Citat:
Ursprungligen postat av
Hejhumla
Linn skriver nu att hon ska sluta amma Belle, sedan lägger hon upp bild att hon är på vårdcentralen. Hur mycket mer tydligt kan det bli att nr 4 är på väg?
Hon svarade i nån frågegrej att hon skulle väga/mäta Belle i veckan.
Brukar även vara planerat läkarbesök via BVC när barnet är 6 månader. Så gissningsvis får vi en uppdatering på hur Belle följer sin kurva snart.