Citat:
Ursprungligen postat av
Snobird
Ok, men inget parti i riksdagen är öppet kritiska mot något av detta. Inga enskilda riksdagsledamöter heller. Så alla i samhället som är emot det representeras inte politiskt alls...
Ja, jag har också märkt det. Inga riksdagspartier verkar vara intresserade överhuvudtaget att diskutera varken restriktioner eller de alltmer tilltagande apartheid-påbuden. Det känns riktigt unket.
Inte heller har någon framstående opinionsbildare gått emot det. Man borde kunna tycka att personer som Ivar Arpi, Hanif Bali, Henrik Jönsson, Aron Flam m.fl. bryr sig om individens frihet och är emot statlig kontroll, men de verkar fullständigt ointresserade. Har inte sett någon av dem säga ett knysst såhär långt.
Trots att detta är det överlägset största övertrampet från staten mot individens frihet sedan sossarnas steriliseringsprogram.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Det är en allians mellan "foliehattar", yoga-tanter och nazister. Men skit samma, det är bara till att köra på.
Japp, verkar vara en salig blandning. Hade förväntat mig mer blattar men de lyser med sin frånvaro, kanske är de inte i samma kanaler på social media bara. Eller så är de omedvetna om vad som pågår då de lever så frånskilt från majoritetssamhället.
Oavsett så måste alla stå enade i denna fråga, så jag skiter i om andra i mitt läger är nazister eller radikalfeminister - den här fighten måste vi ta tillsammans.