Citat:
Ursprungligen postat av
bluka94
Spot on. Och därför vill de inte höra något negativt om vaccinet nu när de har det i sig. Och fler doser följe till dess att immunsystemet är helt sabbat och man blir beroende av andra läkemedel för att hålla sig vid liv. Livstids förbrukning, som det heter. Och pengar fortsätter rulla in för Big Pharma.
Varje gång något negativt om vaccinet nämns så blir de påminda om vilket hemskt öde de går till mötes.
Mitt råd är vägra alla följande doser medans tid är för att åtminstone begränsa skadan.
Kan du då vara så vänig att lägga detta på minnet och sen när år gått och inget händer.
Då tycker jag en sån som du kan hålla käften och som minimum ! Sluta håll på med nya konspirationsteorier. För hur var det nyss med G5 masterna som skulle grilla oss på fläcken och vad var det innan det. var det inte G4, och innan det så var G3 totalt jävla dödsstålelivsfarigt.
mellan detta så var det en sväng av vadå ? Allt från elallergi till vad fan som helst och jag vet inte vad som var dummast av det.
Ett tag så skulle vanliga jävla datorer döda oss. Vad var det innan det, Vanlig Fm radio master var livsfarliga. Var det inte en sväng med kemtrails också, och ja just ja. Flouret i tandkrämen och i kommunalt vatten.
Jojo enigt er så skulle man fan dött innan jag var född för farfar min skulle vart steril redan då tamigfan på grund av alla era konspirationsteorier men här är jag fullt livs levande.
Förklara det om du kan din dumme fan.