrelse så anser man att personer som inte samtycker till deras styrelse som motståndare och därmed anses dessa personer som ett hot och måste därmed elimineras, det är därför kommunistiska styrelser leder alltid till stora mass mord när de först implementeras.

Om du inte är inkluderade i ordet alla så kommer kommunisterna göra allt vad dem kan för att göra sig av med dig. Soviet Union hade en term för den oönskade gruppen i Ryssland som dem arbetade kraftigt för att göra sig av med.. termen var 'Kulaks'.

Det är för att dem ansågs som en hotful grupp mot styrelse av Soviet Union och därmed påbörjade den kommunistiska staten med processen 'Dekulakization' som var då politiskt förtryck mot folk som blev märkta med termen 'kulak' och resultatet var mass mord av miljontals.
Idags ovaccinerade är historians 'kulaks'... Politiskt förtryck kryper sig snabbt mot dem ovaccinerade och det kommer inte sluta tills vi sätter stop på det.

Kommunisterna vill att alla ska vaccinera sig så att dem vaccinerade kan skaffa ett digitalt pass som eventuellt kommer utvecklas till ett digitalt ID då staten kommer kunna övervaka varje rörelse man gör och kommer kunna ha total makt över personen med ett digitalt ID.

Dem ovaccinerade står i vägen för detta precis som kulaks stod i vägen för Soviet när det gällde deras agenda av att ha ägarskap monopol på all land som var under Soviets territorium.

Kommunisterna kommer fortsätta öka det politiska förtrycket mot dem ovaccinerade och det kommer inte sluta förrens varje ovaccinerad person antingen är vaccinerad eller är eliminerad. Det är så kommunisterna har alltid implementerat sin typ av styrelse. Det är därför vi måste göra allt vi kan för att stå emot detta. Vårt liv hänger på detta, vi ser historia upprepa sig framför våra ögon och det är inte den typen vi såg i Nazityskland.. nej... nej... Men det är den typen som sågs i Soviet Union men denna gången blir det värre då dem har tillgång till teknologi som dem inte hade då som gör deras politiska förtryck så mycket enklare...

Problemet med att hela tiden jämföra vad som sker nu med Nazityskland är att man hjälper till att dölja vem som är verkligen ansvarig för detta.
Särskild med tanke på att samma grupp som är bakom denna form av tyranni vi ser nu är samma grupp som folk målar som offer när man gör dessa jämförelserna med Nazityskland.

Tack för att du förklarar för folk att detta är kommunism och händer just pga att Hitler förlorade kriget. Du glömde dock att nämna att de som låg bakom och drev kommunismen i Sovjet var judar, precis som det är judar som ligger bakom och driver detta idag. Judar då, judar idag, men det har hela tiden varit samma gamla judiska agenda.
Citera
2021-12-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Ok, men inget parti i riksdagen är öppet kritiska mot något av detta. Inga enskilda riksdagsledamöter heller. Så alla i samhället som är emot det representeras inte politiskt alls...

Ja, jag har också märkt det. Inga riksdagspartier verkar vara intresserade överhuvudtaget att diskutera varken restriktioner eller de alltmer tilltagande apartheid-påbuden. Det känns riktigt unket.

Inte heller har någon framstående opinionsbildare gått emot det. Man borde kunna tycka att personer som Ivar Arpi, Hanif Bali, Henrik Jönsson, Aron Flam m.fl. bryr sig om individens frihet och är emot statlig kontroll, men de verkar fullständigt ointresserade. Har inte sett någon av dem säga ett knysst såhär långt.

Trots att detta är det överlägset största övertrampet från staten mot individens frihet sedan sossarnas steriliseringsprogram.

Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det är en allians mellan "foliehattar", yoga-tanter och nazister. Men skit samma, det är bara till att köra på.

Japp, verkar vara en salig blandning. Hade förväntat mig mer blattar men de lyser med sin frånvaro, kanske är de inte i samma kanaler på social media bara. Eller så är de omedvetna om vad som pågår då de lever så frånskilt från majoritetssamhället.

Oavsett så måste alla stå enade i denna fråga, så jag skiter i om andra i mitt läger är nazister eller radikalfeminister - den här fighten måste vi ta tillsammans.
Citera
2021-12-09, 21:34
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Vid trängsel. Men inte många bryr sig längre efter två års falsk propaganda.
Ja ok. Ingen på tåget bryr sig heller.
Har rest under hela pandemin.
Det som var bra dock var att man fick sitta själv.
Det tog man bort för ett tag sedan. Får se hur det blir framöver.
Citera
2021-12-09, 21:37
Medlem
BulkAndreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Nån som provat att ta sig in på krog/bio eller whatever med ett covidbevis där det enbart är 1 spruta man tagit?

Det står att man bara tagit 1 av två doser på pappret. Men om man skulle missa den texten så kommer det ändå att stå ogiltigt covidbevis i appen när man blippar QR-koden.
Citera
2021-12-09, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Så jävla gött att se allt jävla grinande från världens mest korkade och lättkränkta grupp människor, antivaxxers. Hahaha Fuck you jävla töntar

Det är väl inte så märkligt att unga friska människor som blir bestraffade för att de inte behöver medicin tycker att det är orättvist. Tror nog tjockisar skulle bli kränkta om vi förbjöd dem att gå på krogen eller köpa chips pga deras risk att belasta sjukvården. Samma sak med invandrare om vi införde svensk-pass, eftersom invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken. Skulle väl kännas tryggt att gå på en blattefri nattklubb. Nu finns det ju väldigt tydlig statistik i mina exempel, drivet av människor som faktiskt gjort dåliga livsval och blivit kriminella och ohälsosamma. De förtjänar att bestraffas, inte hälsosamma ungdomar.

När det gäller unga friska ovaccinerades roll i smittspridning är det mycket otydligare. I UK är det vanligare att vaccinerade bekräftas smittade än ovaccinerade, över 18 år tex. Det finns inga tecken på att vaccinet kommer att stoppa smittspridningen. Tvärtom gav det falsk trygghet som ledde till rekord i smittspridning runt om i hela Europa.
Senast redigerad av hasse3344 2021-12-09 kl. 22:33.
Citera
2021-12-09, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nevelepride
Men är det egentligen inte tvärtom ?

Att alla ska ha pass. Den slutgiltiga kontroll-lösningen.
Sen blir det säkert en win-win situation där big pharma tjänar pengar och politikerna får kontroll.

Jo på sätt och vis.
Vad jag menade var att restriktionerna är till för att alla ska vaccinera sig - och få ett vaxpass - så att Mr.Global kan få full kontroll över oss.
Dödar som några på kuppen är dom det säkert bara som en bonus.
En sak som är säker är att vi ovaccinerade aldrig kommer bli lämnade i fred.
Personligen dör jag hellre än att böja mig för globalisterna.
Citera
2021-12-09, 21:40
Medlem
orgonits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det här är ett populärt mem men inte sant än till kanske max 5 - 10%. Huvudskälet till alla krigen i Mellanöstern är att USA:s och merparten av Västvärldens utrikespolitik styrs helt och hållet av judar och judiska intressen. Det var judiska politiker, propagandister och judisk media som låg bakom Irak-kriget och krigen mot Libyen och Syrien (alla tre länderna var/är uttalade fiender till Israel). Alla krigen har varit judiska krig för Israels och judarnas räkning. Även krigshetsen mot Iran och Ryssland drivs helt och hållet av judar, judiska intressen och en judisk agenda.
Jag hade inte tänkt fundera på eventuell medverkan av inflytelserika judar i det här, men eftersom du tog upp detta tema just denna dag, så undrar jag: Hur ser det ut med globalistiska judars inflytande över Covid och vaccineringstvånget?

Jag gillar egentligen inte "cherchez le juif" eller vad man ska kalla denna "sport" som en del starkt nationella ägnar sig åt... Men nu efter att ha läst om planer på Covidpass i kollektivtrafiken håller jag faktiskt på att flippa ur - och är beredd att göra ett avsteg från min normala policy. Vad är det som håller på att hända och vad är det för krafter bakom det här? Det är väl ändå inte dessa människor, denna gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in