2021-12-20, 13:18
Medlem
https://tiingelinn.se/2020/07/07/min-forlossningsberattelser-igangsattning-vecka-385/

Snabb förlossning? Knappast? Snarare fullt normalt förlopp.
Hon kan inte fått igångsättning för att förlossningar gått snabbt. Antingen ljuger hon om att hon fått igångsättning eller så får hon det för någon annan sak.
Citera
2021-12-20, 13:45
Medlem
Hon har gjort en hinnsvepning för att starta värkarna för att sedan bli igångsatt pga starka förverkar...
Citera
2021-12-20, 14:27
Medlem
Jag förstår inte varför de godkänner en igångsättning redan nu, hur kan de veta att hon behöver det om 4 månader..Förlåt, det kanske är jag som har missat något..

Har det att göra med att kunna boka in nyföddfotografering redan innan bebisen kommer. Väldigt bekvämt att veta att bebisen kommer ut den 26/4 och sen blir det fotografering den 29/4..

Med J åkte de ju iväg till Fotografen direkt efter..kanske är det samma nu, att det är väldigt viktigt att barnet är så nyfödd och liten som möjligt.
Citera
2021-12-20, 15:11
Medlem
Och i blogginlägget från förlossningen står det att Juvelia heter Hassel i efternamn, Linn som ständigt efter uppbrottet sagt att hon hetat Andersson hela tiden...
Citera
2021-12-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Och i blogginlägget från förlossningen står det att Juvelia heter Hassel i efternamn, Linn som ständigt efter uppbrottet sagt att hon hetat Andersson hela tiden...

Haha, jag såg det också..
Kommer ihåg att många av hennes följare blev förvirrade över att hon plötsligt skrev Juvelia Andersson..men Linn spelade dum och oförstående och sa bara att hon alltid har hetat Andersson..Ganska synd egentligen för Juvelia Hassel lät faktiskt fint ihop.

Det är såna här saker som är så konstiga med Linn, hon vägrar tala klarspråk om helt normala saker. Det är väl bara att skriva till sina följare "Ja, det var tänkt att J skulle heta Hassel men det var ju självklart när jag trodde att Gabbe ville gifta sig med mig. Men nu när det är slut så kan Gabbe och hans efternamn dra åt helvete.
Citera
2021-12-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
MUAHAHAHA JA SA JU DE!!!!!!! ”Man får inte det så lätt beviljat”. Bullllshit! hon vill ha ett litet barn as I said!
Alltså hon kör väl på att hon är traumatiserad sen förra förlossningen. Och får man beviljat kejsarsnitt, pga det! Så bokar man kejsarsnitt skapligt så hon inte börjar då värkar per automatik.
Citera
2021-12-20, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Alltså hon kör väl på att hon är traumatiserad sen förra förlossningen. Och får man beviljat kejsarsnitt, pga det! Så bokar man kejsarsnitt skapligt så hon inte börjar då värkar per automatik.

Ett planerat snitt brukar vara några dagar före beräknade datumet. Aldrig mer än en vecka.
Får man värkar innan så blir det snitt då istället och det räknas som akut snitt.
Så Linns ”akuta” snitt med Tindra handlade inte om att det var akut som det låter på linn. Handlar bara om att alla snitt som inte är på planerade datumet är akuta snitt
Citera
2021-12-20, 18:02
Medlem
Jag lyckades vara tidig att se hennes senaste video på Youtube igår och hann se en kommentar som hon tog bort illa kvick, jag vet inte hur man lägger upp bilder så citerar istället.

"Hur mår du egentligen? Styr inte över honom hela tiden? Ni skapar ett liv tillsammans"

Och som en underkommentar till den, skrivet av samma person.

"varför skaffa ett barn till? Ni känner knappt varandra. Inget preventivmedel..."
"nu är du där igen, bekräftelsebehov..... Tagga ner dig Linn<3 dina ord, är det samma. Som du sa till din Fd..... Suck"
Citera
2021-12-20, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejabamse
Ett planerat snitt brukar vara några dagar före beräknade datumet. Aldrig mer än en vecka.
Får man värkar innan så blir det snitt då istället och det räknas som akut snitt.
Så Linns ”akuta” snitt med Tindra handlade inte om att det var akut som det låter på linn. Handlar bara om att alla snitt som inte är på planerade datumet är akuta snitt

Så hon hade egentligen ett planerat snitt med Tindra också?
Vilket Datum skulle T ha varit född egentligen, hur många veckor för tidigt kom hon?

Jag antar att Linn gjorde en massa saker för att sätta igång den förlossningen också..konstig människa.
Citera
2021-12-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Vilket Datum skulle T ha varit född egentligen, hur många veckor för tidigt kom hon?

Jag antar att Linn gjorde en massa saker för att sätta igång den förlossningen också..konstig människa.
Måste vara något sjukligt hon drar till med för att få föda så tidigt som möjligt. Men narcissister är bra på sånt
Citera
2021-12-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi

Hon hade planerat snitt med Tindra eftersom Tindra låg i säte.
Sedan kom förlossningen igång i vecka 37+3 enligt bloggen och då får man åka in och få sprutor för att stanna av förlossning tills dess att det finns tid för ett ”akut” kejsarsnitt.
Verkar som att tiden för snittet var en vecka Senare. Vet inte om jag tror på det för det hade varit vecka 38+0 då och de brukar lägga snitt så sent dem kan
Citera
2021-12-20, 18:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Hon har gjort en hinnsvepning för att starta värkarna för att sedan bli igångsatt pga starka förverkar...
Varför har hon så jäkla bråttom? Låt graviditeten ha sin gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in