2022-02-10, 10:20
Medlem
Vad hände med hennes serie, "Livet utan filter"? Det skulle komma fler säsonger ju. Samma sak med hennes aktivitetsleksak eller vad det var som hon skapade, vad hände med den idén?
Citera
2022-02-10, 13:27
Medlem
geek12s avatar
Haha hennes senaste 2 stories, herregud
Citera
2022-02-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha hennes senaste 2 stories, herregud

Känns som om hon mest upprepar sånt hon läst på andra influencers konton..

Om man bortser från det.. så är hennes önskan att ses som sexig när hon är Ute och går med sina barn väldigt underlig..lite äckligt med tanke på att barnen är med

Jag har aldrig tänkt så själv och jag har aldrig tänkt så om andra kvinnor eller män..varför skulle en man helt plötsligt bli sexig för att han är ute med sitt barn?

Man märker att Linn inte har varit med om mycket när hon skriver att en födsel är det mest smärtsamma man kan gå igenom.
Citera
2022-02-10, 15:07
Medlem
Som sagt, förlossning det mest smärtsamma? Den tjejen har inte varit med om mycket i livet. Och tillsätter människor till livet som om de vore nya handväskor.

Jag har själv en son med en livslång kronisk lungsjukdom. Var förlossningen det mest smärtsamma? Nej … Det var det lättaste av allt i sammanhanget.

Vad hon tar saker för givet den människan. Helt verklighetsfrånvänd.
Citera
2022-02-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanna00

Om man bortser från det.. så är hennes önskan att ses som sexig när hon är Ute och går med sina barn väldigt underlig..lite äckligt med tanke på att barnen är med

Jag har aldrig tänkt så själv och jag har aldrig tänkt så om andra kvinnor eller män..varför skulle en man helt plötsligt bli sexig för att han är ute med sitt barn?

Man märker att Linn inte har varit med om mycket när hon skriver att en födsel är det mest smärtsamma man kan gå igenom.
Det beror väl på vad man tycker är "sexigt" men jag antar att hon menar attraktiv etc...något som jag tycker är attraktivt är självrespekt och integritet.. oavsett kön men saknas det så tycker jag att det är oattraktiv..det beror väl påvem man vill attrahera..är det random "kåta unga män" så räcker det väl med att man fläker ut sig så verkar de uppenbarligen flockas men vill man hitta en livspartner eller någon att gifta sig med (som det tjatas om i tid och otid) så verkar hon inte ha ett "vinnande koncept"..tror att chanserna för en stabil lång relation och giftermål ökar om man diskuterar gemensamma värderingar innan man blir på smällen efter ett par veckor..kanske i detta fall även vänta med att hoppa i säng direkt och introducera barnen direkt om det är ngt långsiktigt hon söker..

Ja jag har barn från 2 olika män(1 med exmaken 3 med nuvarande med 6.5 år mellan de 2 första) som jag varit gift med /är gift med innan vi skaffade barn så jag förstår att saker och ting kan hände etc men problematiken ligger inte där..det verkar vara en kronisk tomhetskänsla som bara kan uppfyllas med olika relationer och svårigheter att vara ensam och som det tidigare skrivits så uppfylls alla kriterier för narcissistisk personlighetsstörning enligt DSM V kriterierna pch jag skulle även vilja påstå att det finns inslag av EIPS i det hela också..
Citera
2022-02-10, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Som sagt, förlossning det mest smärtsamma? Den tjejen har inte varit med om mycket i livet. Och tillsätter människor till livet som om de vore nya handväskor.

Jag har själv en son med en livslång kronisk lungsjukdom. Var förlossningen det mest smärtsamma? Nej … Det var det lättaste av allt i sammanhanget.

Vad hon tar saker för givet den människan. Helt verklighetsfrånvänd.

Hon menar väl fysisk smärta. Det är onekligen den värsta smärta en människa kan känna tycker jag också. FYSISKT! så det håller jag med om.
Citera
2022-02-10, 16:56
Medlem
Är det verkligen bra att man låter ett barn hoppa på magen så där? Man säger väl ändå till barnet att sluta? Hon är för upptagen att tänka på andras sexiga polismän för att bry sig… 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Citera
2022-02-10, 17:05
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanna00

Känns som en pik till Simon också. Att hon tycker det är såå sexigt med män som drar barnvagn på vardagar. Att hon vill att Simon ska vara hemma och pappaledig.

Men hennes ton när hon pratar är så monoton. Har hon asperger eller?
Citera
2022-02-10, 17:08
Medlem
Tänkte också på det. Måste vara en piik till Simon. Enorm osmakligt i mitt tycke.
Citera
2022-02-10, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Vad hände med hennes serie, "Livet utan filter"? Det skulle komma fler säsonger ju. Samma sak med hennes aktivitetsleksak eller vad det var som hon skapade, vad hände med den idén?

Aktivitetsleksaken var ju bara pinsam. Tagit iden från andra i vanlig ordning. så det förstår man varför det blev flopp 😅
Citera
2022-02-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Känns som en pik till Simon också. Att hon tycker det är såå sexigt med män som drar barnvagn på vardagar. Att hon vill att Simon ska vara hemma och pappaledig.

Men hennes ton när hon pratar är så monoton. Har hon asperger eller?

Sån jävla pik till Simon. Att han jobbar hela dagarna och spelar hockey sen. Stackarn. Han har inte mycket tid kvar. Hon börjar redan sukta efter andra…
Citera
2022-02-10, 17:20
Medlem
Senaste veckan har verkligen påtalat att hon har jobbat men imorgon ska hon vara ledig.

Simon kommer att få ge upp hockeyn, så att han kan gå runt och se sexig ut menar hand drar barnvagn.

Han under tiden med Linn både skaffat körkort och bil. Fast det har han såklart råd med då han numera har ett välbetalt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in