2021-12-18, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tackochhej08
Jag vet att Linn testade förlossnings drinken när hon var gravid med Juvelia och även andra tips för att starta förlossningen tidigt. Sådana kan ge otroliga förvärkar, och självklart går det att fejka? Det är ju bara att säga till sin BM varje gång man ses att oj vad mycket värkar jag har. Om vi känner Linn rätt så vet vi ju alla här hur otroligt duktig hon är på att överdriva och överdramatisera allt i sitt liv. Sen tror jag absolut inte heller på att gården godkänner ett för tidigt snitt eller igångsättning, har själv 3 barn och det är extremt svårt att få igenom. Men Linn kan ju fortfarande få för sig att precis som juvelia försöka starta förlossningen själv tidigt, med alla knep och myter som finns, precis som hon visat att hon gjort tidigare.

Man han säga hur mycket som helst m sina värkar ! Men det är så fiffigt att de sätter på ett CTG och mäter värkarnas styrka så det går inte luras så vidare värst !! Tyvärr inte ens denna mytoman kvinna kan luras 👍
Citera
2021-12-18, 17:08
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Nä det behöver man inte va ! Kan vara många olika diagnoser även ADHD , autism, funktionsnedsättningar av olika slag . Har en son som är mongoloid …. I dag säger man Downs syndrom . Han läser skriver , kan klockan mm men behöver lite länge tid på sig i skolan .. därav Särskola .

Gick i högstadiet på 90-talet då fick de jobbiga eleverna typ värstingarna som sket i allt (flera hade säkert Adhd) ha undervisning i mindre grupper. Fast fortfarnade bland hos andra elever. Särskolan däremot var i en egen byggnad, grundsär har jag för mig det hette. Personer med downs är oftast för jäkla sköna, har jobbat på ett gruppboende och det var en upplevelse =).
Citera
2021-12-18, 19:07
Medlem
Nu har hon skrivit på sin story att man ”ska akta sig för att läsa skvallersidor som tex Flashback” 😂 någon som börjar bli bajsnödig mån tro? 🤣
Citera
2021-12-18, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Nu har hon skrivit på sin story att man ”ska akta sig för att läsa skvallersidor som tex Flashback” 😂 någon som börjar bli bajsnödig mån tro? 🤣

Undra om folk blev nyfikna då och kommer in hit o läser, haha
Citera
2021-12-18, 23:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Haha ja det kan slå tillbaka negativt mot henne
Citera
2021-12-20, 09:44
Medlem
Hon skrev precis i BF maj 2022 ”Någon mer här som kommer bli igångsatt? Jag kommer bli det i V.38+0”

😅
Citera
2021-12-20, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekopp2040
Hon skrev precis i BF maj 2022 ”Någon mer här som kommer bli igångsatt? Jag kommer bli det i V.38+0”

😅

”För att undvika att föda i bilen” skriver hon i gruppen bf maj 2022 hon har 10 min till sjukhuset 🤣
Citera
2021-12-20, 10:33
Medlem
Hon skrev att hon hoppades att barnet skulle komma innan bf. Men får man beviljad igångsättning bara pga att man tror att man har stor chans att föda i bilen? Som sagt, hon har knappt 10min till sjukhuset...
Citera
2021-12-20, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedviggivbeH
”För att undvika att föda i bilen” skriver hon i gruppen bf maj 2022 hon har 10 min till sjukhuset 🤣

Jisses 🤦‍♀️ Jag ska också föda på usö och har tidigare snabba förlossningar bakom mig, ca en timmes körtid men inget tal om igångsättning. Skulle vara intressant att veta vad för snyfthistoria hon dragit för att få det beviljat.
Citera
2021-12-20, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smem
Jisses 🤦‍♀️ Jag ska också föda på usö och har tidigare snabba förlossningar bakom mig, ca en timmes körtid men inget tal om igångsättning. Skulle vara intressant att veta vad för snyfthistoria hon dragit för att få det beviljat.

Jag har också ca 40 minuter in till USÖ och en snabb förlossning sedan tidigare men har inte vart något tal om igångsättning för det 😂 Men det måste ju ligga en del tjat och snyft bakom beslutet. Allt för en liten bebis 😳
Citera
2021-12-20, 11:08
Medlem
Citat:

😅

MUAHAHAHA JA SA JU DE!!!!!!! ”Man får inte det så lätt beviljat”. Bullllshit! hon vill ha ett litet barn as I said!
Citera
2021-12-20, 11:35
Medlem
Citat:
Jag har också ca 40 minuter in till USÖ och en snabb förlossning sedan tidigare men har inte vart något tal om igångsättning för det 😂 Men det måste ju ligga en del tjat och snyft bakom beslutet. Allt för en liten bebis 😳

Ja det gör det garanterat. Men jag tror snarare hon ljuger, för förra förlossningen var ju inte snabb om man läser på bloggen. Och i gruppen bf maj 2022 så säger hon att allt kom när vattnet gick, enligt hennes blogg var det inte så sist och hon fick snitt första gången. Man vet ju inte vad man ska tro på 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in