Citat:
Ursprungligen postat av
Beliverinlife
Att man skaffar barn efter 2 månader med 3 olika killar kan inte hända vem som helst. Det finns något som heter skydd och ansvar.
Helt rätt, det händer inte vem som helst. Endast den (Linn) som är så pantad att ta ett ägglossningstest och knullar extra mycket när hon (KÄNNT!!) Simon i TVÅ veckor.. Okej om man har samlag med en person och det råkar bli ett barn och man är starkt emot abort. Men att ta ett test för att se när man är fertil och försöker få barn (i smyg) med en person som man känt i två veckor, samt att Simon då tillochmed sagt flera gånger på sociala medier att han INTE vill ha barn på flera år. Det är sjukt, att sedan sitta och säga att barnet är planerat ha-ha.
Simon har suttit och sagt i en live, med Linn bredvid sig i juli/augusti att han inte vill ha barn förens om flera år, samtidigt som Linn sitter bredvid han, med ett barn i magen leendes och säger att hon känner samma.
Jag tror att Linn är en sån inbiten mytoman att hon tror på sina egna lögner. Hon ljuger, så hon måste ljuga om att hon ljugit. När folk sedan konfronterar henne, då är det dom som är idioter.
Så fruktansvärt oansvarigt och pantad människa. Efter två veckor har man inte den blekaste aning om vem en person är. Jag och min sambo har känt varandra i fem år och vi lär oss än idag nya saker om varandra